Jaa tuurlijk!! Het is 50/50. Ik duim voor je . Iemand misschien wat ervaringstips mbt mijn foto van de ovu test?
Ik ook niet sorry. Ik zou gewoon elke dag op hetzelfde moment even testen zodat je het zeker weet en je het jezelf niet achteraf hoeft af te vragen.. ik had ook eerst 3 dagen een licht streepje en toen twee dagen iets donkerder. Ondanks het geen ‘knallers’ waren bleek dit achteraf wel mijn ovulatie geweest te zijn.
Ok. Iig wel bedankt. Ik zit pas op dag 5 vandaar dat ik het wel vreemd vind dat hij al aardig fel is. Nog niet evenfel als de controlestreep maar veel meer aanwezig dan ik had verwacht. Ik zet hem toch ook even in de test groep.
Bij mij kan dit soms zo een week duren voordat ik pas een knal test heb. Blijft het gewoon een hele week lang dit soort streep geven. Ik test altijd 2x per dag, elke 12 uur, niet met ochtendurine, dat is te geconcentreerd. Als ik niet 2x per dag test is de kans groot dat ik m'n ovu mis. Zul je zien dat ie net is nadat ik heb getest, dan is het vaak de volgende ochtend al niet meer zichtbaar. Omdat ik geen oploop oid heb zie je dus ook niet dat het eraan komt. Heb een foto bijgevoegd van vorige maand, had hier voor een keertje de clearblue ovulatie testen, die waren in de uitverkoop . 5 januari had ik toen mijn ovulatie.
Dit was dezelfde periode: Was toen de sensitest extra gevoelig aan het uittesten. Daar zie je dat ik op 5 januari een aardige knaller heb, wat bij die van clearblue duidelijk niet een knaller was. Ligt dus ook een beetje aan de test en hoe je andere dagen eruit zien.
@Carannay bedankt! Heel waardevol . Ik ga dan morgen maar weer testen want ik geloof dat het er dan al wel aan kan komen. Apart zo op dag vijf! Ik gok dan dag zeven al wel een piek tenzij hij nu eerst zo blijft zoals jij zegt. Dat zou me ook niet verbazen. Vorige ronde kreeg ik eerst helemaal niks te zien.. toen een ongeldige en kapotte test en opeens een piek maar die moet haast wel ongeldig zijn geweest. Ik weet het niet. Dat was op dag 16... toen begon ik pas veel later met testen dus ik kan het niet helemaal goed vergelijken.
@Mari3ke Op dag 7 zou inderdaad vroeg zijn, maar ach, bij mijn eerste had ik pas een positieve ovulatietest op dag 22. Als het zo laat kan, kan het vast ook heel vroeg haha. Nu zit mijn piek vaak rond dag 14.
@Mari3ke ik ben geen fan van de actiontesten die geven 5 dagen dezelfde lichte lijn aan bij mij terwijl ik die van sensitest ernaast heb met oploop en een knaller... dus ik weet het niet. Op dag 5 is wel erg vroeg! Wij vrijen meestal een week lang om de dag van cyclusdag 12 t/m dag 19. Positieve ovutest meestal dag 15-16-17. @Lisanne1811 anders niet perse wel 2 hele heftige menstruaties met stolsels en veel bloed maar de krampen en dus de pijn zijn wel minder. Ik ben door de behandelingen iets rustiger. Na mn mk is zwanger worden een beetje een obsessie geworden. Ik ben er erg veel mee bezig. Ik ben daarom voor mijn (innerlijke) rust gestart met mn behandelingen en ik voel me er wel wat meer ontspannen bij maar ik ben nog lang niet waar ik wil zijn. We zijn nu ook pas net actief bezig met het openen van het 2de chakra dus ben me nu aan het verdiepen.
@Pln hmm dan zal dat het wel zijn. Ik had vorige maand totaal geen streepjes bij testen totdat ie opeens een piek had, maar daar twijfel ik nu wel over. Ik wil wel anderen bestellen.. Ik heb alleen net twee dozen gekocht vol testen van de action
Hey meiden, ik klets ook graag mee. De meeste ken ik uit het vorige NOD topic. Denk de 17e mijn NOD te hebben, maar mijn cyclus is nog niet helemaal op de rit na het stoppen met de pil. @Mari3ke ik heb nooit echt oplopende testen. Meestal de dag voor mijn piek een duidelijk donkerdere test. Maar niet langzaamoplopend zoals bij een zwangerschapstest. Ik ben groot fan van de cb testen (goedkoopst via bol.com)
12 februari (2) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) Zwanger2015 - 3e kindje - ronde 18 13 februari (2) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 februari (1) Ddtje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 februari (2) Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 februari (3) Happygolucky - ? - 1e kindje - ronde 6 Klinker83 - 34 - 2de kindje - ronde 5 Suir - 37 - 2e kindje - ronde 2 17 februari (0) JaJo - 30 - 2e kindje (+1vlinderkindje) -ronde 4 18 februari (1) Ann85 - 32 - 3e kindje - ronde 4 Datumloos (2) Mamatuttebel - ? - 3de kindje - ronde 1 Lisanne1811 - 27 jaar - 1e kindje - ronde heel veel Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Nou vanochtend getest en witter dan wit. Dus ik blijf lekker hier! Ook weer wat bruin verlies vandaag, maar echt ongesteld mag het niet heten. Gek hoor.
Vanochtend had ik inderdaad dezelfde kleur weer. Ik blijf wel bij de action test omdat we nog maar net weer bezig zijn en dan is het me nu nog iets te prijzig om cb testen aan te schaffen. Eens zien hoe lang ik dat vol ga houden... Aangezien ik vorige maand geen streepje kreeg tot piek is het wel weer anders. Ik denk dat ik dan ook nog eens een test uit een andere verpakking ga proberen. Toch gek. Maar goed dat was de eerste ronde na pilstop dus dat zou ook een en ander kunnen verklaren. Komt er gewoon op neer dat het nog even duurt..
Ik zou ze inderdaad opmaken en daarna evt overstappen op andere ik ben tevreden over de dipsticks van sensitest en 2besure ik heb een foto bijgeplaatst zodat je een idee hebt. Deze zijn ook niet duur! Mijn eerste ronde ovutesten was ik zwanger daarom blijf ik nu bij sensitest
Ik heb vanavond mijn fertiliteitsmassage van deze ronde. Ik hoop dat het nog beter voelt als vorige ronde. Ik heb alles van haar in een schema "moeten" zetten. Ik zie nu alleen een klein foutje nu ik hem post maar inprincipe menstrueer ik best regelmatig.
Oh heel duidelijk! Ik heb er nog acht over dus maar ik denk dat ik dan eens ga kijken of ik sensitest of 2besure kan kopen. Is dat via internet te bestellen?