NOD 16 - 28 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Giselle766, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    lang leven de schrijf fouten jeetje hahaha,
    tijd dat we eens iets anders gaan doen dan naar t beeldscherm staren hahahaha

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Vlinder ook dat ken ik haha! Zou deze maand ook overslaan niet alleen vanwege carnaval maar ook omdat ik echt antibiotica had!
    Nu toch 1x niet zo netjes geweest... zal je precies zien

Ik drink altijd met feestjes dus mensen hebben t denk echt snel door en als ik met de carnaval niet drink... nou dat geloofd niemand!

3. Josefien

Josefien Actief lid

1 dec 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Hey Vlinder!

Ja, precies, heel herkenbaar allemaal! Tegen mensen die niet zo dichtbij je staan kun je het wel 'wegwuiven', maar met vrienden is dat moeilijker, vooral als je leuke feestjes enzo hebt!
    Ik ben op het begin heel ingewikkeld steeds gaan rekenen met afspraken: dan 'kon' ik zogenaamd alleen tussen 1e dag ongi en eisprong en dan had ik daarna 'toevallig' 2 weken dat ik alleen maar overdag kon afspreken en een theetje kon drinken ofzo, haha. Nu ben ik daar makkelijker in geworden: ik drink gewoon alcohol mee en probeer me daarin wat in te houden. Dat is ook mijn tip: gewoon lekker meefeesten maar minder alcohol drinken dan je normaal zou doen. Ben je op dat moment op de wachtbank: dan is dus gewoon drinken, maar wel minderen tot max 3 glazen (bv biertje niet helemaal opdrinken en af en toe water tussendoor) en weet je op dat moment al dat je WEL zwanger bent, dan ben je zo euforisch en wil je alles zo perfect doen, dat het je vast geen enkele moeite kost om heel onopvallend 'niet' te drinken. Spreek hierover gewoon wat af met je man, dan heb je eigenlijk alleen maar heel veel lol samen! Ik heb me er vaak voorafgaand aan een feestje of etentje heel druk over gemakt van 'ik MOET wel meedrinken, iedereen houdt me in de gaten', maar echt dat viel elke keer mee. Zodra de echte oplettenden je als je eerst drankje gewoon een biertje of wijntje zien drinken, is hun aandacht alweer afgeleid en zien ze niet dat je steeds maar 1 slokje van elk glas neemt..;)

Liefs, Josefien

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @Jannie, of ik het gevoel heb dt het raak is? Eerlijk gezegd wel:) Maar durf er niet te veel en te positief aan te denken want misschien is het nog een reactie op het ontpillen of beeld ik me dingen in???
    Ik had de eerste 2 weken van mn cyclus nergens last van, en sinds vrijdagavond wat menstratie achtige pijn in mn onderbuik. Af en toe een steek en sinds vandaag last van mn tandvlees. Misschien toeval, misschien tussen mn oren, misschien stiekem toch raak? Ik weet het niet maar blijf duimen!

@Mw, leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten! Samen testen de 14 dus;) Enne, ik breng echt geluk hoor, vraag maar aan Fleurop! Ik was vorige ronde tegelijk met haar en zij is al zwanger! Dus hoop dat ik die goeie vibe ook bij jou kan krijgen:D En ook bij mezelf graag:p

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Oja en Mw, dat roodbruine slijm kan ook van de innesteling zijn he!:)

6. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    hey josefien,

ja ik heb t er al met mijn man over gehad en die zegt steeds ach dat zien we dan wel...hmm ja lekker makkelijk hij is niet degene die NIET mag drinken dan hahahaha...
    gelukkig is er 1 vriendin die t weet dus heb al tegen haar gezegt MOCT t zo zijn dan gaan we t zo doen as we drinken gaan halen we voor elkaar(zij is ook bezig) iets anders halen en anders gewoon maar iets bestellen wat in een klein glaasje geaschonken word en perobgeluk steeds weggooien( of t glas van mijn man bijvullen ahhaha) weet t anders ook niet hoor...wat een gedoe met dit soort dingen he hahaha.ach misschien si t wel helemaal niet nodig, maar.,..ik was heeeeeeeeeel positief vorige week en dat ben ik nog steeds dus we gaan gewoon allemaal op roze deze maand!!!!!!!!!!!!!;)

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Ongeveer het zelfde maar dan in de trand van nu nog even niet, eerst zelf nog leuke dingen doen ;)

@Vlinder: Dan heb je een leuke uitdaging ;) Of je bent spontaan "ziek" of je moet het dan vertellen.

Ik mag trouwens ook graag een wijntje drinken dus op het moment dat ik niks meer drink zal het ook direct opvallen. Bij familie kan ik het wel verbloemen door de Bob te spelen maar al onze vrienden wonen op fiets afstand dus de bob vlieger gaat daar niet op. Ik ga het verder wel zien, eerst maar eens zwanger zien te raken ;)

8. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik ben blij dat ik eigenlijk nooit drink dus valt helemaal niet op als ik gewoon aan de cola zit :p
    Zelf verwacht ik mijn NOD op 18 feb, maar FF op 14 dus ik ga ergens daar tussenin testen. Ik wacht meestal een tijdje. Heb niet het gevoel dat het deze maand raak is, maar hé mijn man en ik hebben iets met het getal tien en zeggen altijd: "eens wordt het tien" nou hierna breekt ronde tien aan dus heel lang kan het toch niet meer duren wel?

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Toppie Goo! Dan geven we elkaar geluk haha

innestelbloed... pfff dat was deze maand niet de planning! haha zou echt wat zijn hoor!!

10. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Gepland of niet wel leuk toch? :)

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    haha ja zeker!!!! Alleen beetje eng met die antibiotica die ik 10 dagen heb geslikt
    We wachten het weer een weekje af....

Kga de 14e 's morgens gewoon testen! Heb nog geen enkele maand kunnen wachten tot mijn NOD dus waarom deze maand wel? :p

12. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik heb nog maar 1x echt een test hoeven doen in al die pogingen. Kan me dus behoorlijk goed inhouden, al word ik ook wel een tikkie ongeduldig inmiddels.

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier weten alleen een paar hele goede vriendinnen dat we voor een 3de gaan..vorig jaar in een enorme dip gezeten en zij hebben me erdoor gesleept... andere mensen denken dat we het bij 2 laten.. hebben we nl. altijd gezegd..

betreft wijn... ik drink graag een wijntje, maar 's avonds gebruik ik nog wel eens het excuus dat ik moe ben en dan drink ik geen wijn, dat versterkt mijn moeheid.. als je daar op tijd mee begint, zal het niet opvallen.

Ik denk dat ik de 14de er alleen een test tegenaan gooi als ik vermoedens heb.. zou ik mijn man mooi mee kunnen verrassen. (bij sjoerd wis ik het 5 dagen na mijn ei al, bij jelle 4 dagen voor mijn NOD, heb bij beide pas 1 dag voor NOD getest)

14. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    hey jannie zie net op jou banner dat jij vandaag je eisprong hebt...SPANNEND!!!!!!
    hoe hebben jullie trouwens een banner erbij kunnen zetten???en dat ie ook telkens weer erbij komt te staan hihi??!
    liefs vlinder

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Jannie hoe bedoel je 'wist je het' door te testen of gewoon omdat je het zelf door had?

en DeeDee echt knap zeg pas 1 testje! Ik vind t gewoon veel te leuk en spannend. Ook werkt t wel goed als ik er heel erg mee bezig ben moet ik gewoon testen en als die dan omo wit is kan ik me er weer goed een paar dagen overheen zetten en wordt ik ongi

Nu nogsteeds bruin slijm....

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mijn banner klopt niet helemaal.. heb gisterochtend mijn ei gehad volgens mij....

Voelde idd bij beide jongens al vroeg dat ik zwanger was.. Bij sjoerd had ik geen test nodig, maar doordat ik naar de 9maandenbeurs wilde en dan ook iets kon kopen, wilde ik het zeker weten..
    Bij Jelle had ik een heeeeeel sterk vermoede.. 2 dagen voor NOD, 's middags getest.. negaief, de volgende ochtend een mega posi test..

de banner kan je in je handtekening zetten.
    je gaat naar banners, maakt hem en kopieert de link, ga je vervolgens naar handtekening(doe ik via directe links) en daar plak je hem.. je kan er dan evt ook nog een eigen tekst bijzetten.. aftellen doet tie automatisch

17. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Goo: Gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier druk aan het klussen! Ovu testen zijn nog steeds negatief, hoop snel een positieve te krijgen.

@ andere klussers: have fun ;)

@ meiden op het wachtbankje: suc6! hoop snel naast jullie te komen zitten!

groetjes girafje

18. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

8 okt 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Hey Meiden,

Vorige week schreef ik nog in dit topic dat ik dacht mn eisprong gevoeld te hebben! Het lijkt wel alsof ik m nu weer voel....Hmmm dat is gek!!!....toch??? Volgens mijn banner moet hij afgelopen vrijdag zijn geweest! Maar ik snap er helemaal niets meer van!:(

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zit net te lezen over de atrologische eisprong en dat dat zou betekenen dat je 2 eisprongen per cyclus zou hebben... en nu kom jij hier mee.. te toevallig... al geloof ik niet zo heel erg in astrologie...

wanneer voelde je hem vorige week?
    misschien dat dit de innestelling is???
    duim voor je meis!

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Hamstertje: Het kan verschillen per ronde. Ik kan helemaal geen info uit jou handtekening halen dus hier een paar vraagjes:
    Hoeveelste ronde
    Hoelang gestopt met de pil (eventueel)

Deel Deze Pagina