Dankjewel. Ik ben voortaan liever in het ongewis nu weet ik dat ik drie testen had met een streepje kan bijna niet anders zijn dan dat het is afgebroken. Dat had ik liever niet geweten, dus ik test niet meer voor nod.
Nee dat snap Ik, dit doet extra pijn ik ga ook echt niet meer van te voren testen.. Ik wil t ook liever dan niet weten.. wanneer is jou NOD nu dan? De mijne (als ik uitga van 28 dagen) 13 maart..
Maar meid toch! Ik begrijp je helemaal. Vorige maand tot een week na nod zwanger geweest dus ik herken de teleurstelling! Maar je raakt er snel weer bovenop hoor! En als je echt even zwanger bent geweest, zit je lichaam boordevol lieve hormonen die ervoor zorgen dat je volgende maand een grotere kans hebt. Is bij mij toch zo, als alles goed gaat. Ik duim hoor! Maar eerst even goed huilen en zo! Succes x
Dames ik ga ook uit de groep. Ik heb geen idee wanneer mijn nod is. Vanmorgen weer negatief getest. Misschien heb ik niet eens een ei gehad ik heb geen idee. Ik hoop dat oprecht dat ik ongesteld word zodat ik de volgende ronde kan proberen. Ik wens jullie heel veel geluk en blijdschap. Misschien spreek ik jullie in de volgende groep als ik een idee heb bij welke ik moet aansluiten.
NOD-lijst 12 t/m 18 februari 12 februari (5) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 (ronde 6 na mk) Zwanger2015 - 3e kindje - ronde 18 Eva11 - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 MK met 5 weken) Zonnestraal - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 MMM Baasje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 13 februari (3) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Didi 90 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 14 februari (3) Ddtje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4(KI) Rozeline - 39 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na lucrin) 15 februari (2) Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 februari (3) Happygolucky - ? - 1e kindje - ronde 6 Klinker83 - 34 - 2de kindje - ronde 5 Moppie35 - 37 - 2e kindje - ronde 2 17 februari (2) JaJo - 30 - 2e kindje (+1vlinderkindje) -ronde 4 BalloOn - 30 - 3e kindje (ronde 1 na MK) 18 februari (3) Ann85 - 32 - 3e kindje - ronde 4 Suir - 37 - 2e kindje - ronde 2 Bamy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ZI) Datumloos (2) Mamatuttebel - ? - 3de kindje - ronde 1 Lisanne1811 - 27 jaar - 1e kindje - ronde heel veel Totaal: 23 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (5), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Sharonneke88 he wat vervelend dat je geen duidelijkheid hebt over de lengte van je cyclus ik wens je heel veel geluk en hoop dat je snel in verwachting mag zijn! @Carannay he meis wat naar in elk geval is t voor ons beide nu wel duidelijk wanneer is je volgende NOD? Of heb je nog geen idee
Volgens de app die ik gebruik 13 maart. En die van jou? Denk dat we een aantal weer in de volgende groep tegen komen.
Jeetje, knuffel voor de dames die (toch) ongesteld zijn geworden. Wat een teleurstelling. Ik hoop dat jullie volgende maand allen geluk hebben! Voor nu maar wijn, chocolade en lief zijn voor jezelf..
Na vanmorgen een oplopende test zet ik mezelf nu op roze. Ik vind het spannend, zo vroeg al probeer ik mezelf vooral op het goede nieuws te focussen!
Wauw meis wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd!!!!! Ik hoop echt dat t blijft plakken bij je geniet ervan! Heb je al kwaaltjes?
Dank je @Kimmetjuh90, dat is heel lief van je! En ja, voorzichtig komen er wat symptomen, ik ben wat emotioneel, moe, continu een zeurend gevoel in mijn bm.. Ik denk het wel wat te herkennen van de vorige keren dus dat voelt wel veilig ofzo.
@Miesje83 hoera!! Roze!! Voorzichtig gefeliciteerd hoor! Fijn dat er wat meer kleur op de lijst komt. En voor degenen die toch ongesteld zijn geworden: wat een teleurstelling weer. Laten we hopen dat de hormonen zorgen voor een plakker komende ronde.
Jeetje tot nu toe maar 1 iemand op roze..e al 1/3 van de lijst op rood. Wat balen meiden!!! @Miesje83 gefeliciteerd meid, je testen zien er super uit! Hier alles nog rustig. Zit in de nacht, dus dan zegt mijn temp niet zo veel volgens mij. Vorige keer werd ik op 12 dpo ongesteld, de keren daarvoor op 10dpo. Dus verwacht morgen of overmorgen wel ongesteld te worden. Als mijn test dan toch negatief is, laat me dan maar ongesteld worden. Merk wel dat ik weer wil testen nu mijn LF weer wat langer duurt, maar vind het echt zonde van het geld, dus wacht gewoon af.
@Miesje83 wat fijn gefeliciteerd! En wat een hoop rood op de lijst al zeg! Mijn volgende NOD is 12 maart volgens de app dus kom een aantal van jullie weer tegen in een nieuw NOD groepje