OMG.. ik kan het niet geloven, zou hrt echt zo zijn! Hihi morgenvroeg nog een test doen voor de zekerheid! Dames... Wat vinden jullie??
Dat is hartstikke een streep! gefeliciteerd! Hoe lang zijn jullie al bezig? volgens de lijst 2 maanden maar ergens anders las ik dat het al veel langer is. geniet ervan!!!
Wauw Dexa, dit soort berichten geven mij weer moed! Gefeliciteerd hoor, dat was vast en zeker het wachten waard hihi. Hier nog geen menstruatie, deze week totaal niet getest. Aankomende week waag ik mij weer aan een test, en anders even langs de huisarts. Dus we zullen zien..
Als je het telt vanaf de echte menstruatie is het inderdaad 2 rondes. Ik ben een jaar geleden getopt met de anticonceptie maar de mensrrustie wou dus niet op gang komen.. soms een kleine bloeding maar nooit helemaal doorgebroken.. door tabletten van de huisarts uiteindelijk toch mijn mentruatie gehad. Snies, ik hoop echt dat je ons ook verrast met een mooie test! Vanmorgen nog even een test gedaan en het klopt toch echt, ik ben gewoon zwanger, de test zegt ongeveer 2-3 weken! Het is zo onwerkelijk! Hier nog even een foto ervan.
Super, gefeliciteerd dexa! Nou Snies, dat duurt lang! Hoop echt voor je dat het goed nieuws betekent!
Hoop ik ook, krijg ook steeds meer kwaaltjes erbij. En deze week echt niet mee bezig geweest, aangezien andere belangrijke dingen prioriteit hadden. Daarom ook niet getest. Zal morgen weer even een test halen en dan dinsdag testen.
Ik was gister 11 dagen overtijd. En inderdaad, nu moet ik het wel geloven hihi Morgen meteen naar de huisarts bellen. Zelf hrb ik gister middag en avond getest toen ze positief waren, vanmorgen die van clearbleu. Ik hoop dat we dinsdag goed nieuws van je krijgen snies!
Als ik test ben ik 13 dagen overtijd volgens mijn banner. Als ik tel 12 dagen.. maar ben benieuwd. Heb je verder nog klachten? Heb nu steeds last van pijn in mijn bovenbenen. En over de dag verdeeld last van misselijkheid en steken onderin in mijn buik en dan nog lage rugpijn. Verder valt het mee.. alleen pijn in mijn bovenbenen zijn erbij gekomen dus.
Ik heb heeel veel last van mijn borsten kan er niet aankomen dan doet het al pijn! Ik heb in wat vlagen een beetje steken in mn onderbuik en wat rugpijn. Maar het valt allemaal goed mee.
Gelukkig maar! Ben zo blij voor je. Heb eigenlijk nooit last van ochtendmisselijkheid gehad, maar sinds dit weekend en vandaag dus wel. Vanmiddag testje halen en dan morgen maar zien of hij positief uitslaat.
Dankjewel! De testen zijn in huis gehaald, dus ben benieuwd morgenochtend! Expres niet eentje vandaag al gedaan omdat het geen ochtend urine dan is en wil dan teleurstelling voorkomen. Vanmiddag begon ik ineens wazig te zien, geluid om mij heen verdween, werd licht in mijn hoofd, begon te zweten dus ben gelijk op de bank gaan liggen. Als ik dat niet had gedaan was ik flauwgevallen. Verder ben ik ontzettend moe, kan wel heel de dag slapen, last van mijn heup wat soms uitstraalt naar mijn bovenbeen of bil. Dan nog de misselijkheid 's ochtends, en na iedere hap eten en gevoelige borsten. En 's avonds hoofdpijn.. en over de dag verdeeld soms krampjes in mijn buik en steken onderin mijn buik bij mijn lies. Soms zeg ik echt tegen mijzelf, als die test morgen niet positief uitslaat weet ik het echt niet meer.. Voel mij gewoon zo anders dan normaal. En dan vooral nergens energie voor hebben.
Nou nou wat een klachten! Als ik het zo hoor hoop ik echt dat je morgen positief test, anders is het echt heel vervelend! Verschrikkelijk ook dat de dokter niks doet! Hopelijk morgen een goed bericht!
En en en ?? Heb je al getest?? Je hebt idd behoorlijk wat klachten/symptomen, dus hoop het zo voor je!
Ja ik heb getest, maar helaas nog steeds negatief. Zal morgen mijn urine naar de huisarts brengen en het nogmaals allemaal uitleggen in de hoop een bloedtest te mogen doen. Ben dan wel niet ongesteld en dat is op zich een goed teken.. Maar ik begin de hoop nu langzamerhand wel te verliezen. Al was het maar een heeel licht streepje, maar gewoon helemaal wit. Ben in dat jaar zonder pil altijd regelmatig ongesteld geworden, dus en toevallig nu deze maand niet nadat we er bewust voor bezig zijn geweest. Dus ik verwacht er niet teveel meer van, daarom hoop ik op een bloedtest komt daar uit dat ik inderdaad niet zwanger ben kan ik het tenminste afsluiten. En wachten tot mijn menstruatie weer komt, nu heb ik steeds weer een beetje hoop door geen menstruatie te hebben. Echt vervelend..
He wat vervelend toch weer! Ik hoop echt dat ze morgen naar je luisteren en ze een bloedtest bij je gaan doen.. Ik zou toch proberen als ik jou was om dat gewoon te eisen..! Heel veel succes meid! Wat moet dit zenuwslopend voor je zijn.. Vooral gezien je hele stabiele cyclus normaal gesproken..
geen leuk nieuws dit! ik hoop echt dat de dokter morgen een beetje rekening houd met je verhaal. de dokters doen er altijd zo 'makkelijk' over.. ik duim voor je<3
Ik had gelukkig mijn eigen huisarts niet, Deze vrouwelijke huisarts deed er niet moeilijk over. Dus vrijdag of anders maandag weten we de definitieve uitslag. Spannend!