Jaaa ik zie hem ook! Ik heb zelf net een Kruidvat test gedaan, kon me natuurlijk weer niet inhouden nadat mijn streepje nog duidelijker was geworden. Maar deze is negatief. Ik gooi hem toch nog niet weg om te kijken of er nog een ongeldig buiten afleestijd streepje komt
mmm... jammer! Wellicht klaart hij nog op of heb je gisterenavond veel gedronken ofzo? Ik duim voor je!
Ja ik heb gisteravond wel een hele pot thee gedronken. Kan best dat mijn urine van gisteren geconcentreerder was. Kan ook dat die van gisteren toch een indroogstreepje is.
@Lisanne1811 miss minder geconcentreerd urine. En hcg verdubbeld na 2 dagen. Morgen weer testen? @zwanger2015 jammer. Ik ga toch door met duimen!
NOD-lijst 12 t/m 18 februari 12 februari (5) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 (ronde 6 na mk) Zwanger2015 - 3e kindje - ronde 18 Eva11 - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 MK met 5 weken) Zonnestraal - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 MMM Baasje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 13 februari (3) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Didi 90 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 14 februari (3) Ddtje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4(KI) Rozeline - 39 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na lucrin) 15 februari (2) Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 februari (3) Happygolucky - ? - 1e kindje - ronde 6 Klinker83 - 34 - 2de kindje - ronde 5 Moppie35 - 37 - 2e kindje - ronde 2 17 februari (2) JaJo - 30 - 2e kindje (+1vlinderkindje) -ronde 4 BalloOn - 30 - 3e kindje (ronde 1 na MK) 18 februari (3) Ann85 - 32 - 3e kindje - ronde 4 Suir - 37 - 2e kindje - ronde 2 Bamy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ZI) Datumloos (2) Mamatuttebel - ? - 3de kindje - ronde 1 Lisanne1811 - 27 jaar - 1e kindje - ronde heel veel Totaal: 23 Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (3), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Miesje83 ik zie heel duidelijk een streep! Voorzichtig gefeliciteerd Ik had vanochtend een negatieve test! Jammerr
Net getest, ik zie een lichte tuurstreep maar krijg hem voorlopig niet op foto. Ik wist wel bijna zeker dat het weer raak was want ik voel net hetzelfde als vorige maand. Alleen hopen nu dat dit beter zal gaan dan vorige maand...
@Miesje83 Zo voorzichtig nu ook weer niet! Is heel duidelijk hoor! Ik duim dat alles goed gaat! Geniet ervan!
@Miesje83 ik zie'm! Top! @Klinker83 spannend, overmorgen weer testen? @Mari3ke balen balen balen. Maar jouw nod is donderdag pas toch? Dus nog geen enkele reden om aan te nemen dat het niets is. @Lisanne1811 andere test geeft vaak andere resultaten. Morgen of overmorgen weer proberen?
Goedemorgen dames, De test vanmorgen was wederom negatief, nog geen bloed gezien, zal niet lang op zich laten wachten. Ik ga deze ronde afsluiten, hooeliujk in maart een betere ronde alle zwangere gefeliciteerd! Tot hopelijk s el in een zwangergroepje
@Kimmetjuh90 ik hoop dat het in de volgende ronde raak is . @Klinker83 fijn zeg! Nu hopen dat het blijft zitten