NOD 12 t/m 18 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door MamaTuttebel, 8 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Spannend meiden. Ik hoop dat jullie snel positieve ovulatietesten hebben. Ik heb ze nog nooit gebruikt. Mijn lichaam geeft duidelijke signalen...

Die van mij komt gelukkig ook in zicht. Ik denk dinsdag of woensdag.
    Spannend weer... maar tegelijk maar nuchter blijven.

2. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Bij mij begint het daarmee en wordt het later steeds rekbaarder... ik denk dus nog ff geduld.

Mari3ke vindt dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik gebruik ook clearblue, daarnaast ook streepjes test van sensitest. Puur om te kijken wat ze beide doen.. had vorige ronde voor t eerst een positieve cb :) hopelijk deze ronde weer.

lespoir en Pln vinden dit leuk.
  4. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Ok, dan snap ik dat je beide testen probeert. Jammer dat sensitest hem dan niet vindt terwijl je bij cb een smilie krijgt....

5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Het is eerder andersom, de sensitest vind m wel de clearblue vond m de eerste 2 rondes niet.. ronde 3 wel, en deze ronde is t weer afwachten...

6. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb ze zelf nooit gebruikt maar ik hoor vaker slechte verhalen over de cb ovulatietest. Ik gebruik alleen cb digital zwangerschapstest als ik een oploop heb bij mijn sensitest dipsticks anders vind ik ze ook veelste duur!

Heb net wat sensitest zwangerschapstesten besteld en gelijk maar een paar ovulatietesten maar ik hoop dat ze niet meer nodig zijn haha

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja t ziekenhuis raadde ze ook af hoor maar ben een eigenwijze tante :p daarom was ik ZO ontzettend blij de vorige ronde dat ie samen met mn sensitest eruit knalde ineens uit t niets. (Had m namelijk nog niet verwacht) helaas op niets uitgelopen... vind t zo jammer.. en t begint me ook wel tegen te staan moet ik zeggen hoor dat testen... Dan hoor je dat je er niet zo mee bezig moet zijn, ik zal wel moeten helaas anders word ik nooit zwanger. :( zo frustrerend...

8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb trouwens ook de sensitest zwangerschapstesten besteld tezamen met ovulatie testen:) van cb had ik er nog genoeg zeker voor deze ronde :)

Pln vindt dit leuk.
  9. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik snap je gevoel helemaal! Ik heb dan wel de keuze om geen ovutesten te gebruiken maar voor mij voelt het niet goed om ze niet te gebruiken. Ik zit ook steeds in een cirkel. Begin van de cyclus tijdens je menstruatie eerst teleurstelling dan raap je jezelf op en ga je er tegen aan en ga je voor de ovulatie, de eerste wachtweek is prima te doen maar die 2de week pff... en dan weer de teleurstelling die steeds heviger gaat voelen. Ik hoorde laatst iemand zeggen "laat het loslaten los" als jij je maar goed in je vel voelt dat is belangrijk.

Mari3ke en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  10. lespoir

lespoir Niet meer actief

Oh! Nu baal ik dat cb testen heb, hopelijk mis ik mn ovulatie dan niet deze ronde! :(

11. Ann85

Ann85 Bekend lid

15 okt 2011
    689
    289
    63
    Ik heb ze ook van sensitest! Morgen ga ik er maar eens mee beginnen en dan hopelijk gauw erbij op het wachtbankje!

Pln vindt dit leuk.
  12. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    @Pln jaa precies dat! die 2de week kilt mij ook ALTIJD! dan voel je ook werkelijk van alles.. terwijl t dus niks is (gebleken) ik heb ook niet echt hoop meer voor mezelf.. maar ik moet de pogingen op maken ben ik bang.
    vertrouwen is in ieder geval ver te zoeken!

@lespoir Het kan voor jou prima werken hoor! vorige ronde was de cb bij mij positief op t moment dat mn sensitest ook positief was, het ziekenhuis vertelde mij dat de cb meer LH hormoon nodig zou hebben en dat ie dus "te laat" positief zou uitslaan, maar ken genoeg meiden die met de cb ovulatie testen gelijk zwanger waren, dat het bij mij niet zo is is misschien domme pech! houd hoop, probeer ze uit, wie weet is t voor jou DE test! :)

Mari3ke en Pln vinden dit leuk.
  13. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    heel veel succes! ik mag ook nog niet echt aanschuiven haha :p

14. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    puur nieuwschierigheid hoor dames, maar hadden jullie moeite met je LH piek vinden met de sensitest?
    ik merkte de eerste ronde heel erg dat de onzekerheid me parte speelde.. de 2de ronde nogsteeds en pas de 3de ronde had ik die "knaller" wat bij mij dus lang niet zo goed knalt als bij andere die ik gezien heb, ik vind t echt lastig hoor hahaha :p hoe is/was dat bij jullie?

Die cb testen das appeltje eitje.. geen smiley (of geen stilstaande smiley) is geen piek :p
    zou t graag horen over de sensitesten :)

15. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja precies heel herkenbaar. Waarom heb je geen hoop meer? Wat een vervelend gevoel. Na hoeveel rondes is je dochtertje verwekt? Nu zit je in ronde 4 voor een 2de kindje toch?

Wij zitten in ronde 10 maar zijn nu een jaar onderweg, 6 maanden sinds de miskraam en ik moet volhouden. Ik blijf hopen omdat ik me niet kan voorstellen dat het niet nog eens lukt, al is die angst er wel al vanaf ronde 1. Als het niet raak is deze ronde wil ik wel echt een gesprek met mn gyn en een controle echo. Ik ben best wel naïef geweest.. ik had me ingesteld op een jaar en toen het de 4de ronde raak was sprong ik een gat in de lucht maar zo bang dat t mis ging en dat was ook zo! Mn gevoel werd bevestigd. Maar na de curretage dacht ik wel ooh dan ben ik vast voor de uitgerekende datum weer zwanger. Jong en gezond en het is al eens gelukt (dat is ook wat de gyn en HA zeggen) maar ik zou 9 febr uitgerekend zijn.. de tijd begint nu al wel te dringen.. sterker nog over 4 rondes is het alweer een jaar geleden dat ik zwanger werd en nog sta ik met lege handen. En dat vind ik moeilijk. De nieuwe huisarts wil dat ik naar een psycholoog ga voor trauma verwerking ivm mk maar ik denk dat het meer "ongeduld" is. Overigens kan ik begin mei pas terecht bij de psych ik hoop dan toch wel echt zwanger te zijn eerlijk gezegd:$.

16. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik begon met gewone sensitesten en inderdaad soms maar een vage knaller toen ben ik begonnen met de extra gevoelige ovu testen en daarmee vind ik m prima![​IMG]

17. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jeetje zeg wat een verhaal.. en ongelovelijk K*T... ik begrijp t zeker weten!
    Mijn dochter is van een vorige relatie, en daarvoor was ik eigelijk niet eens bezig.. zij is na een MK met 6 weken (door de pil heen) wederom door de pil heen blijven plakken.. ik heb tot ik het in de gaten kreeg ook de pil door geslikt ... en pas toen mn strip op was, vond ik t nogal vreemd niet ongesteld te worden, toen heb ik mn moeder gebelt in blinde paniek (ik was des tijds 19) en zij zei me dat ik maar even een testje moest gaan doen... en jawel in de avond gaf de CB digital 3+ weken zwanger aan, ik schrok me een ongeluk, want ik wist niet dat het zo snel weer kon gebeuren... wat bleek.. de pil was veel te ligt voor mij!
    na de keizersnee heb ik een spiraal genomen, deze heeft nog geen jaar gezeten en toen viel ie onder de douch eruit.. ik voelde hem ook ALTIJD zitten, en was al naar de dokter gegaan.. nahja na bijna 7 jaar relatie ging ik bij mn ex weg met mn dochter (toen 2) en leerde ik mn huidige vriend kennen, hij vertelde mij dat hij niet vruchtbaar was, en zo doende zijn we in de medische molen beland, want ja.. we willen HEEL graag een kindje van ons samen, en mn dochter wil ontzettend graag een broertje of zusje :)
    Nu dus door middel van Kunstmatige Inseminatie, en als dit in 6 x niet lukt, dan krijg ik een HSG en daarna nog 3x met hormoon.. en als t dan nog niet lukt dan een ander traject misschien..

18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    oooh ik wist niet dat er ook extra gevoelige waren? wat stom... als ik dat geweten had, had ik die eens geprobeerd... ik wist t wel van de sensitest zwangerschapstesten... Sensibaby.. 6 dagen voor NOD, maar heb toch de normale maar genomen, ik test altijd hooguit 2 dagen voor NOD en op NOD en dan 2 dagen na NOD... (die laatste moet ook van t ziekenhuis) 16 dagen na inseminatie, ik haal t alleen tot nu toe niet haha ja nahja 1x wel.. was de eerste ronde.. toen werd ik in de avond alsnog heel heftig ongesteld.. werd er toen gewoon misselijk van..

Pln vindt dit leuk.
  19. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jeetje heftig verhaal hoor. Ik hoop toch wel dat het op deze manier lukt en ala het moet met hormonen maar ik duim voor je dat het gaat lukken!! Op naar een mooie roze lijst:)

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    dank je wel, hoop ik ook.. ik weet niet hoe ik t moet gaan doen met hormoon, als ik moet gaan prikken moet ik iemand zoeken die dat wil doen voor mij.. ikzelf durf t niet, en mn vriend ook niet hahaha dus t moet gewoon binnen de 6x zonder lukken!
    mijn duimen draaien overuren voor jou in ieder geval!

wanneer ga je testen ? :p

Deel Deze Pagina