NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Welke dames die al langer bezig zijn en een NOD hebben in januari hebben zin om met mij mee te schrijven?

    NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018

    2 januari
    Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6)

    Totaal: 1

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
     
  2. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik sluit me hier graag bij aan wanneer het deze ronde niet gelukt is. *verkapte terugvindpost*

    En jeetje zeg.. wat heb jij al veel meegemaakt.. Dat 2018 jullie maar veel geluk mag brengen! Mijn duimen draaien voor je!
     
  3. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Ja het is niet makkelijk maar we proberen hoopvol te blijven!

    Ik duim nog even mee voor jou, hopelijk hoef je hier niet mee te schrijven!
     
    fluffyfishy vindt dit leuk.
  4. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018

    2 januari
    Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6)
    Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 17

    Totaal: 2

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  5. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Ik ben in ronde 17, op eigen kracht deze keer. Pas in januari ivf intake, na 6 mislukte iui's afgelopen 6/7 maanden.
     
  6. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik wil ook met jullie meelezen, zal me later goed aanmelden. Wij krijgen in januari onze eerste cryo teruggeplaatst v de eerste icsipoging. We zijn nu ruim 2,5 jaar bezig.
     
  7. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Is je eerste kindje via ivf geboren?

    Jeetje wat een lange adem moet jij ook hebben zeg. Nu even geen iui en zelf proberen tot januari? En doen jullie ivf dan in het MCK?
     
  8. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Wat jammer om te lezen dat het ook bij jou nog steeds niet gelukt is meis....waarom komt de cryo in januari en niet december? En hadden jullie ook een verse tp?
     
  9. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Fijn dat je dit topic hebt geopend @Frummels! Ik schrijf ook graag mee.

    Mijn vriend en ik zijn nu anderhalf jaar bezig. We zijn onverklaarbaar verminderd vruchtbaar verklaard. Morgen vindt de vierde IUI plaats, en we bereiden ons alvast voor op een ivf-traject in het nieuwe jaar. Héél spannend.
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  10. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018

    2 januari
    Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6)
    Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 17

    22 januari
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 (12e na missed abortion)

    Totaal: 3

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  11. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    We hadden een 3dgn oude verse tp idd in November. Als de verse tp mislukt moet je een maan rust nemen na de punctie om de eierstokken kans te geven te herstellen dus december is onze rustmaand. Daarna mogen we wel maandelijks een cryo terugplaatsen. Dus we moeten nu een rondje zonder medicatie. Kans dat we daar zwanger van worden is vrijwel uitgesloten maar ook wel goed om even een adempauze te hebben nu.

    @nizzie86 kusjes voor jou mop!
     
  12. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Nee, mijn dochter is van mijn vorige relatie;)
    Klopt we hebben even pauze tot januari, maar klussen gewoon zelf:) (meer de fun) want ik geloof niet in spontaan zwanger worden meer.
    Idd we gaan ivf in mck doen, ze doen daar alle behandelingen:thumup:
     
  13. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    nizzie86 vindt dit leuk.
  14. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    droomwens79 en Littlegirl1989 vinden dit leuk.
  15. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw

    Welkom nizzie! Ook al een lange weg achter de rug zo te lezen...
    Als morgen je iui is dan is je NOD toch over twee weken en niet eind januari?

    Zie je op tegen ivf?
     
  16. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Aha ik snap het! Heb nog niet zoveel kaas gegeten van ivf. Holeijk snel goed nieuws voor jullie!
     
  17. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Ik heb veel positieve verhalen gehoord over het MCK!

    Laten we hopen op een mooie start voor dit groepje in januari ❤️
     
    droomwens79 en nizzie86 vinden dit leuk.
  18. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Ja, ik heb een NOD over twee weken, maar ook in januari! Dus ik klets alvast mee als dat mag :). Ik vind namelijk totaal geen aansluiting in de normale NOD-clubjes.

    Ik zie in die zin op tegen ivf dat ik ons graag een ander traject had gegund. Ik vind het verdrietig dat wij in de slaapkamer geen baby kunnen maken. Ik weet natuurlijk dat niemand voor zijn lol een ivf-traject in gaat, en als dat de enige manier is waarop we onze droom kunnen waarmaken, dan stort ik me daar met liefde op, maar het feit dat ons in principe niets mankeert maakt het wel zwaar. Bij ons heerst nog altijd de vraag: waarom lukt het niet? Maar goed, misschien komen we daar juist door middel van ivf achter, dus in die zin kijk ik er weer naar uit. Klinkt dat een beetje logisch?

    Jullie hebben ook al een lange weg moeten afleggen, hè meid. Allemachtig. Krijgen jullie medische ondersteuning op dit moment?
     
  19. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    NOD-lijst 1 t/m 31 januari 2018

    2 januari
    Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6)
    Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 17

    22 januari
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 (12e na missed abortion)

    Totaal: 3

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  20. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Tuurlijk mag dat! Ik duim dan nog even mee voor je nod in december!

    Ik herken wat je zegt. Wij moeten ook de keuze gaan maken voor ivf maar vind het best wel een grote keuze. Komt ook omdat ik wel zelf zwanger word, dus dan voelt ivf zo tegenstrijdig.

    Ik loop in Gent en gebruik momenteel vanaf eisprong verschillende medicatie. Tot on het nieuwe jaar en dan gaan we waarschijnlijk over op de volgende stap: ivf-pgs. Ik heb nog steeds de hoop dat het zelf gaat lukken voor die tijd.
     

Deel Deze Pagina