Nou, helaas voor mij, ik ga voor de volgende keer. Bij mij zijn de duivels reeds gearriveerd, 4 dagen te vroeg. Ik wordt nu niet meer wijs van mijn cyclus, dus ga maar eens kijken of ik daar duidelijkheid in krijg. Ik zal voor iedereen de komende dagen nog duimen dat het gelukt is.
minder zeg duikster. dat is ook raar dat ze zo vroeg waren. maar ja. even bijkomen. misschien toch temperaturen dat je wat meer idee krijgt? ik ben ook bang dat ze bij mij van de week weer komen. ik vraag mijn vriendje iedere dag denk je dat ik zwanger ben. tja.... als ik het zelf al niet weet, weet hij het natuurlijk ook niet zo.
Ik wacht ook met de dag. Is er al wat ( of liever is er nog niets). Voel wel van alles in mijn buik . Ik vind het moeilijk maar met nmijn vriend afgesproken om zaterdagochtend te gaan testen. ik ga proberen me daar ook aan te houden. SPANNEND!!!!!! Ik duim voor positieve testen bij iedereen... gr Jope
nance heb je vaker een onregelmatige cyclus??? Ik heb dat nooit eerder gehad, maar heb in november een miskraam gehad dus denk dat ie mijn cyclus lekker in de war heeft gegooid
Helaas, ik ben gisteravond ongi geworden. En dat na 4 dagen vreselijk misselijk , moe enzovoort, had er echt een beetje hoop in, maar ja, niet goed dus. Door naar de volgende ronde, nod word nu 18 januari. Voel me vandaag behoorlijk beroerd, dus ga lekker in joggingbroek op de bank hangen denk ik. Meiden, ik duim voor jullie !!! groetjes celiene
Sorry Nik,ik had je reactie niet gelezen Dit was pas mijn 2e ronde.Ik heb eerst een cyclus van 28 dagen gehad en nu dan eentje van 36 dagen. Ik hoop dat het nu wel iets korter wordt. Liefs Nancy.
Lieve Celientje wat balen zeg!!! Het is logisch dat je je eigen flink beroerd voelt.Laat je eigen lekker verwennen vanavond. Liefs Nancy.