Hier slaat de twijfel toch een beetje toe.. Gister bruin verlies gehad, savonds een veeg rood.. En vanmorgen vroeg (5u) alleen nog een klein beetje bruin verlies. Verder tot op dit moment nog niets! Normaal als ik eenmaal rood heb, zet het door en ben ik 2 dagen hevig ongesteld en zwakt het daarna af. Na 5 dagen ben ik er dan ook weer vanaf.. Ik verwacht eigenlijk dat het nog wel goed door zal breken vandaag, maar toch geeft t me een beetje onzeker gevoel..
Heb je al eerder Ovulatietesten gebruikt? Bij action heb je ze zitten er 5 in per doosje voor 2,50,- bv 20 heb je er dan voor 10,- Bij zwangerenkids heb je die dipsticks heb je voordeelpakket dan heb je 20 ovulatiesticks + 4 zwangerschaptesten voor 14,95,- (dan kan je ook nog kiezen tussen het normale pakket of het pakket met uiterstgevoelige zwangerschaptesten) Je hebt ze daar ook gewoon per 6 voor 4,95 Het is maar net wat jezelf wilt en hoeveel je er nodig hebt of wilt gebruiken..☺️ Das mijn tip..😉 Je hebt zoveel verschillende soorten!
Is het geen innestelingsbloeding? Later ingenesteld misschien! Anders miss toch een testje doen om te kijken.. Je zat ook in de vorige NOD lijst toch? Zou je NOD niet vandaag zijn?
Hier gebruik ik idd ook mamaapps, mooie app. Meestal heeft die wel gelijk wanneer mn eisprong is! Gebruik de dipsticks van zwangerenkids, zijn het goedkoopste volgensmij en doen het prima bij mij. Heb gisteren een pakje van de action meegenomen eens kijken wat die doen, zijn ook niet duur!
Klopt zat ook in de andere lijst! Zie hier al een aantal bekenden weer langskomen Had donderdagavond al een klein bolletje slijm met wat bloed, met daarbij wat roze afscheiding. Toen gister bruin verlies en in de avond echt een rode veeg. Dacht dus dat daarmee de ongesteldheid begonnen was. Vreemde vond ik dat het vervolgens weer een halve dag helemaal weg was. Ondertussen had ik net op het toilet toch weer bloed, dus ik hoop eigenlijk dat het nu gewoon doorzet en we nu echt kunnen beginnen aan de nieuwe ronde zonder die twijfel Vanmorgen wel een testje gedaan, maar die was negatief. Maar na innesteling duurt het ook altijd nog een aantal dagen voor er hcg is en je echt kunt testen, dus had ook wel verwacht dat de test negatief zou zijn. Bedankt voor je reactie
Hoi dames, Sensitest en zwanger en kids vind ik overigens erg op elkaar lijken qua gebruik en gemak. Alleen Z&K is dan net weer iets goedkoper, en super snel geleverd! Heb ook predictor gebruikt, die testen zijn rete duur en vind ik toch wat minder makkelijk. Balen Nienke, dat je dan zo in onzekerheid blijft. Ik heb dan ook altijd zoiets van, laat dan maar snel komen ook dan kun je weer verder. Maar als ik je verhaal zo lees denk ik ook dat je de duivels gewoon nog kunt verwachten helaas. Lekker even een bak chocolade in huis halen ofzo Ik gebruik als app, fertility friend, al sinds de eerste poging voor onze eerste in 2009en vind het prima werken. Alleen sinds de laatste update vind ik het wel even wennen. Ben ook erg vergeetachtig qua welke CD enzo dus ben altijd blij met dat ding. Hier vandaag begonnen met de clomid voor de 2e maal, hopelijk vallen de bijwerkingen mee. MAar ach, zolang ik een eisprong krijg ben ik blij. Nieuwe ovu testjes in huis gehaald dus zit er klaar voor.
Hoi meiden ik heb gister de kijkoperatie gehad. Na de narcose voelde ik me eigenlijk prima. Meteen geplast en gegeten op de zaal. Maar daarna voelde ik me toh niet goed.. thuis meerdere malen overgegeven en veel pijn. Vooral van de gas die ze in je lichaam blazen. Nu nog sseeds veel last, kan niet lang staan of zitten dan word ik helaas weer misselijk... verder was de uitslag goed. Geen verlevingen oid. Erg fijn! Nu lekker uitzieken
Jeetje Missdonna heftig hoor! Wel super fijn dat alles er goed uit zag! Een hele geruststelling! Wat is de volgende stap?
Missdonna fijn dat alles er goed uit zag! Beterschap nu, even lekker rustig aan doen! Het blijft tenslotte wel een ingreep wat ze hebben gedaan.
Veel plezier vanavond dan maar Deze maand geen iui dat doen ze niet samen met deze ingreep in 1 maand. Maandag naar de arts, want ik wil wel pregnyl spuiten voor een eisprong. En dan volgende maand meer een iui.
@ missdonna, ja dat zou ik ook wel vragen. Anders is het deze ronde al helemaal een gemiste kans! @bella, ik denk dat je knaller is geweest!