Ik hoop het echt zo. Ik heb nog geen spotting gehad. Dit heb ik andere cyclussen wel gehad. Ook voor mijn miskramen. Dan stopte het vaak weer. Deze maand gaan we onderzoeken of dat door de hormoonbelans komt. Maar deze cyclus heb ik nauwelijks mastophatie en voel ik me beter in balans. Dus het lijkt sowieso dat mijn hormonen iets beter in belans zijn. Ik hoop natuurlijk ook dat als ik zwanger ben, het niet wordt afgestoten. Ik durf niet te testen. Te bang dat mijn hoop in duigen valt..
Ha meiden, helaas gisteren ingesteld geworden, dus op naar de volgende ronde! Baalde wel even, maar ook fijn te weten dat mn cyclus na de VMK gewoon weer op 30 dagen zit.. Hopelijk voor jullie allemaal meer geluk deze maand! Succes @Rozeline Sterkte! Ik hoop dat het jullie helpt en dat je snel positief mag testen @Kimmetjuh90 Wat balen ook!
Nou wat balen zeg. Geen enkele roze test! Helaas! Gaan we met zijn allen nog even een maandje door!!! Ik heb nog hoop voor veel want het is immers nog maar de 12de! Ik had bij mijn vorige zwangerschap positief getest op 9dpo. Ik wist het eigenlijk al wel maar toch een test gedaan (11dpo) en die was wit. Laat nu maar snel de ongi doorkomen.
Ik had t wel verwacht was te mooi om waar te zijn het is nogsteeds niet doorgebroken.. net met 1x vegen alleen weer een beetje bruinig bloed. Daarna niks meer.. nahja ik wa ht nogsteeds rustig af
Ik had net een meting in de sportschool en daar was mijn vochtgehalte lager dan normaal. Als je ongesteld moet worden, dan hou je toch meestal meer vocht vast? Dan lijkt dit dus een goed teken, of ben ik mezelf weer gek aan het maken?
@lespoir oe dat weet ik niet, misschien je minder gedronken? Of meer alcohol in verband met carnaval? Weet niet of jij dat viert @Kimmetjuh90 spannend zeg! Nog even afwachten dus! Ik heb vanmorgen getest want ik had er eentje liggen en dan ga ik impulsief doen. Mijn nod dacht ik op morgen, maar dan had ik toch wel positief getest? Ik heb al weken heel veel afscheiding net als tijdens mijn zwamgerschap. Maar nu twijfel ik of ik überhaupt een eisprong heb gehad. Had in november een miskraam en die is niet volledig afgekomen dus daarna nog een maand gebloed. Nadat mijn vruchtzak eruit was wel drie welen later al een ei gehad. We mochten toen niet proberen en deze ronde weer wel. Maar nu was ik twee weken ongesteld omdat er nog resten uit moesten. Maar ik test alsmaar negatief. Ik weet het echt niet meer. Het is allemaal hoop voor niks ben ik bang. Ik ben nooit zolang niet ongesteld geweest. De eerste dag was 31 december
@Sharonneke88 hmm, dat klinkt heel spannend! Ik heb daar verder geen verstand van, als je het niet vertrouwd dan is het miss verstandig om toch nog eens contact op te nemen met een arts? Vrijdagavond wel carnaval gevierd en alcohol gedronken, maar heb zaterdagavond me gedragen en veel gedronken (geen alcohol) dus lijkt me dat het niet meer daar van komt. Spannend!
Nee dan weet ik het ook niet inderdaad. Ik heb dat allemaal nooit zo ingelezen. Was met mijn zwangerschap in ronde 3 al zwanger na de pil. Temperaturen enzo ook niet gedaan. Dus ik net meten 37,9, maar ik heb keelpijn dus zal wel niks met een zwangerschap te maken hebben. Door die afscheiding weet ik ook dat ik niet ga menstrueren vandaag, ik ben altijd droog voor mijn menstruatie en mijn borsten zijn ook nog steeds zacht. Had ik vorige keer ook. Ik maak me helemaal gek. Ben een cyclus van 31 dagen gewend. Zou dat nou echt helemaal door de war raken of is dit wen eenmalig iets, ik hoop het niet. Morgen weer werken dan heb ik lekker afscheiding
NOD-lijst 12 t/m 18 februari 12 februari (5) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 (ronde 6 na mk) Zwanger2015 - 3e kindje - ronde 18 Eva11 - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 MK met 5 weken) Zonnestraal - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 MMM Baasje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 13 februari (3) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Didi 90 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 14 februari (3) Ddtje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4(KI) Rozeline - 39 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na lucrin) 15 februari (2) Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 februari (3) Happygolucky - ? - 1e kindje - ronde 6 Klinker83 - 34 - 2de kindje - ronde 5 Moppie35 - 37 - 2e kindje - ronde 2 17 februari (2) JaJo - 30 - 2e kindje (+1vlinderkindje) -ronde 4 BalloOn - 30 - 3e kindje (ronde 1 na MK) 18 februari (3) Ann85 - 32 - 3e kindje - ronde 4 Suir - 37 - 2e kindje - ronde 2 Bamy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ZI) Datumloos (2) Mamatuttebel - ? - 3de kindje - ronde 1 Lisanne1811 - 27 jaar - 1e kindje - ronde heel veel Totaal: 23 Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (3), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Plus ik heb telkens negatief getest. (Heb vandaag niet getest) ik wacht af wat dit gaat doen. Bloed ik vanavond of morgen ochtend nog niet ga ik wel weer een test doen
Opzich is roze en bruin niet direct slecht. Dat kan vanalles zijn. Zolang het niet doorzet. Zo hebben veel mensen die normaal spotting hebben, op diezelfde tijd bij een zwangerschap ook spotting. En alles is beter doorbloed blabla. Je kent het wel. Het zegt niets maar er is ook nog hoop natuurlijk!
Het is afwachten wat er gaat gebeuren Zolang ik geen helder rood en veel bloed zie blijf ik erbij dat ik morgen weer ga testen
@Kimmetjuh90 als het een innesteling is is het niet zo gek dat je tot nu toe negatief hebt getest. Innesteling is geloof ik gemiddeld 5 dagen voor nod, kan dus ook later zijn en pas vanaf innesteling wordt hcg gemaakt. Fingers crossed!