Oeh dat klinkt niet goed dat bloedverlies. Heel veel sterkte. Kan het zijn dat je ongi eerder is gekomen?
Bedankt vlinder! liever valse hoop dan geen hoop! een miskraam ging ook nog even door mijn hoofd maar je hebt me opgepept! glas is bij mij eigenlijk altijd half vol dus ken dit eigenlijk niet zo van mezelf jullie zijn lief!
DeeDee lijkt me wel erg vroeg? Weet ook niet zo goed hoe de dokter dat eigenlijk zou kunnen checken...
***NOD 16 - 28 februari 2011*** 16: 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) Hamstertje Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) SusannaC (2e ronde, 1e kindje) Jillan (5e ronde, 1e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) MayD (2e ronde, 1e kindje) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Deesjedees( 2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) 26: 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Ik kom er ook bij!
Goede avond @MW21: Vaag dat je nu al bloed, hopelijk heb je morgen duidelijkheid @Girafje: Beter dat je nu je ei gevonden hebt, succes op het wachtbankje @Jillean: Welkom hier
Gisteren een positieve ovu test, vanochtend was mijn temp 0,2 hoger en vanavond was de ovu test negatief. Nu weinig tot geen buikpijn meer, BMS!!! En erg benieuwd naar mijn temperatuur morgenochtend!!!
florabella! Hopen dat je je ei hebt gevonden! Voor de rest onwijs bedankt geeft me echt steun! Niemand bij ons weet dat ik gestopt ben met de pil dus kan er met niemand over praten terwijl ik normaal heel erg makkelijk praat! Daardoor is nooit wat een verassing en wil heel graag dat dit dat wel wordt. Maakt niet uit als het nog even duurt als ik maar gezond ben... de woorden van me vriend en ik ben het er mee eens :d
Onwijs bedankt! Morgen eerst werken tot 3 uur heb ik wat afleiding, vraag me af wat t bloeden dan doet. Als het minder wordt heb ik nog iets hoop op innestelingsbloed maar die vind ik dan best veel Googlen helpt niet wordt je alleen maar bang van, heb even een persoonlijke vraag gesteld op het forum of iemand er ervaring mee heeft. Laat het morgen eind van de dag echt weten! nogmaals bedankt en iedereen succes! met klussen en/of wachten
Hallo allemaal!! Het is lang geleden dat ik op een NOD lijst heb gestaan. Zou iemand mij op de 18e kunnen zetten?? (ben daar zelf niet zo handig mee!) Aantal rondes kan je zien in mijn banner, erg lang ben ik bang!! Maar ik heb goede hoop, dus... Alvast bedankt!!
Phoe wat een hoop te lezen als je er ff niet bent geweest!! maar wel gezellig hier Goo, beetje laat maar toch gefeliciteerd!!! MW veel sterkte bij de ha, hopelijk is het niks.....gewoon een innestelling! Nieuwe meiden welkom. De eerste tester op maandag, spannend ik duim voor een leuk valentijns kado!!
Florabella spannend! Zou je dan toch je ei gevangen hebben? MW handig zo'n forum hè? Hier weten maar twee mensen het en dan met name omdat wij wat probleempjes hebben die me nogal dwars zaten en ik het echt even face to face kwijt moest. Ze leven erg mee, maar zijn beide niet van die meiden die iedere maand "en??" vragen. Da's gewoon fijn. Kan niet wachten tot er weer mensen moeten testen. Zelf merk ik maar een ding anders deze maand en dat is hoofdpijn. Maar dan het soort wat ik nooit heb. Ken je het gevoel als je iets ijskouds heel snel drinkt? Dan krijg je van die steken in je hoofd. Dat heb ik dus. Alleen aan de linkerkant en heb het afgelopen vrijdag en zaterdag gehad en vannacht weer. Werd er echt wakker van. Trekt dan helemaal door naar mijn nek. Gelukkig hielp de paracetamol.
Goedemorgen!! Hmmm hoofdpijn is niet zo leuk!! Hier nu een temp die weer ietsjes hoger is. Stijgt nog niet als een dolle Dus nog even geduld denk ik tot ik weet wanneer mijn ei precies was.
Mw, las je berichtje, wat supervervelend voor je! Ik hoop dat je ha je geruststelt! Hier is het klussen al goed begonnen, merk dat ik dit toch altijd de fijnste week vind!