Ah. We kruisten elkaar even. Ja daarom roeg ik het. Weet je de enige oplossing is gewoon doortesten. Dan haal je he twijfel weg. Maar als je daar niets voor voelt doe je het niet. Bij mij was het toevallig wel zo en dat is waarom ik daar naar neig, maar jij zegt al dat je altijd zo test dus tsja wie ben ik dan..
Ja en toch he omdat er dus wel mensen zeggen dat t niet mn piek was, twijfel ik.. gaan hij was vandaag hartstikke licht. Ik vind t stom ik weet dat ik er niks aan kan veranderen maar toch... voor mn gevoel zat ik juist. Ik ben nu echt gewoon niet meer blij kan wel banken, weer een ronde weggegooid :'(
Jeej niet meer alleen op t wachtbankje! @Mari3ke een stuk of 6 en cb digital voor als er iets duidelijk te zien is haha
Ja ik ben wel aan t tellen hoor. Stomme vraag misschien maar ik twijfel altijd op vrijdag had ik een knaller ben ik dan za of zo 1 dpo? Ik denk zelf aan de heftige krampen te voelen dat ie die vrijdag ook gesprongen is dan ben ik nu 6dpo. Vanaf zondag dan zou ik 5dpo zijn nu..
Even een update: Ben nu een week aan het testen met clearblue en nog geen smiley gezien. Zoals ik al eerder aangaf, zie ik wel twee streepjes. De teststreep was vanochtend al wel minder dan aan het begin van de week. Ik vraag me nu dus echt af of ik een eisprong heb gehad maar deze niet is waargenomen, of dat ik überhaupt nog geen eisprong heb gehad, of dat deze nog moet komen. Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk, ben 17 januari ongesteld geworden en gezien de lengte van mijn cyclussen is dat onlogisch. Weet me even geen raad. Op het wachtbankje gaan of nog niet?
Ik snap het. Logisch. Alles is heel onzeker. Misschien voor je eigen geruststelling gewoon morgenochtend en zaterdagochtend nog eens een test proberen. Dan kun je het daarna lekker loslaten .
Dan komt hij nog wel. Ik was ook van 17 Jan. En hij piekte gister en vanochtend. Vorige ronde een dag later!
Geen idee, mijn testen zijn ook een twijfel geval.. dus ik weet t niet.. hoop dat je nog een positieve test gaat krijgen! (Ik had wel een smiley, maar alleen in de avond) de volgende ochtend was ie weer foetsie
Dat is dan geen hele week door testen zoals me werd aa geraden door de andere dames.. voor mij hoeft t eigenlijk al niet meer. Ik zie dit als een verloren ronde, is al zwaar genoeg.. Ik twijfel de hele dag, verlies nog steeds doorzichtig slijm. Ik ben er wel klaar mee.. (Had ik al gezegt geloof ik.. sorry.. zie door de tranen niet echt meer wat ik typ)
@Kimmetjuh90 maar je bent de insemninatie ondergaan toch en je had een positieve ovutest. Hoe komt het dat je nu zo in tranen bent? Dikke knuffel! Bij mijn mk hield ik 24 u na de ppsitieve ovu aan en toen had ik op 11 dpo een lichte test. Dus ik wil adh die berekening ook op 11 dpo testen.
Ik had een topic geopend dat mn ei eraan kwam, diezelfde avond had ik dus een positieve cb test en een positieve sensitest. De volgende ochtend heb ik weer getest en was de cb al niet neer positief, en sensitest liep af.. Ik had er foto's geplaatst van al mn sensitestjes, en er zat dus geen positieve test bij omdat de strepen niet even donker waren of donkerder. (Dit gebeurt bij mij nooit!) Ik kreeg t advies om verder door te testen, ja ik ben wel voor inseminatie gegaan gisteren, en ook de verpleegkundige vond dat t wel erg snel op elkaar was, sinds er dus tegen me gezegt is dat mn daadwerkelijke piek nog mort komen, ben ik van slag, ik twijfel de hele dag door ik was eerst heel chagerijnig, en u dus heel verdrietig omdat t besef van een weggegooide ronde heel hard binnenkomt... mijn gevoel was goed, ik mocht niet eens savonds testen van t zieke huis en tegen beter weten in deed ik t toch, met een smiley als gevolg. Ik huilde toen van blijdschap en ik was nog blijer dat ik gister mocht komen voor inseminatie. Maar nu, twijfel ik weer of ik toch niet te vroeg ben geweest.. je zou zeggen die testen liegen niet, als blijkt dat ik mn piek niet had, dan liegen ze wel. Verder had ik gisteren in de wachtkamer de voor mij bekende ovulatiepijn en ik verlies ook nogsteeds doorzichtig slijm. Kan nu to h niks meer doen dan afwachten..
Meid, wat vervelend dat je je zo voelt. Het hoeft geen verloren ronde te zijn. Je had een positieve ovu in je handen, toch? Iets eerder of iets later inseminatie kan nog steeds op een positieve ronde uitdraaien. Dus ik ga voor jou duimen, we houden allemaal hoop tot NOD. En voor die dag niet opgeven!!!!!!
Zou logisch dat je nu volgens die berekening op 11 dpo ook licht positief zou kunnen testen. Succes mer wachten en ik zal voor je duimen!
Maar luister je bent onder begeleiding daar, zij moeten jou adviseren of het nu de juiste tijd is ja of nee.. tenminste dat lijkt mij. Dus als zij zeggen dat het de tijd was dan zou ik daar op vertrouwen. Cd 12 is wel vroeg in een cyclus tenminste voor mij dan! Ik zit altijd op 15/16.
Wat een onzekerheid! Maar voor een positieve clearblue ovutest moet je toch best wel veel lh in je urine hebben? Dan lijkt me dat hij niet zomaar een smiley geeft. Misschien kun je voor de zekerheid nog een paar dagen testen voor je eigen geruststelling??
Inseminatie was op CD 11, positieve test op CD 10. Verpleegkundige vond t zelf ook raar zo snel al. Dus tegen alles in waarschijnlijk te vroeg geinsemineerd. Ik ga morgen ochtend maar weer testen.... en dan hopen dat ALS ik weer een positive test heb ze weer insemineren... Ik denk van niet.. maar toch.