Ik heb al 5 dagen onwijs last van buikkrampen. He begon op 8dpo en is nog niet afgenomen. Op 9dpo heb ik een temp. dip van 0.6 gehad met daarbij die dag ook 1 veeg bruinig bloed. Mn temp is daarna alleen maar omhoog gegaan. De buikkrampen blijven komen en sinds vandaag heb ik ook steeds hele pijnlijke steken net boven mn lies. kan soms geen houding meer vinden, behalve opgekruld liggen Heb normaal altijd voor ik ongi moeten worden enkel last van zere borsten (nu dus niet) en pas op dag 2 van de ongi last van krampen. Mn nod is 29-3 Ik weet op dit moment even niet wat ik moet denken. Ik ga pas dinsdag testen, dan is mn nod geweest.
Spannend meid. Je ei nesteld zich in tussen de 5 en 10 dagen dus het kan goed dat je daar last van hebt en dat de bruine veeg die je had te maken heeft met dat het eitje toen heeft ingenesteld! Even afwachten nog, spannend!
als die pijn blijft even contact zoeken met je huisarts. Ik had die pijn ook en bleek bij mij blaasontsteking te zijn! Dat pijnlijek gevoel in mijn liezen was ook na 2 dagen ab weg. Sterkte met wachten! Selma
Wil je geen valse hoop geven maar het ziet er heeeeeel goed uit!!!! Zelfde symptomen als bij mijn eerste zwangerschap, en die dip helemaal ook bij mijn vorige zwangerschap wat helaas niet zo mocht zijn. Dus kon best eens raak zijn meid!!!
Hoi Hoi,, IK heb ook vreselijke lage buikpijn.... al een week! SInds afdgelopen dinsdag heel erg aanwezig... verder nergens last van... mijn nod is 6 april... wat denken jullie?? zou het raak kunnen zijn??? (ik temp niet, snap daar echt niks van helaas want lijkt me wel handig! doe wel ovutesten)
Vanochtend was mn temp met 0.3 gestegen. bij deze snap ik er dus echt niks meer van! Heb ook weer beroerd geslapen, alleen maar buikpijn gehad, maar heel raar, wel gewoon alles kunnen eten. Heb gisteravond tijdens een paar flinke krampen een mc kroket weg zitten werken!
Je houd net nog even spannend dus! Wel positief dat je temp weer wat is gestegen. Maar wat schommelt jou temp zeg.
gefeliciteerd meid... er is dus nog hoop... zou je nog een keer je temp kaartje hier neer willen zetten voor mij aub.... wil hem even zien geniet lekker van de zwangerschap.. groetjes