NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 💗💙 24. (0) 25. (0) 26. (0) 27. (0) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 💗💙 24. (0) Yale , 27 jaar, ronde 1, eerste kindje 25. (0) 26. (0) 27. (0) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Ik doe mee!!
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 💗💙 24. (0) Yale , 27 jaar, ronde 1, eerste kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje 25. (0) 26. (0) 27. (0) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
24. (0) Yale , 27 jaar, ronde 1, eerste kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje 25. (0) 26. (0) 27. (0) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo! Wil iemand mij op de lijst zetten? Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje NOD 25 december Alvast bedankt!
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 💗💙 24. (0) Yale , 27 jaar, ronde 1, eerste kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje 25. (0) Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 26. (0) 27. (0) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 💗💙 24. (3) Yale , 27 jaar, ronde 1, eerste kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje 25. (1) Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 26. (0) 27. (1) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb me stiekem al idd voorgesteld hoe het zou zijn om juist dan een positieve test in handen te hebben Hoe gaaf het zou zijn om die in te kunnen pakken en op kerstdag aan mijn man te kunnen geven. Hopelijk komt die wens voor ons allemaal uit!
Ja wauw zou echt super zijn. Of met oud&nieuw net na 00:00 een cadeautje met daarin een positieve test. Wil zoiets echt zoo graag mijn man op een leuke manier verrassen.. Pf bijna geen hoop meer..
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 💗💙 24. (3) Yale , 27 jaar, ronde 1, eerste kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje 25. (1) Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 26. (0) 27. (1) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (1) DitBenIk, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi meiden! Helaas is vandaag mijn menstruatie doorgebroken, dus op naar een nieuwe ronde Ik heb mezelf even op datumloos gezet, ivm mijn onregelmatige cyclus verwacht ik mijn nod tussen 25-30 december. En wat zou het inderdaad mooi zijn, een positieve test rond de kerst!
Mag ik ook op de lijst? Leeuwinnetje14, 33 jaar, 2de kindje , 3de ronde. Al zie ik het zelf als ronde 2 omdat vorige maand afviel ivm operatie aan mijn hand.
NOD-lijst 24 t/m 31 December 2015 💗💙 24. (3) Yale , 27 jaar, ronde 1, eerste kindje Jessy, 37 jaar, ronde 7, 2e kindje Esfie, 30 jaar, ronde 11, 2e kindje 25. (1) Flower, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje 26. (0) 27. (1) Moederwensje, 23 jaar, ronde 10, 1e kindje 28. (0) 29. (0) 30. (0) 31. (0) Datumloos. (1) DitBenIk, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Lysta, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Leeuwinnetje14, 33 jaar, 3de ronde, 2de kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Leeuwinnetje, jij had er geen datum bij staan dus ik heb jou ook maar op datumloos gezet. Als je die wel weet kan iemand anders hem nog aanpassen bij een later update. Ik heb mezelf ook maar datumloos gezet aangezien dit mijn eerste ronde wordt en ik mijn precieze cyclus nog niet weet, maar zal wel ergens in deze tijdspanne zijn gok ik. Ik ben al een tijdje regelmatig rond aan het kijken op het forum, maar deze vind ik een beetje intimiderend als nieuweling (zoveel posts!), dus leek me verstandig om hier aan te sluiten en de rest van het forum op mijn gemak te leren kennen. Veel geluk allemaal.
Ik ben helaas gisteren ongesteld geworden en Denk dat ik ook in deze week ga komen met mijn cyclus. Ben pas 1 maand gestopt met de pil, dus cyclus nog niet helemaal op orde en bekend. Zet me maar even op datumloos en als ik evt datum weet dan aanpassen Denk ik. Leinrob, 32 jaar, ronde 2, 1e kindje