NOD 12 t/m 18 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door MamaTuttebel, 8 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ze zeggen dat doorzichtig slijm waar je draden mee kan trekken vruchtbaar slijm is, dit kan dus al 5 dagen voor je eisprong al zichtbaar worden.. ik had op CD 5 ook dat slijm op mn wc papiertje en ik ging als een bezetene gelijk maar testen... de testen geven wat anders aan.. ik test nog even door!

Mari3ke vindt dit leuk.
  2. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    @Kimmetjuh90 heel herkenbaar! Bij mij ging het toen weer over. En nu dus weer terug... maar wel dunner en inderdaad doorzichtig en draderig.

Hoop niet dat we nu net een maaltijd zitten weg te werken tijdens het lezen hiervan :roflmao:

Kan ik dan concluderen dat mijn eisprong er toch aan moet komen? Vorige keer werd ik 12 dagen na gemeten piek ongesteld. Maar ik twijfel of dat wel de piek was of al een aflopende test weer. (Testen van de dag ervoor kregen geen controlestreep helaas en daarna waren ze op) maar dat even terzijde, ik hoop dan dat hij nu wat eerder piekt..

Carannay en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @Mari3ke het kan tot 5 dagen voor je eisprong idd. Dus misschien over 3-4 dagen pas je piek.

@Pln hebben jullie de 27e geen speciale dag gehad samen? Als ik het mij goed herinner.

Hier op cd11 en alles nog rustig. Denk dat ik rond dinsdag/woensdag begin met testen.

4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mijn pizza zit al lang en breed in mn buik gelukkig hahaha :p
    Ja denk dat hij piekt over een dag of 3 a 4.. ik ben in ieder geval door blijven testen.. ik hou in mn achterhoofd dat ik m dan zeker niet zal missen haha (5dagen te vroeg begonnen) haha

5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb overigens ook nog teeds doorzichtig slijm bij afvegen en veel ook. Vanmorgen was mn ovulatietest nog steeds negatief.

6. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Ik kan geen scherpe foto’s maken, maar hier begint nu geloof ik (na alleen maar aflopende testen tot er vrijwel geen streep zichtbaar was) nu een oploop te verschijnen. Nog steeds negatief maar hij komt eraan gelukkig.

Bijgevoegde bestanden:

Pln en Klinker83 vinden dit leuk.
  7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Whoehoeee ik ga duimen meis!!!! Bij mij was ie vanmorgen nog echt heel licht :(
    Achja ik test nog maar door.. vanaf morgen de cb er maar bij gebruiken.. ook omdat ik nu een beetj3 zeurderige pijn heb... ben benieuwd wanneer mijn ei eruit wil hihi

Mari3ke vindt dit leuk.
  8. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dat was de 19de inderdaad:) toen zijn wij voor ons geregistreerd partnerschap gegaan met een feestje en aansluitend een weekend weg:)

Mari3ke vindt dit leuk.
  9. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Oh weekje er voor, hoe was het? En gefeliciteerd!

Pln vindt dit leuk.
  10. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Jaja begint te komen!

11. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja heel erg leuk! Bijzonder moment ook:)
    De liefde mag dit jaar wel verzegeld worden door een wondertje, we zijn dit jaar ook 10 jaar samen namelijk! Hopelijk mag dat zo zijn.

Besefte mij gisteren ineens dat mijn nod (die eerder gaat zijn ik gok 10 of 11 febr) vlak na mijn eigenlijke uitgerekende datum valt, 9 febr zou dat zijn. Ik ben dan 14 dpo. Hoe mooi zou een positieve test dan wel niet zijn! Fingers crossed maar weer.

Hopelijk komt iemand mij gauw vergezellen op het wachtbankje 3 dpo alweer!

Carannay, Mari3ke en lespoir vinden dit leuk.
  12. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh wauw meis! Gefeliciteerd :) 10 jaar, wat een tijd! Ik ga in maart pas 5 jaar met mn vriend haha voel me een groentje hihi :p
    Ik hoop ergens deze week ook mn ei te hebben.. misschien is mijn NOD ook wel eerder of later.. ik moet even wachten tot na inseminatie..

Mari3ke en Pln vinden dit leuk.
  13. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heel veel succes met de inseminatie!
    Dankjewel lief!
    Haha 10 jaar is echt al wel lang ja maar het vliegt voorbij!

Mari3ke en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  14. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel :) ja dat geloof ik graag dat de tijd vliegt! Dat gevoel heb ik inderdaad ook heel erg haha :)

Hoop heel snel een positieve ovulatietest te hebben zodat ik de wachtweken in kan, heb er echt weer zjn in en kan hewoon niet wachten haha. Ik ga zeker laten weten als t zover is hoor!

15. lespoir

lespoir Niet meer actief

Goedemorgen,

Zijn er al veel mensen met een positieve ovutest? Ik gebruik ze voor het eerst, maar helaas nog niet positief getest, had het misschien al wel verwacht gister of vandaag. Zit nu op cd13, of moet ik hem pas veel later verwachten?

16. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier ook nog geen positieve ovulatie test, ik zit dan ook pas op CD 9.. ik verwa bt te mijne tussen de 10 en 14de cyclusdag.
    Misschien is t bij jou wat later? Welke ovulatie testen gebruik je?

17. lespoir

lespoir Niet meer actief

Ik gebruik clearblue, spannend allemaal. Zou heel erg teleurgesteld zijn als ik helemaal geen eisprong zou hebben..

18. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @Pln mooi als je dan idd zwanger mag zijn.

@lespoir het ligt aan je LF ook. Als je uit gaat van een cyclus van 28 dagen valt js eisprong tussen dag 12-18 ongeveer. En je positieve test dus tussen 10-17. Maar het kan ook zomaar een keer zijn dat je een wat langere cyclus hebt. Ik heb nu een LF van maar 9 dagen de eerste rondes, dus dan valt mijn eisprong pas op dag 19-20

19. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    @Pln gefeliciteerd. Leuk ook dat jullie een feest hadden. Vast een onvergetelijke dag. Nu mag het nog wel even bekroond worden. Ik ga hard voor je duimen.

Hier ook nog geen positieve ovu test hoor. ;) Ik denk dag 15 en ik zit nu op 13. Je moet nog even eenzaam op dat bankje zijn.

Pln vindt dit leuk.
  20. lespoir

lespoir Niet meer actief

Oké, bedankt voor je reactie :) misschien dan toch maar even wachten met ongeduldig zijn..

Deel Deze Pagina