Ik zit ook op het wachtbankje. Volgens mij was gisteren mijn eisprong. Nu alleen nog maar geduldig... wachten..
Goedemorgen allemaal, @Kimmetjuh90 hoe gaat het? @Pln hoeveel dpo ben je nu? Ik ben vandaag even een dagje vrij. Eens kijken wat we gaan doen vandaag
Dankjewel @allemaal Ik meet nog steeds een piek. Betekent dat dan dat mijn eisprong nog niet is geweest? Of kan dat al wel als je test voor de tweede dag piekt?
@Mari3ke dat weet ik niet. Ik heb zelf voor het eerst met ovu getest. Bij mij was dag 11 een beetje donker,dag 12 echt duidelijk een piek. En vandaag dag 13 weer super licht
Hee allemaal, Tijdje geleden dat ik had gepost, maar zat nog ver van mijn ei vandaan. Vandaag voor het eerst slijm bij het afvegen. Behoorlijk wat dus dacht misschien al een smiley te zien op clear blue, maar verwacht hem eigenlijk pas zondag. Vanaf vandaag dus weer flink testen. Heb jullie berichtjes mee gelezen hoor
Hier ook nog geen ei! Ben wel al gestart met testen maar waarschijnlijk te vroeg.. succes voor degene op het wachtbankje en hopelijk kunnen we er snel allemaal bij
Dames dank jullie wel voor de lieve woorden ❤ ik ben na mn laatste bericht gister in slaap gevallen en werd rond half 12 wakker! Ik voel me of beroerder dan gister.. Heb een hoop tips vn mn moeder gekrege n om er zok snel mogelijk van af te komen. zo alles maar even in huis halen
Spannend @Pln hoop echt dat mn weken snel voorbij zijn hoor pfffff.... Moet echt zoeken naar afleiding
Ik mag ook naar de wachtbank. Gisteren een goede knal test na dagen spierwitte testen. Geen oploop te zien, vanuit t niets een knaller. @Mari3ke ik heb vaak 1,5 dag positieve testen. We maken we dan maar gewoon 3 dagen een feestje van . Kwam de volgende informatie tegen op t internet: Nu je ovulatietest positief is, wanneer kun je dan het beste vrijen? Bij een positieve ovulatietest, volgt de eisprong binnen 24 – 36 uur. “Plan” (echt spontaan valt het niet te noemen) nu zo snel mogelijk een vrijpartij in. Vrij zeker de dag daarna nog eens en keer, want de eicel blijft na de ovulatie nog zo’n 12 uur in leven. Het is erg belangrijk dat er tijdens het moment van de ovulatie een voorraadje zaadcellen in de eierstokken aanwezig is om de kans op een bevruchting te vergroten.
Heel goed. Knap van je hoeveel testen heb je in huis liggen? En mijn piek loopt nu af... op de bovenste test op de foto is de teststreep donkerder dan de controlestreep. Op de onderste is hij al iets minder fel dan de controlestreep. Hij loopt al af.. ik ga het warm maken in de slaapkamer. Wie weet heeft het nog nut
NOD-lijst 12 t/m 18 februari 12 februari (2) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) Zwanger2015 - 3e kindje - ronde 18 13 februari (2) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 februari (1) Ddtje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 februari (2) Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 februari (2) Happygolucky - ? - 1e kindje - ronde 6 Klinker83 - 34 - 2de kindje - ronde 5 Kimmetjuh90 - 27 - 2de kindje - ronde 4 (KI) 17 februari (0) JaJo - 30 - 2e kindje (+1vlinderkindje) -ronde 4 18 februari (4) Ann85 - 32 - 3e kindje - ronde 4 Suir - 37 - 2e kindje - ronde 2 Bamy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ZI) Datumloos (2) Mamatuttebel - ? - 3de kindje - ronde 1 Lisanne1811 - 27 jaar - 1e kindje - ronde heel veel Totaal: 15 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 12 t/m 18 februari 12 februari (2) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) Zwanger2015 - 3e kindje - ronde 18 13 februari (2) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 februari (1) Ddtje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4(KI) 15 februari (2) Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 februari (2) Happygolucky - ? - 1e kindje - ronde 6 Klinker83 - 34 - 2de kindje - ronde 5 17 februari (0) JaJo - 30 - 2e kindje (+1vlinderkindje) -ronde 4 18 februari (4) Ann85 - 32 - 3e kindje - ronde 4 Suir - 37 - 2e kindje - ronde 2 Bamy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ZI) Datumloos (2) Mamatuttebel - ? - 3de kindje - ronde 1 Lisanne1811 - 27 jaar - 1e kindje - ronde heel veel Totaal: 15 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren). Heb mezelf even naar de 14de verplaatst. Dan is mn NOD..
Nice!!!! ❤ Ik zit in twijfel door mn geopende topic over mn eitje .. achja kan er toch niks meer aan veranderen.