Ik gebruik ze niet, grote kans dat ze bij mij vals positief geven ivm PCOS. En ik merk mijn eisprong zo goed als altijd. Heb er alleen tot nu toe niks aan gehad
Deze ronde gaan we ook voor het eerst ovutesten gebruiken. Vorige keer wilde ik het al, maar was te laat met aanschaffen (dacht ik iig). Wij hebben ze ook van clearblue. Ben benieuwd!
Ja dat vermoeden had ik al inderdaad... ik wacht wel even af tot er een nieuw topic is van een week later. Anders wordt het hier idd stil na de 18e dankjewel, ik wens jullie ook veel succes! Hopelijk allemaal snel zwanger
Ik gebruik nu voor de tweede maand de ovu testen van sensitest. Met twee kinderen en onregelmatige banen is het toch wel efficiënt
Ik twijfel of ik deze ronde testen ga gebruiken.. ene kant wil ik het wel graag ook omdat ik in de nacht zit andere kant in het kader van loslaten dacht ik misschien weer een ronde over te slaan. Ik kijk het even aan deze week. Ik wil vanaf di of woe om de dag vrijen een week lang. Ik verwacht mn ovu volgend weekend.
Wij hebben het vorige ronde ook zo gedaan en dat is gelukt (is alleen niet blijven duren) dus goed idee denk ik! Ik duim alweer voor jou
Ja zo ben ik de 4de ronde ook zwanger geraakt maar de rondes daarna lukte dat niet meer.. dus afgelopen ronde maar eens anders geprobeerd maar ook dat mocht niet baten.. Ik ben nu op spiritueel gebied veel bezig en dat voelt goed. Mijn behandelaar voelde dat de energieweg van mijn 2de chakra (deels) geblokkeerd is. Hij masseert dan drukpunten bij de enkels en deze waren afgelopen keer al minder pijnlijk als de eerste keer. De 2de chakra staat in het teken van relaties, emoties, seksualiteit maar staat ook in verbinding met je baarmoeder en eierstokken. Belangrijk bij het 2de chakra is water (in vorm van geluiden, zwemmen of er langs wandelen), de kleur oranje en ook groente en fruit in die kleur en een aantal yoga oefeningen. Dus daar ben ik vooral mee bezig. Komende week voor mijn ovulatie gaat hij dat een oranje kaars boven mijn navel houden en laten opbranden. Niet gevaarlijk of pijnlijk en je moet jezelf er goed bij voelen. Ik probeer het een keer.
Met dat soort dingen ben ik ook veel bezig, interessant! Lijkt me leuk om daar meer met je over te praten
Dat mag altijd! Ik ben nu 2 mnd opnieuw onder behandeling. Paar jaar geleden ergens anders voor behandeld maar nu echt bezig met een evt. Zwangerschap en verwerking van de miskraam
Aangezien het vorige NOD lijstje niet meer zo actief is post ik het ook even hier: Hallo hier ben ik weer even voor wat ervaringsverhalen. Ik dacht dus écht dat ik ongesteld was geworden zaterdag. Eerst twee dagen beetje bruin, zaterdag bruin met rood. Maar het is echt HEEL erg weinig. Nog geen 2 Ob mini's en die zaten niet eens vol. Vandaag een Ob mini waar zo goed als niets in zit. Iemand anders dit wel eens gehad met een positieve afloop? Of zomaar tussendoor een gekke menstruatie gehad? Mijn menstruatie is altijd stipt en de eerste dag altijd best wel veel. Dus ik ben nu weer helemaal van de leg. Die onzekerheid!! Misschien toch maar een teste er tegenaan gooien morgen...
Hier vaker zulke verhalen gehoord met helaas geen zwangerschap maar een andere menstruatie als anders. Dat kan gebeuren. Misschien geen eisprong gehad waardoor het minder was of het was gewoon weinig. Ik zou ervan uitgaan dat je gewoon weer in je cyclus zit maar voor bevestiging kun je altijd een test wagen. Ik heb de laatste 2 rondes ook andere menstruaties als anders gehad maar dan heviger met flinke stolsels en ieder uur een nieuwe ob normal en dan nog doorlekken.
Spannend! Ik heb dit ook wel eens gehad, was gewoon een rare menstruatie. Duurde 5 dagen en dan verloor ik nauwelijks bloed. De keer daarop was weer normaal.
@Suir ik ben benieuwd naar je test morgen. Laat je het weten? Zelf dacht ik echt dat ik innestelingsbloeding had gehad. Maar ik heb mezelf dan toch voor de gek gehouden, of mijn lichaam dan. Heeft niets met jouw onderwerp te maken. Ik hoop op een wondertje voor jou! Ik heb net maar een ovu test er tegenaan gegooid want ik ben bang dat ik het de vorige keer helemaal heb gemist. Wat vinden jullie hiervan? Zou dit nu heel langzaam gaan oplopen of moet ik het nu al in de gaten gaan houden?!
Het meest logische vind ik ook dat m'n lichaam (lees: m'n hoofd!) me heel erg voor de gek houdt. Zou wel heel toevallig zijn als ik altijd een stabiele menstruatie heb en nu in ronde 1 voor het eerst een keertje niet.