geeft niet ik had het hele verhaal ook uit mijn onderschrift gehaald, zal hem opzoeken en hier ff plakken voor je vmk-MA(8w3)45-vmk-29-29-29-29-29/vmk(48 )-vmk-? Ik heb vrijdag ook een hele stuk hier geplaatst dacht ik? maar weet niet meer zeker.. anders zoek ik even terug voor je
Oh dus als je lijf t nog vast houdt noemen ze het een MA... Dat heb ik dan ook gehad.... Met 14 weken klopte er geen hartje meer, en ze denken dat het ongeveer twaalf weken heeft gehaald, maar mijn lijf hield t bij zich, niks geen bloed ofzo...
heb hem hier terug gevonden, wat er vrijdag besproken is http://www.zwangerschapspagina.nl/9151992-post158.html
Ik heb wel iemand horen zeggen dat ze iets had gelezen in een andere topic en anders sorry dat ik het over het hoofd heb gezien. Hopelijk worden jullie nu zwanger van een baby die blijft plakken.
Oeps Dit heb ik dus wel gelezen en zelfs op geantwoord. Lekker geheugen weer. Jullie worden dus al onderzocht. Hopelijk komt er helemaal niks uit en kunnen jullie zonder problemen nu een mooi wonderdje krijgen.
hey meiden, er is weer genoeg gekletst zie ik al hahaha we hebben uit eindelijk de afgelopen dagen nog wel geklust en ben dus benieuwd... was net bij mijn schoonzusje en die is nu 25 weken zwanger, zo mooi om te zien en wel een beetje *heel heel erg* jaloers....
Hoi Meiden.. ik wil even laten weten dat ik weer een beetje meelees.. ben inmiddels niet meer ongesteld en sta weer met beide benen op de grond Heb ook ovulatietesten besteld.. vorige maand dus met suc6! Vol goede moed weer een nieuwe ronde.. Fijne avond allemaal!!!
Zo ik ben ook weer bijgelezen @Aowyn: inderdaad blij dat hij het gevoel heeft dat er niets is, maar mocht er toch iets uit de tests komen dan is dat waarschijnlijk ook maar goed om te weten en kunnen jullie vanaf daar weer verder werken. @Soepkip: Gelukkig gaat het beter, veel sterkte. Hier ook in de klusperiode. Vanwege de vmk en de rare start van mijn ongi (een dag licht begonnen, toen een dag niets en de dag er op in alle hevigheid) maar een wat langere klusperiode want weet niet helemaal of ik nou de eerste dag als uitgangspunt moet nemen of niet. Zekere voor het onzekere dan maar. En dan begin het lange wachten...
Hier ook druk aan de klus! Ovu test is al donkerder maar nog niet knal....duurt ook nog een paar dagen voor ik mijn ei moet hebben. Maar ik klus liever een keertje te vaak
@Mothertobe en soepkip: Heftig wat jullie mee hebben moeten maken en wat goed dat jullie er weer voor gaan! Hopelijk zullen jullie snel een plakbeeb dragen (de rest van de dames ook natuurlijk ) @Forabella: Klussen dus, zet hem op Hier gisteren een aardig donkere ovu test en vandaag niet meer, vaag. Boobs zijn nog niet gevoelig en vandaag pas voor het eerst eggwhite dus ben benieuwd wanneer ik nu een knal test zal hebben.
Goo!!!!!!! Happy bday!!!!!!!!!!!!!! Ik geef jou een topeitje kado!!!! Geniet van je dagje liefs vlinder! Ikke81 ik denk dat je je ovu gehad hebt as ik t zo lees!! Hopelijk wel goed geklust?! Ga hard duimen voor alle lieve ladies hier!!!
HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TOO YOUUUUUUUUU Dat al je wensen maar uit mogen komen @Vlinder: Gezien de ovu test zou je dat idd wel zeggen maar mijn boobs zijn nog niet gevoelig genoeg en dat was in het verleden altijd een hele goede graad meter dus ik ben benieuwd wat deze week mij zal brengen
Goo jij deelt geweldige traktaties uit zeg. Proficiat met je verjaardag. Ga je nog wat leuks doen? Ikke zo ging het bij mij ook met die testen. Vond het maar vaag.