NOD 15 tm 29 FEB 2020!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Joki6714, 20 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    NOD 15 T/M 28 Februari

    ♡♡♡♡

    15 Februari:


    16 Februari:

    17 Februari:

    18 Februari:
    mxm - 2e kindje - ronde 7
    19 Februari:

    20 Februari:

    21 Februari:

    Silani - 2de Kindje - ronde 1
    Ongeduldig90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6

    22 Februari:

    23 Februari:

    24 Februari:
    Mallejan - 1ste Kindje - ronde 1

    25 Februari:

    26 Februari:

    27 Februari:
    Joki - 2de Kindje - ronde 4

    28 Februari:

    29 Februari:

    Totaal (3)
    Wachtend op de eisprong (3)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel/tuurtest (0)



    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  2. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Ik klets weer mee hier. Ronde 7 al... vorige en tevens eerste zwangerschap was in ronde 1 gelukt. Lastig dat het nu langer duurt... maar we gaan met goede moed deze ronde in. Mijn NOD is 18 Februari, en 14 Februari zijn wij 10 jaar samen. Ik wil op de 14e dan ook testen. Hoe mooi zou dat zijn:oops:.... Met dochter ook in Februari zwanger geworden. We zullen zien!
     
  3. Joki6714

    Joki6714 Actief lid

    1 dec 2019
    279
    155
    43
    Vrouw
    Gezellig dat je mee kletst!
    Ik kan me goed voorstellen dat het lastig is dat het lastig is dat je nu langer moet wachten als bij je dochter.
    Ik vind het ook lastig, heb bij mijn zoon een jaar erover gedaan wat in principe niet gek is na 16 jaar pilgebruik.. maar dat duurt heel lang als je iets graag wilt.
    Ik ben afgelopen juni zwanger geraakt van een tweede kindje.. tot onze verbazing de tweede ronde al aangeteld.. helaas is deze zwangerschap niet goed afgelopen en hebben we in oktober een mk gehad.
    Nu na de miskraam naar ronde 4 gegaan afgelopen week.. en ook dit duurt mij eigenlijk een beetje te lang.. wil het zo graag weer.. maargoed daar heb je niks over te zeggen helaas

    Het zou indd een mooie dag zijn voor jullie voor een positieve test! Ik duim voor jullie mee!
     
    mxm vindt dit leuk.
  4. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heftig van jullie miskraam zeg... :( ik hoop dat het voor jullie ook heel gauw raak mag zijn!
     
  5. Silani

    Silani Actief lid

    20 jan 2020
    274
    430
    63
    Vrouw
    Och, vind het toch wel weer gek hoor dat ik weer op zo'n NOD lijstje sta, haha. Moet nog zo wennen aan hoe echt het nu weer gaat worden. Brengt veel herinneringen terug aan 5 jaar geleden.

    Ik reageerde na de vorige zwangerschap niet goed meer op de pil. Nog wat andere dingen geprobeerd, maar niks voelde goed. Ik ben dus al zeker een jaar of 2 van alle mogelijke anticonceptie in mijn lichaam af.

    Bij mijn eerste ging ik van de pil en was ik na 4 ronden zwanger. Ben benieuwd hoe het nu gaat :).
     
  6. Joki6714

    Joki6714 Actief lid

    1 dec 2019
    279
    155
    43
    Vrouw
    Heel spannend! Je hoeft iig niet meer te ontpillen dat scheelt al.. hopelijk is voor ons allemaal een volgende lijst niet nodig en kunnen we een nieuwe topic maken uitgerekend in oktober 2020! laten we daar voor gaan :D
     
  7. Joki6714

    Joki6714 Actief lid

    1 dec 2019
    279
    155
    43
    Vrouw
    Ja het is echt balen! Maar het overkomt heel veel mensen en ik heb al een gezonde zoon waardoor ik het redelijk snel een plaatsje heb kunnen geven. We gaan er vanuit dat het uiteindelijk wel goed komt.

    Alleen na de mk zei iedereen om
    Me heen dat je na een mk heel vruchtbaar bent en dat ik vast snel weer zwanger zou zijn. Daarom duurt me elke maand eigenlijk te lang..maar heb na afgelopen maand besloten mij er bij neer te leggen.. proberen althans en het wat los te laten.. dan komt het vast snel goed
     
    mxm vindt dit leuk.
  8. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Nou dat las ik dus ook heel veel. En je denkt dan: ''Dan zal het bij mij ook wel gelijk zo zijn''. en dat is zo hard eigenlijk, als dat dan niet zo is.....:(
     
  9. Ongeduldig90

    Ongeduldig90 Bekend lid

    25 okt 2019
    727
    751
    93
    Vrouw
    We gaan voor de eerste! :)

    Ik slikte de capsules omdat ik heb gelezen dat het kan bijdragen aan een betere doorbloeding van de baarmoederwand, waardoor innestelen makkelijker zou kunnen gaan. Dat vond ik het proberen waard.
    Maar omdat ik dit keer voor mijn ei begonnen ben met slikken, denk ik dat daardoor m'n ei later kwam.. Dus deze maand even niet en zien wat er gebeurt!
     
  10. Joki6714

    Joki6714 Actief lid

    1 dec 2019
    279
    155
    43
    Vrouw
    jaa precies dat! Maargoed, ik ben 2 keer zwanger geworden waarvan 1x zonder problemen en een gezonde zoon dus het komt uiteindelijk wel goed gaan we vanuit.
     
    mxm vindt dit leuk.
  11. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Hallo,

    Ik meld mij ook hier. Ik was in ronde 6 zwanger geraakt maar helaas is dit geëindigd in een mk met 6 weken. We vonden het heel erg dat het niet lukte. In de maand december kwamen de ovu testen etc allemaal niet echt uit dus dat die mand overgeslagen en niet heel bewust met seksen bezig geweest rond eisprong. Wel zwanger geraakt die maand. Ik heb mij dus ook voorgenomen niet teveel hier over na te gaan denken.
    De gyn zei dat ik dit weer als de eerste dag van mijn menstruatie kon aanhouden en dat ik nu weer zwanger kan worden. Hoefde niet per se een cyclus over te slaan. Ben wel benieuwd hoe snel dat weer hersteld is want ik was zo regelmatig en mijn eisprong ook. Wist precies wanneer hij was. Ik zet mijn nod op 15 feb geen idee of ie dan ook echt gaat komen.
     
  12. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    NOD 15 T/M 28 Februari

    ♡♡♡♡

    15 Februari:

    MrsWit- 28 jaar - 1e kindje - ronde 7

    16 Februari:

    17 Februari:

    18 Februari:
    mxm - 2e kindje - ronde 7
    19 Februari:

    20 Februari:

    21 Februari:

    Silani - 2de Kindje - ronde 1
    Ongeduldig90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6

    22 Februari:

    23 Februari:

    24 Februari:
    Mallejan - 1ste Kindje - ronde 1

    25 Februari:

    26 Februari:

    27 Februari:
    Joki - 2de Kindje - ronde 4

    28 Februari:

    29 Februari:

    Totaal (6)
    Wachtend op de eisprong (6)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel/tuurtest (0)



    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  13. Ongeduldig90

    Ongeduldig90 Bekend lid

    25 okt 2019
    727
    751
    93
    Vrouw
    Wat vervelend @MrsWit hopelijk raak je snel weer zwanger en gaat die zwangerschap goed. Dus de eerste NOD in deze lijst is voor jou.. Spannend!
     
    MrsWit vindt dit leuk.
  14. Joki6714

    Joki6714 Actief lid

    1 dec 2019
    279
    155
    43
    Vrouw
    hey, welkom!
    Wat vervelend zeg! Ik weet helaas hoe het voelt.. het kan wel 4-6 weken duren voor je menstruatie op gang is.. bij mij kwam het na precies 30 dagen..
    hoop voor je dat je snel weer je cyclus terug hebt en jullie snel op nieuw zwanger raken.
     
  15. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Hoop inderdaad dat t snel hersteld is!
     
  16. Silani

    Silani Actief lid

    20 jan 2020
    274
    430
    63
    Vrouw
    Vannacht ongesteld geworden, dus op naar de NOD!
     
    MrsWit vindt dit leuk.
  17. Marjo88

    Marjo88 Fanatiek lid

    9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    NOD 15 T/M 28 Februari

    ♡♡♡♡

    15 Februari:

    MrsWit- 28 jaar - 1e kindje - ronde 7

    16 Februari:

    17 Februari:

    18 Februari:
    mxm - 2e kindje - ronde 7
    Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 21 - iui 2

    19 Februari:

    20 Februari:

    21 Februari:

    Silani - 2de Kindje - ronde 1
    Ongeduldig90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6

    22 Februari:

    23 Februari:

    24 Februari:
    Mallejan - 1ste Kindje - ronde 1

    25 Februari:

    26 Februari:

    27 Februari:
    Joki - 2de Kindje - ronde 4

    28 Februari:

    29 Februari:

    Totaal (6)
    Wachtend op de eisprong (6)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel/tuurtest (0)



    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
    MrsWit vindt dit leuk.
  18. Joki6714

    Joki6714 Actief lid

    1 dec 2019
    279
    155
    43
    Vrouw
    Dames ik moet even mijn verhaal kwijt en jullie zullen me vast voor gek verklaren maar toch..
    Ik ben afgelopen maandag na een cyclus van 37 dagen ongesteld geworden na mijn idee.. dit heeft tot vrijdagmiddag geduurd en was na mijn mening niet anders dan anders helderrood bloed en niet weinig ofzo.
    Nu is het bloeden weg maar ik blijf maar zere borsten houden, wat menstruatie achtige krampen in mijn onder buik en blijf maar moe en heb met vlagen een misselijk gevoel.
    Nu moet ik wel zeggen dat ik ook verkouden ben geweest de afgelopen week.
    Het blijft maar in mijn hoofd spoken van.. het lijkt wel of ik toch zwanger ben..
    ik heb het net tegen mijn vriend gezegd en hij denkt dat ik mezelf een beetje voor de gek aan het houden ben.. en benoemd ook dat ik niet helemaal lekker ben geweest.
    Ik weet natuurlijk dat de enige zekerheid een test is.. die ik helaas niet meer in huis heb, ga er misschien vanmiddag toch maar een halen..
    Ik weet ook niet precies waarom ik dit schrijf maar wil gewoon even mijn verhaal kwijt.
    Misschien iemand hier ervaringen met ongesteld zijn en toch het gevoel hebben dat je zwanger bent achteraf..
     
  19. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Ik denk dat je je zeker “zwanger” kan praten. Ik zou gewoon een testje doen dan valt die last ook van je schouders. In onzekerheid blijven zitten is ook niks.;)

    ik ben gisteren ongesteld geworden zoals verwacht. Dus als dit over is kan mijn eerste ronde beginnen. :thumup:
     
  20. MrsWit

    MrsWit Fanatiek lid

    4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ja een test geeft duidelijkheid. Als t nog erg vroeg is dan kan het een tuurstreepje zijn. Wellicht spelen de hormonen hier nog een rol in mee. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
     

Deel Deze Pagina