Ik kan op 13 oktober testen.....heb ik mede testers??? Zullen we elkaar een beetje steunen? Wie komt er bij mij op het wachtbankje?
mijn NOD is ook 13 oktober.. je hebt zopas gereageerd op mijn test die hééél veel twijfel brengt test jij niet eerder dan 13 okt?
Geloof me ik wil heel graag eerder testen maar mijn ovulatietest was op maandag 1 oktober positief en 2 en 3 oktober uit dus op z'n vroegst is 13 oktober mijn nod dus ik weet niet zo goed wanneer te testen. als 13 oktober goed is dan zou ik morgen een testje kunnen wagen maar als mijn ei de 3e pas gesprongen is dan is mijn nod pas de 15e en hoef ik morgen niet te testen das veeeeel te vroeg. snap je het nog? haha
Dit is de 2e ronde na de MA. April begonnen en in juni zwanger (dus 2e ronde, bij mijn zoontje gelijk zwanger) augustus een MA gekregen en gecuretteerd en dit is nu ronde 2 weer na de MA. En jij?
Pilstop juni 2012... in September 2012 écht begonnen, na teleurstellingen even niet meer gerekend en gedaan en dan de laatste maanden terug gericht bezig...
Pffff das al best lang zeg jeetje. Ik hoop echt dat je snel een positieve test in handen hebt. Daar gaan we gewoon voor. Ik ga nu naar huis maar hou me op de hoogte.
hoi dames, ik heb ook NOD op 13 oktober. Jullie ook al wat krampen in onderbuik? Wordt ik behoorlijk zenuwachtig van. Heb gelukkig geen testen in huis anders had ik waarschijnlijk al getest. Probeer het tot maandag vol te houden en zal zaterdag wel een testje gaan halen.
inderdaad, aanhoudende steken in onderbuik, vooral rechtsonder... ik heb al getest (zie forum nod 1-15okt en bij ovulatietesten 'tuurders of wordt ik gek?') en ik denk héééééél licht iets te zien maar tzal wel wishfull thinking zijn..!!
jvs12 misschien zaterdag eens een testje wagen? Hier gisterenavond plots enorme gevoelige tepels.. is nu over...