@Klinker83 die test is al donkerder dan die van vorige maand toch? Gefeliciteerd meid @zwanger2015 nee wat balen! Je bent al zo lang bezig, blijven jullie nog even zonproberen, of binnenkort toch mmm? @lespoir wat jammer, hoeveel dpo zit je nu?
He meiden. Even een vraagje. Op zondag 4 feb in de ochtend positieve cb test. Die avond geïnsemineerd. Nu vanochtend ongesteld geworden Ik dacht dat je 14 dagen na je ei sprong meestal ongesteld wordt of kan het dus ook al eerder? Het lijkt mij sterk dat mijn ei sprong veel eerder was aangezien de cb test nog positief aan gaf op zondagochtend. Snappen jullie er misschien iets van?
Hmm, eerlijk gezegd is dat lastig te zeggen. Deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt (clearblue), hele doosje opgemaakt maar geen smiley gezien. Gezien mijn regelmatige cyclussen ging ik er vanuit dat ik vast wel een eisprong zou hebben gehad maar dat de test de piek niet heeft waargenomen. Dit kwam ook mede door de recensie die ik las over clearblue. Dus heb ik maar het gemiddelde van mijn cyclussen aangenomen en had ik verwacht afgelopen dinsdag ongesteld te moeten worden. Maar nu snap ik er helemaal niks meer van...
NOD-lijst 12 t/m 18 februari 12 februari (5) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 (ronde 6 na mk) Zwanger2015 - 3e kindje - ronde 18 Eva11 - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 MK met 5 weken) Zonnestraal - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 MMM Baasje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 13 februari (3) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 Didi 90 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 14 februari (3) Ddtje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4(KI) Rozeline - 39 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na lucrin) 15 februari (2) Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 februari (3) Happygolucky - ? - 1e kindje - ronde 6 Klinker83 - 34 - 2de kindje - ronde 5 Moppie35 - 37 - 2e kindje - ronde 2 17 februari (2) JaJo - 30 - 2e kindje (+1vlinderkindje) -ronde 4 BalloOn - 30 - 3e kindje (ronde 1 na MK) 18 februari (3) Ann85 - 32 - 3e kindje - ronde 4 Suir - 37 - 2e kindje - ronde 2 Bamy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ZI) Datumloos (2) Mamatuttebel - ? - 3de kindje - ronde 1 Lisanne1811 - 27 jaar - 1e kindje - ronde heel veel Totaal: 23 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (5), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik twijfel. Ik mag nu op dag 3 bloedprikken. Dat is alleen op zaterdag. Deze cyclus leken mijn hormonen wat meer in balans. Ik ben bang dat als ik nu ga prikken het misschien beter lijkt. Misschien wacht ik de volgende cyclus even af.. zo.lastig. Anders zou ik denk ik morgen moeten? Omdat dag 3 op zaterdag is.
@Bamy gemiddeld is je LF 14 dagen. Bij mij was het voor mijn zwangerschap 13 dagen en nu na het stoppen van de pil 2x 9 dagen en laatste ronde 11 dagen. @Klinker83 dat denk ik wel @lespoir misschien dit keer toch een langere cyclus, ook omdat je je eisprong niet gevonden hebt. Je zou de volgende ronde kunnen tempen, dat geeft als enige echt uitsluitsel van wanneer je eisprong was. @zwanger2015 ik zou het gewoon laten doen. Je kn altijd overleggen of je andere onderzoeken kan krijgen als er niks uit je bloedtesten komt. Misschien is het iets heel simpels, dat makkelijk op te lossen is. Hier nog geen menstruatie te bekennen, dus het lijkt er in ieder geval op dat mijn LF weer normaler wordt. Ik zit nu op 12 dpo
Gefeliciteerd voor de zwangeren en balen voor de andere meiden! Ik vermoed 30 januari mn ei gehad te hebben en ben nog niet ongesteld geworden. Ik ga maar nergens vanuit!
@Klinker83 Ik breek ook even in; ziet er goed uit meis! Vertrouwen houden; dit keer gaat het vast goed. Ik duim voor je!
Hallo dames! Ik sluit nog even aan... Morgen is mijn NOD, 2 dagen geleden een licht positieve test, gisteren zei de CB digital ‘zwanger 1-2 weken’. Hopelijk morgen een duidelijkere en blijft ons kindje plakken
Kan het niet geloven na mijn negatieve test op 9dpo Zo zie je maar, geen 1 zwangerschap is het zelfde