NOD-lijst 12 t/m 18 februari 12 februari (2) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) Zwanger2015 - 3e kindje - ronde 18 13 februari (2) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 februari (1) Ddtje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 februari (2) Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 februari (2) Happygolucky - ? - 1e kindje - ronde 6 Klinker83 - 34 - 2de kindje - ronde 5 Kimmetjuh90 - 27 - 2de kindje - ronde 4 (KI) 17 februari (0) JaJo - 30 - 2e kindje (+1vlinderkindje) -ronde 4 18 februari (4) Ann85 - 32 - 3e kindje - ronde 4 Suir - 37 - 2e kindje - ronde 2 Bamy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ZI) Datumloos (2) Mamatuttebel - ? - 3de kindje - ronde 1 Lisanne1811 - 27 jaar - 1e kindje - ronde heel veel Totaal: 15 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren). Heb mezelf even verplaatst van 18 naar 16 februari
@Kimmetjuh90 spannend!!! @Suir en @Mari3ke als je dat gewend bent kan je dat gewoon blijven doen. Wel opgeleiden van tekenen van je lijf. Het is niet goed om ineens te starten met hardlopen als je dat normaal niet doet. Als je pijn in je liezen krijgt of harde buiken, dan moet je een stapje terug zetten. Ik heb tot 32 weken gesport vorige zwangerschap. Toen moest ik stoppen omdat de kleine niet groeide. Maar het is heel goed om te blijven sporten, ben je sneller weer boven in na de bevalling. Je rechte buikspieren trainen kan je overigens wel beter gelijk mee stoppen!! Dit ivm diastase. @Klinker83 goed dat je er zo in staat! Hopelijk snel zwanger en blijvend zwanger! @Carannay hier ook! Maar al wel tekenen van een naderende ovulatie. Dus verwacht binnen nu en een paar dagen een positieve test. @Miesje83 herkenbaar. Ik begin ook nu weer meer met schrijven
Iedereen bedankt voor de fijne tips en links over sporten. Ik doe dit al een aantal jaren, maar ik wil wel een tandje langzamer denk ik. Alleen al voor mn gevoel, maar betrap dat dat best moeilijk is. @Kimmetjuh90 Heel veel succes vanmiddag! Spannend @Klinker83 goeie mindset zeg! Knap. We gaan voor die roze lijst. Powerrrr en straks hop erbij op het wachtbankje. Dat geldt voor iedereen! Ik hoop dat we het wat kunnen uithouden straks en niet allemaal te snel willen testen
@alle sporters Dank voor jullie visie! Ik heb uiteraard wat rondgeneusd op het interweb om meer info hierover te vinden, maar vind nogal tegenstrijdige berichten. De een zegt "lekker hardlopen zoals je gewend bent, is goed voor je" de ander zegt "zorg dat je hartslag niet te hoog wordt, pas je training aan, etc". Nu train ik een keer per week met een loopgroep een intervaltraining. Ik ben nogal competitief ingesteld dus ik train lekker hard en probeer tijdens een loopje altijd een goede tijd neer te zetten. Op die manier haal ik voldoening uit de sport, een rondje "vogels kijken" vind ik altijd maar een beetje suf. Tijdens de vorige ronde toen mijn ongesteldheid uitbleef merkte ik dat ik niet normaal durfde te trainen. Bang dat m'n hartslag te hoog zou worden of wat dan ook. Ik weet dus niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan en ben snel onzeker wat dat betreft. Het valt trouwens in de loopgroep gelijk op als ik me in houd, krijg dan direct vragen of het wel goed met me gaat :-D @Kimmetjuh90 het is half 3! nog een kwartier! *duim duim*
@Suir als je je er niet prettig bij voelt kan je misschien een andere vorm van sport vinden die je wel fijn vindt. @Kimmetjuh90 misschien ben je nu wel zwanger
Lieve meiden, dank jullie wel voor de steun! Ik ben nu op de terugweg naar huis met 2 miljoen zaadjes in mn lijf die op zoek zijn naar mn ei! Ik hoop dat ik zwanger mag raken in deze poging deze test deed ik op FB terwijl ik op mn beurt wachtte, hopelijk brengt t geluk hihi. Ik moest met een volle blaas komen, nou ik moest zo mega nodig plassen. Toen kreeg ik ook last van wat ik vond lijken op ovulatie pijn, wat ik elke maand wel krijg voor dat mn ei springt.. nou kan t ook zijn omdat ik zolang mn plas moest inhouden dat daar de pijn vandaan kwam. Ik wacht t af of ik over 14 dagen ongesteld word of niet
Spannend @Kimmetjuh90!! Ik ga voor je duimen en heel hard hopen dat het gelukt!! Ik heb net toch even een ovutest er tegenaan gegooid. En ja hoor, het zal toch niet, maar jaa hoor. Nu een piek te pakken. Snap er de ballen niet van maar zal wel door de onzekerheid komen dan, die twijfel hiervoor. Sorry voor mijn gekakel
Fijn dat je je ei hebt gevonden, dan ben je hopelijk van het onzekere gevoel af! succes op het wachtbankje!
Pff wederom weer verkouden en heb een grieperiggevoel, vorige ronde was dit ook in de avond na inseminatie... kan maar moeilijk positief blijven... Ik denk dat t weer niks word..
Ach dat hoop ik echt niet voor je. Vroeg onder de wol. Sinaasappels eten, even stomen misschien en lekker slapen.
Dat hoeft nu natuurlijk nog niks te zeggen! Over een week of twee pas! Nu heerst de griep natuurlijk ook, positief blijven!
Er is al heel wat bijgeschreven. Ik ben wat afwezig geweest doordat de kleine ziek is, twee keer naar de huisarts geweest. Ik ben zelf ook niet helemaal lekker beetje grieperig...maar goed het heerst geloof ik. Ik heb niet alles terug kunnen lezen, maar ik zag dat er meerdere op het wachtbankje zitten, heel veel succes! Ook zijn er nog een meiden die wachten op hun ei, ook succes ik hoop dat jullie het snel vinden. Ik mag mezelf ook op het wachtbankje plaatsen. Gelukkig heb ik nog wel de ovu testen kunnen doen....vanochtend piek gehad. Die van de avond was al lichter. Succes dames!!!!!! Op naar een hele mooie roze lijst!!!!!!
@Kimmetjuh90 iedereen hier thuis heeft griep. En overal om me heen ook. Dus dat hoeft nog niks te zeggen. Gewoon positief blijven.
NOD-lijst 12 t/m 18 februari 12 februari (2) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) Zwanger2015 - 3e kindje - ronde 18 13 februari (2) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 februari (1) Ddtje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 februari (2) Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 februari (2) Happygolucky - ? - 1e kindje - ronde 6 Klinker83 - 34 - 2de kindje - ronde 5 Kimmetjuh90 - 27 - 2de kindje - ronde 4 (KI) 17 februari (0) JaJo - 30 - 2e kindje (+1vlinderkindje) -ronde 4 18 februari (4) Ann85 - 32 - 3e kindje - ronde 4 Suir - 37 - 2e kindje - ronde 2 Bamy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ZI) Datumloos (2) Mamatuttebel - ? - 3de kindje - ronde 1 Lisanne1811 - 27 jaar - 1e kindje - ronde heel veel Totaal: 15 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).