Bij twijfel zeg ik meestal niet doen, maar in dit geval wel! Je wilt natuurlijk nu niet een kans mislopen miss helpt je gevoel je een beetje!
Ik geloof dat het zeker kan bijdragen. Ik heb een informatie gesprek met mijn gyno gehad en zij gaf het ook aan dat het zeker niet kwaad kan.
Haha ik denk dat stiekem veel dames dat doen Ik wel of t nou wel of niet helpt wij hebben er veel lol om! Ik leg altijd een kussen onder mn billen en wacht zoiezo 10 mn voordat ik me aankleed ofzo. Helemaal niet gek hoor!
Nou een kussen er dus onder.. weer wat geleerd ik ga keihard uitgelachen worden, dat weet ik nu al hahaha
Dank jullie Dames, ik ga morgen beginnen met de sensitesten en bij oploop de cb erbij gebruiken. Ik geloof zeker dat t geen kwaad kan met de benen ijn de lucht te blijven liggen voor een paar minuten.. toen ik zwanger wilde worden van mn dochter deed ik het ook.. en na een miskraam de maand erop weer zwanger en dat we dus mn kleine grote meid zou t dus gewoon doen!
Yes ik heb m! Vanavond nog maar eens gezellig maken met mn zieke vriendje ach gerrum maar hij wil zelf graag! En daarna moet ik 4 nachten werken. Fingers crossed dat het raak mag zijn, dus nog even die benen de lucht in haha.
Hallo dames Mag ik gezellig mee kletsen Ik ben nu in ronde 2 voor ons 2e kindje mijn nod is 21 februari , in 2012/2013/2014 actief geweest na 10 rondes zwanger van ons eerste zoontje die 11022014 is geboren♡♡ En nu gaan we ronde 2 voor een 2e kindje super spannend weer
Benen in de lucht weet ik niet, maar mij lijkt blijven liggen wel zinvol want bij mij loopt alles er weer uit anders
NOD-lijst 12 t/m 18 februari 12 februari (2) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) Zwanger2015 - 3e kindje - ronde 18 13 februari (2) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 februari (1) Ddtje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 februari (2) Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 februari (2) Happygolucky - ? - 1e kindje - ronde 6 Klinker83 - 34 - 2de kindje - ronde 5 17 februari (0) JaJo - 30 - 2e kindje (+1vlinderkindje) -ronde 4 18 februari (4) Ann85 - 32 - 3e kindje - ronde 4 Suir - 37 - 2e kindje - ronde 2 Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2de kindje - ronde 4 (KI) Bamy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ZI) Datumloos (2) Mamatuttebel - ? - 3de kindje - ronde 1 Lisanne1811 - 27 jaar - 1e kindje - ronde heel veel Totaal: 15 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ohja het wachtbankje ik was m even vergeten.. maar ik hoop vriendlief vanavond toch nog wel even zo ver te krijgen... ben er bang voor. Vanmiddag liep mn test af. Vandaag ook weer een alternatieve behandeling gehad om mijn 2de chakra te openen (staat in verband met eierstokken, baarmoeder maar ook met het stofwisselingsstelsel en andere dingen). Vandaag heeft hij een oranje kaars passend bij jet 2de chakra op laten branden in mijn navel. Je hoeft er niet in te geloven maar ik vind het wel heel bijzonder.. het voelde alsof er een soort draaikolk in mijn buik zat en allemaal kriebels. In de draaikolk voelde ik in het begin een hapering wat paste bij het verhaal dat mijn chakra deels geblokkeerd zou zijn. Na de kaars was ik volledig ontspannen en nog helemaal zen. Ik ga daar gebruik van maken en kruip zo lekker in bed, 4 nachtjes voor de boeg!
@Pln mooi dat je hem al hebt gevonden! Hopelijk nu gelukt . Veel succes in de nachtdienst. En ik hoop dat de bahndeling je heeft geholpen. Sowieso al een succes als het je ontspannen heeft gemaakt! Ik ga voor je duimen. Hier helaas toch nog geen oploop, maar ik heb al wel dezelfde puistjes kwaal op dezelfde dag als de vorige ronde.. ik verwacht hem dan pas op dag 16. Anderen nog nieuws?
Mijn enige nieuws is een koortslip En verder ben ik begonnen met nog meer voedingssupplementen voor mijn PCOS. Ik neem nu DCI, vitamine D, Omega 3, magnesium, monnikspeper en ashwaghanda en ook nog vitamine B12 omdat ik veganistisch eet. Ik heb ook inositol besteld per post maar dat moet nog binnenkomen. Een hele hoop dus, hopen dat het werkt! Maar klinkt als een mooie ervaring met die kaars Pln, ik hoop dat het succes heeft!
NOD-lijst 12 t/m 21 februari 12 februari (2) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) Zwanger2015 - 3e kindje - ronde 18 13 februari (2) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 14 februari (1) Ddtje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 15 februari (2) Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 16 februari (2) Happygolucky - ? - 1e kindje - ronde 6 Klinker83 - 34 - 2de kindje - ronde 5 17 februari (0) JaJo - 30 - 2e kindje (+1vlinderkindje) -ronde 4 18 februari (4) Ann85 - 32 - 3e kindje - ronde 4 Suir - 37 - 2e kindje - ronde 2 Kimmetjuh90 - 27 jaar - 2de kindje - ronde 4 (KI) Bamy - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ZI) 21 februari (1) Love7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos (2) Mamatuttebel - ? - 3de kindje - ronde 1 Lisanne1811 - 27 jaar - 1e kindje - ronde heel veel Totaal: 16 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).