Ik test nooit heel vroeg positief. Met kruidvat wel het beste. Ik heb wel testen van moeders voor moeders gehad die ook niet echt knalden en dat werden wel hele mooie kindjes
Hier ook wat bruin slijm bij het afvegen en wat licht roze gehad. Spierwitte test van de action. Donderdag is mn NOD, maar heb het gevoel dat ik morgen toch echt ongesteld ga worden. @Mari3ke super leuk nieuws!
Ik heb geen idee hoeveel dagen nog ivm PCOS. Mijn cyclus is gemiddeld denk ik 35 dagen en ik zit nu op dag 30, maar mijn vorige cyclus was 89 dagen. Ik ben in dit nod groepje gegaan omdat ik me had voorgenomen deze keer een normale cyclus te hebben
Leuk om allemaal te lezen! Hopelijk komt er elke dag meer roze bij. Ik probeer niet voor m’n nod zondag te testen.. succes iedereen
Aah ik word gek hier, dat streepje op die test is nog duidelijker geworden, nu krijg ik hem zelfs makkelijk op de foto! Ik heb nog een kv 2v5 test liggen, die zijn geloof ik gevoeliger dan action dus misschien toch maar morgenochtend weer testen. Ik had allang moeten slapen...
@Lisanne1811 ik zie m ook hoor! Ben benieuwd naar je test vandaag! Hier nog steeds geen rood ga zo werken en dan wachten we vandaag maar af. Als er vanmiddag nog niks is, dan op de weg terug weg naar huis maar even langs het Kruidvat
Kom maar op met de testen!!!! Spannend!!! Ik was net naar de wc gegaan, plastic beker in mijn hand, maar helemaal gefocust op het zien van bloed, en ik vergat dus in het bekertje te plassen Maar geen bloed gezien