@Goo: Gefeliciteerd. @Mw21: Om die antibiotica zou ik me geen zorgen maken, dat wordt gewoon gegeven tijdens de zwangerschap. Volgens mij moet je er echt alleen de laatste weken van je zwangerschap mee oppassen. Maar mocht je een posi test hebben zou je het altijd nog even aan de VK kunnen vragen. @all: Hier inderdaad ook veel vragen ach en af en toe kunnen we ze er ook mee plagen. Als we tijdens de ongi week op visite zijn en ik dus gewoon een toastje met filet kan eten vraagt manlief wel eens aan mij 'mag je dat nog wel hebben' en dan zie je iedereen weer kijken En ik lekker toastje eten Neemt niet weg dat ik liever zwanger zou zijn dan ongi natuurlijk. En we hebben nu een auto en manlief is nachtblind, dus 's avonds ben ik toch altijd Bob...
Ook dat maar als je zoals zoveel dames (helaas) lang bezig bent dan schiet het niet op. Gewoon je ding doen en hopen dat je snel zwanger bent, meer kan je niet doen
Ik eet hier ook gewoon zoals ik normaal eet zolang ik nog niet zwanger ben. Drinken doe ik niet en roken ben ik mee gestopt vanaf januari Ben zelf ook nog een beetje bezig met het proberen van afvallen.. Wil echt wel wat kg kwijt, maar mocht ik zwanger zijn dan stop ik daar ook mee. Ben niet heel veel te zwaar dus dat scheelt ook wel wat.
Ik doe dat ook hoor. Gisteren nog een wijntje op en toastje filet, mag ok wel op je verjaardag hè! M'n buik doet al wel een paar dagen raar.... Beetje ongi krampjes... Maar moet nog niet ongi worden. Duim zo dat het iets anders is Maar ja, mag er niet te veel op rekenen hè...
Goo Weet niet of het maandag testen wordt voor mij... sinds gisteravond vloei ik echt rood bloed!!! Nog nooit meegemaakt. Echt geen innestelingsbloed want daar is het denk veels te veel voor? Heb ook ongi krampen.... Morgenmiddag kan ik bij de dokter terecht
Jeeeee.... das vreemd he... Hoop dat het mee valt hoor! Laat je morgen even wat weten? Ik ga duimen! *knuf*
Ja kan het dan al positief zijn denk je? Ik heb er echt geen verstand van haha. Misschien dat ik er dan ook al wel een testje tegenaan gooi is natuurlijk wel het ultieme valentijnskado
thanx Goo! Laat het weten! Zit er best wel over in... Susanna wij lopen gelijk Als je de zwangerschapstesten 2 voor 5 euro van de kruidvat neemt kan hij al een paar dagen van te voore positief testen
Okee, dan ga ik het maandag ook maar eens proberen. Ik heb waarschijnlijk wel mijn ei gemist, maarja toch stiekem een beetje hoop. Aangezien we wel regelmatig hebben geklust. Wil je ook nog even succes bij de dokter wensen morgenmiddag.
@ mw21: Jeetje meid, bloedverlies wil je nu juist niet hebben. Hoop dat de HA morgen wat duidelijkheid biedt. Suc6! Met elke ovu test die ik tot vandaag heb gedaan steeds de twijfel of ik wel wat zag,en of de testen wel werkte aangezien de controlestreep ook wat licht leek. Gelukkig is die twijfel weg, want vandaag een mega knallende test met een donkerdere streep van de controlestreep. Vanaf nu elke dag klussen i.p.v. om de dag tot de ovutesten lichter worden en dan op de vreselijke wachtbank.....
Thanx meiden! ben alleen bang datie weinig kan doen... hoe langer ik er over nadenk hoe banger ik wordt. Mijn vriend ook. Me huisarts is nogal stug dus mag morgen mijn bekkie wel bij me hebben
Mw. Een vriendin van mij heeft toen ze zwanger was de eerste maand een gewone menstruatie gehad een weeek lang(!) dus ze dacht toen ze bij de vk was dat ze 3,5 week minder ver was, bleek uit de echo dat ze toch verder was dab gedacht... Die t kan nog steeds... Wil je geen valse hoop geven maar wil ook niet dat je alle hoop weggooit hopelijk morgen wat meer duidelijkheid!! Ik hou t hier in de gaten morgen... Toi toi toi!!! Girafje...geniet van vanavond en de komende dagen))