Het zijn beide ovulatietesten en begrijp dat het streepje even donker of donkerder met zijn, maar die bovenste is van clear blue waar je eigenlijk niet naar de streepjes moet kijken maar dan komt er alleen een smiley of niet en dan heb ik dus wel een smiley.... Raar toch? Verder ook wel ovulatie symptomen, gevoelige borsten en heldere afscheiding. Ik test morgen ook nog even...
Ik heb dit ook gehad en heb toen afgewacht tot Sensitest (die ik toen had) pas positief was. Dit was mijn Sensitest, en de CB was positief.. klopte echt niet die CB
Huh, dat is wel een heel groot verschil. Heb je de strip er ook uitgetrokken bij cb? Toch heb ik ook heel vaak negatieve testen (dus geen smiley) bij cb. Dus er lijkt nu wel iets te gebeuren...
En dit is een foto van mijn ovulatietesten dames. Volgens mij berekeningen verwacht ik vandaag/morgen mijn ei. Vanochtend donkerder maar wel smal streepje zichtbaar en eind vd middag streep weer lichter. Hoe groot is de kans dat mijn piek geweest is k test wel 2x per dag. Of is het gewoon dik negatief.. ik twijf heel erg dit is mijn eerste ronde met ovu testen.
Je streep moet echt net zo dik zijn als de controle streep of dikker. Zoals ik jouw test zie, is er geen 1 positief....
Dit was mijn oploop en die test die ik hier boven neerzette was op 8-2 en die was het dikste van allemaal.
Ik denk dat je nog even door moet testen. Mijn ei kwam overigens ook een aantal dagen later (verwachtte 1 februari, maar had pas 3 februari ovutest dus ei pas op 4/5 feb...!!) Wellicht heb jij dat ook?
15 Februari: MrsWit- 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 16 Februari: 17 Februari: moby123 - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 18 Februari: mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 7 Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 21 - iui 2 Jo90 -29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Es89- 30 jaar - 2e kindje - ICSI poging 2 19 Februari: Lindy1985 - 34 jaar - 2e Kindje - ronde 1 20 Februari: 21 Februari: Silani - 2de Kindje - ronde 1 22 Februari: Roos - 26 jaar - 3e kindje - ronde 26 23 Februari: Smiley23 - 28 - 2e kindje - ronde 1 Burb1988 - 32 - 3e kindje- ronde 1 24 Februari: Mallejan - 28 jaar- 1ste Kindje - ronde 1 Ongeduldig90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 25 Februari: Soturi - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 Februari: Linda89 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 VroegeLente - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 27 Februari: Joki6714 - 30 jaar - 2de Kindje - ronde 4 Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje - ronde 6 28 Februari: Orchidea-23 jaar-2e kindje-ronde 16 29 Februari: Afua32 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Totaal (19) Wachtend op de eisprong (13) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Vanmorgen m'n piek gehad met ovulatie testen, denk ik! Vanavond nog eens testen, maar gisteren was hij al knal en vanmorgen behoorlijk veel rekbaar slijm. Dat laatste is me nooit eerder zo erg opgevallen, omdat ik meestal dacht dat het door iets anders kwam... If you know what I mean Maar dat hebben we maandagavond voor het laatst gedaan, dus dit was echt slijm van de eisprong! Ik wil eigenlijk vanavond nog seks hebben, just to be sure.. Maar kans bestaat dat dit niet lukt ivm een afspraak van mijn kant. Hopelijk is maandagavond genoeg! Ik heb m'n NOD wel wat verplaatst, m'n ei was later dan ik dacht. En nu naast jullie op het wachtbankje! Tiktok tiktok...
Beide strepen zijn even sterk gekleurd dus ik zou deze als positief beschouwen, de teststreep is net zo donker als de controlestreep!
Vanavond maar even gezellig maken dan. Gisteravond ook al gedaan. En test morgen even nog een keer voor de zekerheid...
15 Februari: MrsWit- 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 16 Februari: 17 Februari: moby123 - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 18 Februari: mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 7 Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 21 - iui 2 Jo90 -29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Es89- 30 jaar - 2e kindje - ICSI poging 2 19 Februari: Lindy1985 - 34 jaar - 2e Kindje - ronde 1 20 Februari: Ielse1986- 33- 1e kindje - ronde 17 21 Februari: Silani - 2de Kindje - ronde 1 22 Februari: Roos - 26 jaar - 3e kindje - ronde 26 23 Februari: Smiley23 - 28 - 2e kindje - ronde 1 Burb1988 - 32 - 3e kindje- ronde 1 24 Februari: Mallejan - 28 jaar- 1ste Kindje - ronde 1 Ongeduldig90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 25 Februari: Soturi - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 26 Februari: Linda89 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 VroegeLente - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 27 Februari: Joki6714 - 30 jaar - 2de Kindje - ronde 4 Pitahaya - 34 jaar - 3e kindje - ronde 6 28 Februari: Orchidea-23 jaar-2e kindje-ronde 16 29 Februari: Afua32 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Totaal (19) Wachtend op de eisprong (13) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]