Van manlief mag ik niet eerder testen dan na mijn nod. Tsja, weet nu al dat dat niet gaat lukken, daar ben ik veel te ongeduldig voor hahahaha. Denk dat ik 4 dagen voor nod test, 11 februari. Wat duurt dat wachten toch elke keer weer lang he.
Ik ga denk ik beginnen met testen 2 dgn voor NOD, tenzij ik weer een innesteling mag voelen dan begin ik 2 dagen vanaf dan. Ik test gewoon zelf/alleen. Mijn vriend ziet geen tuurstrepen haha dus die wil alleen duidelijkheid. Zodra er een zichtbare streep staat dan verras ik hem
NOD-lijst 12 t/m 18 februari 12 februari (3) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) Zwanger2015 - 3e kindje - ronde 18 Pcosmeisje - 1e kindje - ronde 4 Eva11 - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 MK met 5 weken) 13 februari (2) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 februari (2) Ddtje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4(KI) 15 februari (2) Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 februari (3) Happygolucky - ? - 1e kindje - ronde 6 Klinker83 - 34 - 2de kindje - ronde 5 Moppie35 - 37 - 2e kindje - ronde 2 17 februari (2) JaJo - 30 - 2e kindje (+1vlinderkindje) -ronde 4 BalloOn - 30 - 3e kindje (ronde 1 na MK) 18 februari (3) Ann85 - 32 - 3e kindje - ronde 4 Suir - 37 - 2e kindje - ronde 2 Bamy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ZI) Datumloos (2) Mamatuttebel - ? - 3de kindje - ronde 1 Lisanne1811 - 27 jaar - 1e kindje - ronde heel veel Totaal: 20 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik ga de 12e testen. 9dpo, dat doe ik altijd en de keren dat ik zwanger was testte ik toen al licht positief
Ik wilde dinsdag gaan testen maar wil proberen om dat pas vrindag te doen. 1 dag voor nod. Heb kv 2v5 en sensitest extra gevoelig. Mits ik pijnlijke borsten krijg dan eerder! Ben nu alleen ontzettend moe sinds 2 dagen en heb vooralsnog ook niet het gevoel dat het raak is.
Hihi, heel herkenbaar dit! Mocht je voor je nod al een positieve test in handen hebben, dan is de verrassing wel extra leuk voor hem!
Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Heb al wel regelmatig gelezen dat vrouwen die denken dat het raak is en allerlei kwaaltjes al denken te hebben, meestal een negatieve test krijgen. En vrouwen die denken dat het mis omdat ze geen kwaaltjes hebben vaak positief testen. Altijd een lastige week dit, volg in ieder geval je gevoel en sterkte met wachten!
Haha ja een kleine waarheid is er zeker ik liep al weg toen ik bij mijn mk een test deed en zag pas 10 min later dat ik dus wel zwanger was. Maar goed ik heb de afgelopen vaker een goed of een slecht gevoel gehad en alle keren was dat niet juist. Ik ben niet zo bezig met wat ik voel op het moment omdat ik echt zo moe ben. Natuurlijk ben ik wel heel nieuwsgierig maar ik vind het ook sonde van mn testen heb al zoveel geld weggegooid.
Al bijna dinsdag! Spannend!! Leuk dat het testen al weer begint . En nu voel je ook nog niks van een zwangerschap. Dat had ik ook niet. Ik testte alleen om te bewijzen niet zwanger te zijn, (na een negatieve test kan ik het weer loslaten tot 1 week voor NOD) en toen testte ik dus positief. Dus wie weet is het nu gewoon raak
@Jajo @lespoir ik sta er gewoon niet meer zo positief in, mn hopen verwatert een beetje. Natuurlijk wil ik heel graag maar het is heel dubbel. De vreugde dat t eindelijk weer raak is en de angst of t dit keer wel goed mag gaan. Vrijdag 9 febr. Zou ik uitgerekend zijn en ja dat steekt wel, houd me deze week ook bezig. Over 3 weken trekken we voor 3/4 maanden bij mn schoonouders in en ik denk dat het er dan ook niet van komt. Dan denk ik misschien moet ik t even loslaten maar dat voelt ook niet goed. Als t niet raak is ga ik de gyn bellen.
@BalloOn Ik had mezelf in eerste instantie ook voorgenomen 2 dagen voor NOD te gaan testen, maar heb toch ook gekozen voor 10 dpo haha ben ongeduldig @Jajo spannend! Ik hoop dat je dan al wat kunt zien, ik test zelf op 10 dpo @lespoir Er is geen pijl op te trekken of t wel of niet raak is.. je leest zoveel op Internet, de een voelt van alles en is inderdaad hartstikke zwanger, de ander voelt niets en is ook zwanger of juist niet in beide gevallen.. daarom ben ik maar gestopt met googlen hahaha @Pln zoals al gezegt, doe waar jij je goed bij voelt! Ik duim voor jullie dames!!! Het is zo spannend allemaal haha Mijn vriend dacht dat ik alweer een week verder was.. Ik moest hem met beide benen op de grond zetten, hij was teleurgesteld dat ik pas 4 dpo ben haha hij heeft er wel een goed gevoel over, dat scheelt hopelijk slaat ie dr niet in door.
Mijn vriend heeft er ook altijd een goed gevoel bij maar die is ook heel nuchter in dit proces. We gaan t ziend eind deze week!
Jeetje wat gaan jullie allemaal vroeg testen zeg. Ik test pas na m'n nod. Eerst maar eens kijken of ongesteldheid uitblijft, dat is test 1. Er is nog zoveel kans dat het misgaat voor je nod, dan hoef ik het liever ook niet te weten. Bij m'n vorige zwangerschap heb ik volgens mij 1 dag voor nod getest omdat ik toen ook echt al gevoelig voor geuren enzo was. Mijn man zei destijds ook dat ik er maar eens een testje tegenaan moest gooien, hij had al zo z'n vermoedens blijkbaar... dus als er écht aanwijzingen zijn dat het zo is dan durf ik wel te testen, maar anders wacht ik gewoon tot nod.
Ik ben me geheel bewust van alle risico's, ik denk dat alle dames die de keuze maken om vroeg te testen daar bewust van moeten zijn. Ik merk dat ik er rustiger van word als ik wat eerder een testje doe, ben ook niey teleurgesteld als hij negatief is. Pas als de menstruatie doorzet voel ik me daar rot over. Overigens ben ik zoiezo tot 12 weken doodsbang maar die garantie dat t goed gaat heb je 9 mnd lang niet.
Bij mij gaat het vroeg testen niet alleen om te weten of ik zwanger ben. Natuurlijk hoop ik dat heel graag. Als de test wit is, dan kan ik me mentaal voorbereiden op het ongesteld worden en is het niet zo'n grote schrik meer.
Ik word ook rustiger van vroeger testen, mijn vriend ook.. Ik ben ook pas teleurgesteld als ik bloed zie.
Nou meiden, ik ga er weer uit! Het was kort maar krachtig maar de rode duivels zijn er toch door gekomen! En dat, terwijl ik geen ei heb gehad.. super raar maar ja het kan met een vrouwenlichaam en zeker met pcos nieuwe ronde voor mij en nieuwe kansen! Succes allemaal hier en ik hoop voor jullie ALLEMAAL roze!!