NOD 12 t/m 18 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door MamaTuttebel, 8 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Haha je kunt behoorlijk desperate worden als je iets wilt. Ik vind deze testen heel irritant aflezen. De kv zijn mijn favoriet..

Carannay vindt dit leuk.
  2. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Aha dank je wel meis :) ik denk dat mijn test morgen nogsteeds negatief zal zijn hoor ;)

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ah balen meiden!! Maar het is nog vroeg idd.

@zwanger2015 misschien een andere testproberen?

4. BalloOn

BalloOn Lid

17 dec 2017
    62
    53
    18
    Vrouw
    Balen die witte testen! Ik test graag met die van sensitest of k2v5. Nu heb ik gelukkig geen kruidvat in de buurt dus ik probeer ook zo lang mogelijk een bestelling bij sensitest uit te stellen :rolleyes:

5. lespoir

lespoir Niet meer actief

Geduld is een schone zaak, hopelijk verschijnt er bij de meiden die een witte test hadden, de komende dagen een mooie streep!

Hier is alles rustig, testen zijn op. Normaal een week voor NOD al hele gevoelige borsten, nu niet. Heb wel vage steekjes in mijn rechterlies.

Kruidvat zit hier ook niet dichtbij dus ik overweeg om ook online wat te bestellen. Ik lees hier regelmatig over sensitest, welke daarvan raden jullie aan? Hoelaat duurt een levering? En past het pakketje door de brievenbus?

6. Eva11

Eva11 Lid

3 feb 2018
    16
    19
    3
    Vrouw
    Jammer van de witte testen! Is misch ook nog vroeg idd.. maar herken het helemaal! Ik heb dinsdag en donderdag getest, allebei spierwit Nu een weekend weg, dus test pas maandag of dinsdag weer.. Spannend! Vorige keer had ik 4 dagen voor NOD ook een negatieve test met Kruidvat early.. Hopelijk deze week alsnog positief al is het waar wat je zegt @zwanger2015 daarna blijft het spannend!..

7. Cindiej88

Cindiej88 Actief lid

28 mrt 2013
    170
    4
    18
    De levering is erg snel, ze versturen het discreet en het kan door de brievenbus.

lespoir vindt dit leuk.
  8. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    @Eva11 Ik ben er bang voor. Het lijkt wel alsof het een ' wit' streepje is met er omheen wat verkleuring. Ik test sowieso nooit knalstrepen. Ik wacht het wel geduldig af. Ga er niet vanuit.

Ik laat me niet meer verleiden door actiontesten. De kruidvat, 2voor 5 werken, voor mij het beste. Ook geen knallers maar als er dan iets verschijnt is het wel echt wat.

9. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Balen van de witte testen meiden (ik weet niet of ik al gereageerd had). Ik was een beetje druk met verkoop van mijn huis.
    Verder dacht ik vandaag wat bruin te hebben gespot, maar het was in een café waar we wat aan het drinken waren en waar het licht niet heel goed was. Daarna heb ik niets meer gezien. Ik heb nog steeds het gevoel dat het deze maand niets gaat worden, dus ik verwacht echt over een paar dagen de menstruatie (hopelijk heb ik het fout:D).

10. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    @ witte testers. Het kan nog :). Ik hoop toch echt dat er op z’n minst toch wel 1 zwanger is?!

@Pln hoeistie nu? Toch wel ongesteld? En de pijn?

Hier geen nieuws. Ik heb even gerekend.. m’n volgende piek is 1 maart. Als menstruatie doorkomt op dezelfde dag. Ik ga me even focussen op wat anders want er zo mee bezig zijn maakt het juist langer lijken.. iedereen een fijne avond!

Rozeline vindt dit leuk.
  11. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    @Mari3ke goed idee :) een fijne avond!
    @Rozeline oh wat fijn dat t verkocht Is! Hopelijk zet je menstruatie niet door en ik dit van een innesteling!

Morgen ga ik weer testen, ik verwacht er niks van maar toch :) zo gaan ze wel op :p
    Ik had vanaf de dag na mn positieve ovulatietest geteld, ook omdat ik de pijn had die dag erna..
    Dan kokm ik op 10 dpo vandaag, als ik vanaf 2 februari 1 dpi moest rekenen zit ik op 9dpo.. Ik hou t voor mezelf maar gewoon op 10, een dag maakt volgensmij echt niet uit :)
    Fijne avond iedereen! Ik hoop dat er tenminste 1 een positieve test gaat hebben straks :)

Rozeline vindt dit leuk.
  12. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik duim voor iedereen ik hoop echt op wat roze.. Zo niet dan moet het volgende maand echt beter worden. Geen griepjes tussendoor!

@Mari3ke ja flink aan het menstrueren hier soms zukke grote stolsels dat ik me soms afvraag of de innesteling is afgebroken.. 2mnd geleden had ik dat gevoel ook. Af en toe maar wat buikpijn niet zo erg als ik de eerste 3 mnd na mn curretage had en toen ik nog anticonceptie gebruikte.

13. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Niet fijn @Pln hoop dat het gauw over is. :)

Bij mij ook een groot verschil... ik hoop dat het snel woensdag is.

14. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ja dat griepje had ik ook. Ik geloofde toen al niet meer op een positieve test. Jij ook ziek geweest?
    Balen dat je zo heftige menstruatie heb...

15. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Balen van de witte testen meiden...Vandaag barstende koppijn, is bij mij een voorteken van m’n ongesteldheid. Voel me ook echt belabberd, morgen of maandag wel ongesteld zegt m’n gevoel. Ik duik lekker m’n bedje in o_O

16. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Slaap lekker en Beterschap!

Mari3ke vindt dit leuk.
  17. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nee mijn vriend was hartstikke ziek precies tijdens mnm ovulatie heeft 't wel op kunnen brengen om te vrijen maar ik had al een slecht gevoel.

18. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik zit weer eens in de nachtdienst zo irritant menstrueren en eenwit pak!
    Mega buikkrampen blehh sterktr dames ik duim volop!

19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Da's minder :( werkse!

20. Rozeline

Rozeline Fanatiek lid

11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik heb weer een druppeltje bloed en gezien mijn buikpijn weet ik zeker dat mijn menstruatie er aan komt. Heel eerlijk had ik dit wel verwacht, dus niet heel verbaasd. Het kan natuurlijk altijd nog, maar ik geloof er niet zo in...:p

@Pln werkze vannacht...

Deel Deze Pagina