NOD 16 - 28 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Giselle766, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Dus, als je je ei op de 22e dag hebt, zou je toch pas de 36e dag je ongi hebben en niet je 28e? Of ben ik nou echt blonT???:$

2. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    hahaha

Als je een luteale fase (fase van ei tot ongi) van 14 dagen zou hebben dan heb je idd een ronde/cyclus van 36 dagen.
    Maar deb zegt dat ze nu pas haar ei voelt (op CD22) en ze heeft het erover dat ze haar ei daarom super laat heeft dus daar maak ik uit op dat ze normaal altijd een veel kortere ronde heeft en voor het gemak heb ik dan de standaard cyclus van 28 dagen genomen omdat er verder geen informatie in haar handtekening stond. Snappie?

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    jaja.... hahahaha
    NOu ze zal het wel zien toch?:D

4. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Idd, zoals zoveel dames moeten we helaas maar afwachten op wat komen gaat. Daar is dat vieze woord weer.... Wachten, jech :p

5. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    hoi meiden, de laatste 3 maanden had ik een cycles tussen de 28 en 31 dagen, en daar ben ik nu ook vanuit gegaan, wat betekent dat we nu bijna 2 weken aan het klussen zijn.
    als ik het met de calculator uitreken dan zou ik vandaag een innesteling hebben met een cyclus van 31 dagen, maar zou ik dan ook zo'n zwaar onderbuikgevoel hebben en steekjes?
    snap er niks van en ja inderdaad het word gewoon afwachten.
    kan zijn dat ik inderdaad een lf heb die korter is dan normaal en dan heb ik er een van 9 a 10 dagen als ik een cyclus heb van 31 dagen deze maand.....:S

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hier bijna altijd een lf van 11 en ik heb verhalen gehoord van meiden die met een lf van 9 dagen zwanger worden maar korter moet het niet worden omdat het eitje dan waarschijnlijk onvoldoende tijd heeft om in te nestelen. Hopelijk is het snel raak meis

7. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Konden we de tijd maar vooruit spoelen!

8. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Nou idd, fastforward tot posi test :D

Ik ga slapen

Sweet dreams ladies

9. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
  10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik wil ook fast forward....

Ik ga ook slapen welterusten!

11. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

Hahahah dat ken ik! Maarja ga me best doen in ieder geval te wachten, maar ik moet mijn testen zowiezo morgen kopen, in het weekend komt het er niet van, dus hopelijk kan ik me inhouden :)

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    slaap lekker allemaal liefs

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nee geen domme vraag! :) Voor mijn dochter nooit, eerste ongi na haar wel en toen nooit meer en sinds mijn MA altijd en vanaf CD8 ;)

14. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik voel mijn eisprong ook echt nooit hoor. Ach als het klachten oplevert mis ik het ook niet hoor. Nog 1 week tot NOD volgens eigen berekening en volgens FF nog drie dagen. We shall see.

15. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    ????????? Wat hebben jullie veel gekletst gister hahaha!!!
    Maar ben weer bij gelezen!;)
    hier een beetje de boel van onder in de gaten aan het houden kwa creamy/watery/eggwhite Al weet ik nog niet precies wat je wanneer heb enzo(is pas m'n 2e klusmaand voor 1e kindje vandaar)
    nu zit ik iig in de watery en vandeweek was t creamy dus logisch dat daarna eggwhite komt hihi en verwacht maandag m'n eitje dus dan klopt t wel toch??!!!
    Bijna weekend voor de meesten, voor mij nog 2dagen en dan kan t klussen voor een week beginnen hihi! En dan mogen de eerste ladies testen!!!!!
    Voeld iedereen zich wel een beetje goed?!!!
    Aowyn weer op geknapt??!!!! Nu hard klussen hè;)
    DDB wat is FF??!

Ps. Hoe komen jullie aan die pendels of waar hebben jullie dat gedaan en hoe werkt t?!! As ik vragen mag:-D

16. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Dames ik kom gezellig met jullie meekletsen! Mijn NOD is waarschijnlijk 22 februari..zit nu dus alweer op het wachtbankje!

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Meiden ga nu misschien echt wat stoms zeggen hoor.... maar mijn bloeding vanaf maandag hebben we nu ingezet als ongi.. waarom heb ik dan de hele tijd het gevoel dat ik moet testen?

18. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heyy mw.,

misschien toch je onderbewustte die je iets wilt vertellen?!!
    Ik zou gewoon een restje van de kv 2x5 kopen!! Kost de kop niet en dan heb je voor je gevoel uitsluitsel!!! Zou niet te erg hopenaar ik denk altijd wel volg je gevoel!! Kan nooit kwaad toch om een testje te doen?!! Succes!!!

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    dat kan ik je niet zeggen, als het je rust geeft moet je testen!

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Vraagje dames:

Tijdens mijn mk zwangerschap ben ik vanaf voor mijn NOD rond zo goed als iedere nacht om 4 uur wakker geworden, Normaliter heb ik dit echt nooit en ronk ik door tot aan de wekker.

Nu ben ik de afgelopen drie nachten alweer rond 4 uur wakker geworden, vannacht was ik zelfs zo fit dat ik flikken maastricht heb gekeken op mijn Iphone.... Verder ben ik echt heel erg moe en uitgeblust, dus ik heb mijn slaap juist zo nodig!
    Zijn er hier meer meiden die dit kwaaltje herkennen?

Deel Deze Pagina