Re: NOD 16 - 28 februari 2011 16: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Hamstertje, Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) MayD (2e ronde, 1e kindje) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Deesjedees( 2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) 25: charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) 26: 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Heb de lijst ff naar voor gehaald was hem ff kwijt hihi!!! Ohh nog iets meer dan een weekje en dan komen de eerste testen!!!! Spannend!!! Hoop echt op heeeeeel veel roze deze maand!zou toch leuk zijn hè dan kunnen we met z'n allen naar t volgende forum hihi!
***NOD 16 - 28 februari 2011*** 16: 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) Hamstertje Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) MayD (2e ronde, 1e kindje) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Deesjedees( 2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) 26: 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Minke03 (2e ronde, 3e kindje) heb mezelf ff 2 dgn later gezet ivm late eisprong (vrijdag ipv woensdag)
de eerste meiden zitten alweer op het wachtbankje.... en dat duurt zooooo lang.... zijn er meiden die voor hun NOD gaan testen? en vanaf wanneer kun je testen? welke testen gebruiken jullie??? oei oei, wat een vragen...
***NOD 16 - 28 februari 2011*** 16: 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) Hamstertje Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) SusannaC (2e ronde, 1e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) MayD (2e ronde, 1e kindje) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Deesjedees( 2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) 26: 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Heb mezelf erbij gezet op 18 februari @ Goofie: Gefeliciteerd!!
Haha wat stom, ik wist ook nog eens dat het Goo was en nog typ ik Goofie Blijkbaar vind ik je naam zo leuk dat ie bleef hangen haha
Goede middag @DDB: Ovu testen zijn wel vaker vaag helaas maar ik hoop deze ronde toch echt duidelijk mijn ei te vinden. @Vlinder: Ja het schiet nu echt op he, ben ook zo benieuwd @Mis C: Fijn dat je je ei weer hebt gevonden, hopelijk hebben jullie raak geschoten @Jannie: Nog niet op het wachtbankje maar ik kan wel al vertellen dat ik niet voor mijn NOD ga testen, ik ben uitgegaan van een LF van 12 dagen dus zo lang is dat niet. Ik heb trouwens testen liggen van sensitest, babyboomshop en uiteraard de CB digitaal (Heb in de loop der tijd wat opgespaard ) @Susanne: Dat de 18e maar iets moois mag brengen
Dank je wel, verwacht er echter niks van. Ik heb mijn ei gemist doordat ik uitging van een cyclus van 32... Maarja lesje geleerd voor volgende ronde haha En ik hoop natuurlijk ook dat de 23ste iets moois voor jou mag brengen
Allemaal bedankt voor de felicitaties! Ben vandaag 30 geworden, jaja, 30, een hele leeftijd he Ben nu nog ff aan het werk en dan lekker naar huis. Vandaag wel wat bezoek maar zaterdag a.s. groot feest! Heb er al zin in! Ik wil eerlijk gezegd wel eits eerder testen dan mn NOD. Staat nu op 17 feb, maar met een cyclus van 27 dagen zou het 16 feb zijn (maar ja, wat doet mn cylus deze ronde? Das de vraag...) Maar wil eigenlijk wel de 14e testen, mooi op Valentijnsdag! Het zou dan maar eens raak zijn
leuk leuk, zaterdag groot feest.. ik ben in nov. 30 geworden, maar gelukkig hadden ze geen groot feest geregeld.. ben daar echt niet het type voor... heb je zelf het idee dat het raak is? ik mag de 20ste testen (ga n.a.v. mijn ei uit van een cyclus van 27).. zou ook graag de 14e willen testen, maar ben bang dat dat echt te vroeg is.. dan zou ik een hele gevoelige moeten nemen en echt met ochtendurine testen.. die dag is nl onze laatste dag van ons weekendje weg..
Gefeliciteerd Goo! (zonder 'fy', hahaha) Ik ben ook dertig, wat een gezellige dertigersbunch hier.... Poeh, nog zooooo lang wachten op mn ei....
Goo gefeliciteerd! Enne wij zitten erg dicht bij elkaar hé! Misschien doe ik wel met je mee de 14e haha zou toch wel erg leuk zijn samen! Ik had vandaag rood/bruin slijm.... vreemd hoor!?! Iemand bekend mee?
Hey Goo, van harte gefeliciteerd meis! Ik heb zojuist weer even alles bijgelezen, er wordt wat afgekletst hier, super! Ik verwacht as. zondag mijn ei en ga dan vanaf vrijdag ovutesten doen. Ik hoop natuurlijk niet dat ik dn te laat ben, maar die kans is zo klein.. Verder al wel weer begonnen met klussen om de 1 a 2 dagen en dan as. weekend elke dag.. Weet nooit goed wat nou echt het beste is, maar ik probeer vooral bij mijn gevoel te blijven. Ik had trouwens gisteren een familiefeest en omdat ik net getrouwd ben (september) kwamen nu de vragen vanuit verschillende kanten: EN?! Grrrr, erg irri, vooral dat het lijkt alsof je dat zelf allemaal voor het zeggen hebt! Eerst gaf ik ontwijkende antwoorden, nu ze ik: tja, de wens is er, dus we zien het wel! Pff, moeilijk hoor! Wat zeggen jullie tegen nieuwsgierige familie/vrienden? Liefs, Josefien
oh dat is zo irritant he! Iedereen vind ons ook de 'volgende' Vind ik echt niet leuk, denk echt dat niemand verrast is als het zover is! Bij mij weet niemand dat we er mee bezig zijn dus hoop dat dat nog een beetje verrassing is... maar kgeef je gelijk echt niet leuk!
hey josefien., dat heb ik ook heel erg ben namelijk zelf ook pas getrouwd(augustus) en krijg die vraag nu ook heel erg vaak.meesta;l zeg ik dan ach eerst maar eens ff op vakantie nog samen die jaar en dan zien we wel(we hebben namelijk al eenm vakantie gepland staan voor juni) en tegen mensen die niet echt goed bevriend zijn of familie maar die wel nieuwsierig zijn is het meestal nee voorlopig nog ff niet dat komt vanzelf een keer, als de tijd rijp is komt t vanzelf...en eig is het ook zo he maar zit ook met een ander probleem...ik kom uit t zuiden van t land(braband) en hier vieren wij allemaal errug uitbundig carnaval!!! en aangezien die over een niet al te lange tijd zich weer aanmeld weet ik niet zo goed hoe ik t allemaal moet doen...mocht ik deze maand niet zwanger raken is er niks aan de hand...maar...mocht dat wel t geval zijn(wat ik zooooo erg hoop) wat dan... wij gaan altijd met een hele groep vrienden en HOE ga ik verklaren of verbloemen dat ik niet drink????!!!!!!!iemand suggesties?? zeggen dat ik aan de medicijnen zit heeft geen zin want dat heb ik namelijk 2 jaar geleden echt gehad en gezworen dak dat nooit meer zo zou doen want ik vond het verschrikkelijk hahaha dus das geen optie... oh ik weet t echt niet, tis ook misschien iets waar ik nog niet overna moet denken omdat t nog ff duurt en voor die tijd weet ik gelukkig al of t zo is of niet maar toen zou ik t errug prettig vinden om nu al een optie te hebben en dat ik dat niet binnen 1 week hoef te bedenken hahaa. hmmm tis allemaal wat hahahaha... liefs vlinder!