NOD 16 - 28 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Giselle766, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Mw, fijn om te horen dat hij serieus naar je luisterde!:)

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Heyhey

Ik spring hier ff in, ben ziek en ben nu pas even achter de pc. Heb een ovu gedaan vanmiddag en tot mijn verbazing zijn de strepen zowat gelijk :( snap er niks van. Heb alleen creamy en ben cd11. 4dagen eerder dan altijd. Dus ik hoop stiekem omdat ik zo ziek ben (pas na 16u kon ik water en vla in houden). Anders hopen dat ik morgen fitter ben (manlief is dat al) om een kans te kunnen maken..

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Aaahh vervelend dat ziek zijn bleeeh...
    Maar creamy en ben cd11?????? Die snap ik niet:(

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ze is 11 dagen na het begin van haar cylus en haar afscheiding is creamy (wittig).

Aowyn, je temp is ook al best laag of niet? Misschien idd een vroege eisprong. Hopelijk voel je je morgen beter en kan je op je eitje klussen!
    Beterschap meis

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Tja ziek... ik ben verwekt toen me pa harstikke ziek op met lag maarja ma was op temperatuur :)

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Mw., fijn dat je gerustgesteld bent en op naar de volgende ronde!

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    MW fijn dat je gerust gesteld bent. Inderdaad wel handig om eventjes drie maanden bij te houden en dan nog eens te kijken.

8. Josefien

Josefien Actief lid

1 dec 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Hahaha, MW: geniaal hoe je dat beschrijft... Mijn mannetje was laatst ook niet lekker, nou, ik haalde alles uit de kast om hem toch te overtuigen van de nood hoor...Arme mannen...;)

Vanavond ga ik weer beginnen met ovutesten, ik verwacht mijn ei as. zondag. Enne, sorry dat ik zo weinig reageer, maar ja, ben druk met werken, eten en klussen... As. weekend noemen mijn vent en ik ook 'opsluitweekend', hihi...:)

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    haha tja het was echt zo...

Kga ff me banner veranderen

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ha meiden,
    Of ik ga positief testen begin volgende week of mijn lijf houd mij verschrikkelijk voor de gek...
    Enkele symptomen;
    - krampen, steken en zwaar gevoel in m'n onderbuik
    - vlagen van misselijkheid (als ik te druk bezig ben en 's morgens als ik op sta)
    - ontstoken tandvlees

Maar ja, dan weer geen overgevoelige tepels, blauwe aders oud, maar wellicht verschilt dat per persoon.

En ik wil er ook weer niet te veel op rekenen maar dit is echt erg zo zeg...:) ik wil het heel graag, en mijn lijf laten voelen dat het zo is en dan blijkt hetstraks nog van het ontpillen te zijn ofzo....:(

Moest het echt ff kwijt...

11. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden

ja dat herken ik maar al te goed ja, zo irritant gewoon.
    ik had dat vorige ronde...en toen ik niet ongi werd en dus maar een test deed werd ik nog geen 2u later ongi...
    het lichaam kan je zo goed voor de gek houden...

ik heb nu ook een zwaar onderbuikgevoel en steken, al sinds gistermiddag...voor de zekerheid nog maar even geklust gisteravond...

tsja de een merkt het wel dat je zwanger bent en de ander niet...mijn schoonzusje merkte het bijvoorbeeld alleen doordat haar ongi uitbleef en ze posi testte, en mijn collega was wat misselijk en testte toen ook posi...dus ja...

helaas moeten we nog even wachten...

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ohh, zoo herkenbaar.. heb hier last van lchte misselijkheid, gespannen buik, ietwat gevoelige borsten en hoofdpijn..
    die aders heb ik bij 2 vorige zwangerschappen ook niet gehad..
    bij sjoerd was ik alleen in de ochtend misselijk en wist ik het 100% zeker.. heb nooit hoeven testen... bij jelle ook verschillende vage klachten.. 2 dagen voor NOD eind van de dag getest, nega, 1 dag voor NOD in de ochtend.. die was meteen posi..
    hier de testen al in huis...

ben beide keren de 1ste ronde zwanger geraakt, dus geloof er nu niet zo in, maar ben zo bang voor de teleurstelling... dat heb ik nog nooit gehad...

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @Goofy Ik heb een cyclus van 29 dagen CD = Cyclus dag. Creamy is het soort afscheiding die je hebt. Erna komt Watery en Eggwhite. Beide vruchtbare afscheiding. Ik heb altijd op CD15 een posi ivu test en heb dan ook watery afscheiding. Maar ik kijk vanaaf wel hoe het is want mijn afscheiding is watery. Maar vind het wel vreemd een vroege ei.. ondanks alles kwam mijn ei altijd op CD16 :(

@Florabella ja dat is mijn standaard temp. Heb alleen de laatste dagen niet getempd omdat ik ziek was. Wou het vancohtend wel maar dochtertje werd 7u al wakker en omdat ik onrustig geslapen hebt nog, heb ik het gelaten.

@mw21 hihi ja dat kan ook maar ik was nog aan het overgeven. Dus klussen lijkt mij dan niet handig en fijn ;) Ik heb wel een keer geklust toen manlief niet zo lekker was. Maar hij gaf aan het wel te kunnen hebben anders had ik het overgeslagen.

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Goo ik wil je niet ontmoedigen maar ik had de eerste maanden na me pil echt heel veel zwangerschapsverschijnselen. Borsten groeide zelfs

Maarja voor de ene helft zal het ontpillen zijn en voor de andere helft zwanger!

15. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Meiden laat je niet te veel misleiden door symptomen, ze lijken zo op menstruatiepijn, dat heb ik deze week ook weer ontdekt.
    Normaal heb ik niet zoveel pijn in mijn onderbuik/onderrug als afgelopen week. Het hield maar aan en werd nog niet ongesteld maar dat ben ik inmiddels wel. Ik dacht dat t misschien nog een innestelingsbloeding kon wezen maar dat is t dus echt niet.
    Helaas maar misschien zit ik nu wel in mijn eerste week van mijn aankomende zwangerschap ,wie zal het zeggen! We blijven positief!!!
    Succes meiden!!!

16. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    weet iemand of je temp. gelijk blijft als je ongi bent :(
    Ik heb al 4 dagen een temp van 36.3 terwijl ik mijn hele cyclus een onregelmatige temp had (behalve tijdens mijn eisprong dan).

17. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heyy ladies,
    ohhhhhh vind t zo spannend lees jullie verhaaltjes en krijg helemaal kriebels hahaha ik heb(als t goed is)maandag m'n ei ga vandaag beginnen met ovutesten voor de zekerheid;)
    maar ben zooooo benieuwd naar iedereen volgendeweek al!!! Ik heb nog steeds een superpositief gevoel over deze maand weer zeker dat er echt heeeeeel veeeel op roze gaan dit keer!! Normaal ben ik altijd een beetje van jaaaaa maar stel dat... Maar deze maand ben ik über optimistisch hahaga en dat ben ik voor iedereen dus moet goed komen ladies!!! Liefs vlinder...

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ok nu snap ik hem;)

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Tja, daarom durf ik er ook nog niet te veel op te rekenen, maar als het negatief is ben ik niet blij met mn lijf. Ik wil me best zo voelen voor een goed doel maar niet voor al die ontpil-verschijnselen hoor:x

Toch erg fijn dat ik het met jullie kan delen!:)

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ben het helemaal met je eens!!!!
    Wil mij ook wel zo voelen maar niet voor niks hihi..

Deel Deze Pagina