NOD 12 t/m 18 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door MamaTuttebel, 8 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Nee met ovu testen. Het gaat heen en weer.. heel appart.

@Kimmetjuh90 Ik denk ook 27. Maar goed blijft gissen.

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ovu testen lopen langzaam op bij mij.. nu nog niets dan een heel licht lijntje.

Ja ik ga mn inseminatie afwachten dan moet ik 16 dagen later testen ( Dan ben ij 2 dagen over tijd) dus moet nog even geduld hebben.. als ik m in de berekening naar beneden gooi naar 27, dan heb ik 3 februari me ei.. we gaan t mee maken :)

3. lespoir

lespoir Niet meer actief

Ik gebruik dus cb en als ik een stickje uitwerp dan staan er altijd twee streepjes; een donkere en een lichte. Wat betekenen deze streepjes bij cb?

4. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    @lespoir poeh daar heb ik geen ervaring mee. Misschien iemand anders?

Heb ik mijn ei gemist? Onderste is van net en de tweede van zondag.. ik kan wel janken.

Bijgevoegde bestanden:

5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    @lespoir De streepjes betekenen in het geval van de cb helaas niets.. als ze even donker zijn weet je wel dat je een smiley kunt gaan verwachten. (Is mijn ervaring)
    @Mari3ke Welke dag van je cyclus zit je? Het lijkt er eerder op dat ie nog moet springen...

6. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik denk tussen de 2de en de 3de in. Het kan zijn dat je maar een hele korte piek hebt en dat je 2x per dag moet testen. Het kan ook zijn dat deze test niet klopt. Ik ben geen fan van de action test heb daar nooit een echte knaller mee gehad. Heb je afgelopen ook geen gemeenschap gehad? Hoe lang is je cyclus en waar zit je nu? Ik zou nog even doortesten!

7. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @lespoir haha ik ben ook altijd ongeduldig hoor!

@zwanger2015 hier ook altijd duidelijk signalen, maar vind het toch altijd fijn om de ivulstietesten te doen

@Kimmetjuh90 en @Pln echt? Ik ben juist altijd heel tevreden over de cb ovulatietesten!! Wat je in de 2e week na je eisprong voelt zijn vaak klachten van het progesteron. Erg is dat hè, ik had deze maand een blijvend hoge temp, terwijl die altijd omlaag gaat op 9dpo als ik niet zwanger ben. Snapte er niks van en kon het moeilijk loslaten, maar het bleek niks te zijn..

@Kimmetjuh90 je cyclus is prima regelmatig hoor. Je noemt het regelmatig, ook al scheelt het soms 3 dagen. Vanaf je eisprong 14 dagen er bij optellen en dat zou dan je NOD zijn (gemiddelde LF is 14 dagen)

@Mari3ke het is normaal dat je ovulatietesten schommelen, tijdens je hele cyclus is het LH hormoon aanwezig, door urine concentratie, hoe lang je niet geplast hebt, tijdstip van de dag en gewoon schommeling in je LH, schommelen je testen dus ook wat. Het is ook niet zo dat testen in een aantal dagen steeds donkerder worden.. je piek duurt niet heel lang, als je test donkerder is zal hij binnen 24 steeds donkerder worden en dan afnemen.

Hier alles nog rustig, ben benieuwd wanneer mijn eisprong is deze maand en of mijn cyclus na het stoppen van de pil al weer wat meer normaliseert..

Mari3ke en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel, ik wacht mn positieve ovulatie test af en ga na inseminatie even een goede berekening maken.. mijn ticker is tot die tijd een schatting.
    Ik verwacht wel een positieve test e1 dezer dagen.. ik had tot gisteren doorzihtig Slijm, gisteren niets en sinds vandaag wel weer dus kan nu niet lang meer duren. We zullen het zien, zit nu te wachten tot ik moet plassen dan kan ik weer testen:p echt erg eigenlijk hahaha :p

Jajo vindt dit leuk.
  9. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel voor de reacties. Mijn temp was vanochtend ook omlaag 35,1. Ik weet genoeg ben ik bang. Zo jammer. Een maand kwijt. Uit stille hoop dat het niet zo is blijf ik nog even door testen.

@Kimmetjuh90 ben benieuwd. Klinkt alsof hij eraan komt :)

10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja ik verwacht m wel 1 deze dagen idd, nu alleen hopen dat ie voor zaterdag komt haha

11. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Snap ik. Ik ga er ook maar zo vanuit dat mijn ei precies op dag 14 is en misschien klopt dat wel helemaal niet ...

12. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Whoehoeeee ei is onderweg!
    Kan niet wachten, zal toch nog een paar dagen geduld moeten hebben nog :) de cb was wederom negatief ook, morgen nog eens testen :)

Bijgevoegde bestanden:

lespoir, zwanger2015 en Mari3ke vinden dit leuk.
  13. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hij is wat donkerder opgedroogd. Hoop dat ik m niet mis... twijfels toch wel weer om nu al dat telefoontje te plegen...

Bijgevoegde bestanden:

14. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Gewoon blijven testen ;)

15. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik heb net een veel te duur sportabbonement afgesloten voor mij, m’n man en onze kleine spruit..... die kan daar naar baby’p zwemmen, de Creche en kan ook gewoon los zwemmen met hem.. even wat afleiding en m’n hoofd leeg maken door lekker bezig zijn met m’n lijf.

lespoir, Pln en Mari3ke vinden dit leuk.
  16. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    @Jajo wat klinkt dat leuk zeg! En ook nog een kinderopvang bij de sportschool in?? Ideaal :p

17. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ja idd bij de sportschool in, lijkt me echt heel handig. Ben wel benieuwd wat hij er van vindt, maar als hij het niks vindt kan ik het abonnement na 3 maanden opzeggen

18. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oeh leuk @Jajo Ja ik ga wel gewoon nog doortesten houd de oploop van de sensitest gewoon in de gaten :)

19. Carannay

Carannay Lid

8 mrt 2015
    86
    47
    18
    Vrouw
    Ik heb ook een keer CB testen gebruikt. Op de foto zie je bij dag 5 en 6 een positieve test. Knalt niet, maar kreeg wel een smiley. Heb toen ook met sensitest getest, daar was het duidelijker.
    De ene streep, de donkere, is gewoon de controle streep en de ander is de test streep, die aangeeft of je ovuleert.

Bijgevoegde bestanden:

20. lespoir

lespoir Niet meer actief

Oké, bedankt voor je reactie! De streepjes lijken erg op die ik ook te zien kreeg, maar nog geen smiley gehad. Ik test dus nog maar even rustig door en wacht het even af, anders volgende ronde voor de zekerheid ook een ander merk gebruiken..

Deel Deze Pagina