jullie zijn goed bezig met die positieve ovutesten zeg!! Hier nog helemaal geen posi OT gehad...Ik hoop vanavond! Mijn NOD verschuift dus sowieso, maar dat pas ik dan wel aan in het lijstje als ik weet wanneer mijn ovu is! Hopelijk heb ik hem niet gemist!! Trouwens vraagje: hebben jullie allemaal altijd vruchtbaar slijm rond de ovulatie? Ik heb dat bij mezelf eigenlijk nog nooit ontdekt! Is dat raar? Ik heb altijd óf wat dikkere creamy afscheiding óf dunne bodylotion zeg maar...Maar nooit rekbaar en doorzichtig...
Ja ik heb precies hetzelfde... ook nooit slijm! Denk niet raar hoor, iedereen is anders. Volgens mij hoeft je NOD niet te verschuiven, je kan ook een korte luteale fase hebben toch?
@ Mieke Ik had hetzelfde als flutterby... Bij mijn zoontje testte ik 5 dagen voor mijn Nod negatief, 3dagen voor mijn Nod weer, en toen had ik er zo de pest in dat ik pas een dag na mijn Nod weer testte, en dat was een knaltest! Het resultaat bouwt hier nu de hele dag torens van blokjes om die daarna luid schaterend weer om te gooien... Kortom, houd hoop, alles kan nog als je nog voor je Nod zit....!
BMS??? Ik doe een gok, sex? Wat dat betreft, vrijdag en zaterdag, zondag niet. Dus vanavond wel en morgen en... haha '' Ik vond BMS wel een mooie voor baarmoeder slijm.... Noem het sexen gewoon klussen hier, vind het ook een beetje vreemde term, maar ach, iedereen weet hier wat je bedoelt! Gelijk dan nog maar een nitwit vraagje: Wat is in hemelsnaam DPO???!!! ps Susanna, houd hoop meid.... Alles kan nog, zie mijn vorige berichtje... __________________
Oh nog een dingetje... Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje ook altijd hele hete baden genomen, dus het HOEFT niet automatisch te betekenen dat het dan niet goed kan gaan.... kDoe er nu toch wel voorzichtig mee door alle info hier....! Just to be sure...
Dank je wel, ik heb nieuwe testen besteld. Hopelijk komen ze pas vrijdag binnen haha maar zal wel morgen zijn
ik heb ook geen rekbaar slijm hahaha begon me ook al af te vragen of t dan wel allemaal goed zat bij mij, maar nu lees ik dat al 3 anderen dat ook hebben hahaha dus volgens mij kan t niet zo'n kwaad en idd iedereen is anders. ik vind de winterslaap totaan nod een errug goeie optie, nu nog ff iemand vinden die ons 2 weken inslaap toverd hmm ga me zo maar eens ff omkleden en dan ff de stad in, boodschappies doen... oh ik hoop zo dat t bij ons allen raak is deze maand dan kunnen we gezellie met zn allen door naar t volgende forum en kletsen over de komende 9 maandjes...vind t clubje wel gezellie zo eigenlijk hihihi oh iemand een idee waarom mijn foto/plaatje t niet doet???heb hem al 2x geactiveerd maar hij verschijnt niet
gossie, wat een hoop nieuwe zeg..herken bijna niemand meer!!! wel veel eitjes praat hier hahaha, hete baden enz mag toch gewoon mits het niet te heet is?? dacht ik in ieders geval....boven een bepaald aantal graden......
Hier wordt druk gekletst, gezellig. Veel eitjes gevonden, dus allemaal veel plezier met klussen/bms..... Ik dacht ook dat bms voor baarmoederslijm stond maar baby making sex klint ook wel leuk! Suzanna geef de hoop nog niet op! ik duim voor je. Goo al getest???????? Oh dat wachten wachten en wachten, ik doe mee met de winterslaap. Als er iemand is gevonden die ons in slaap kan toveren hoor ik het graag
Die winterslaap vind ik een heel goed idee. Nog 9 dagen. pfff Wat duurt dat lang zeg. die eerste 2 weken gaan best snel en dit duurt zo lang. Ben zo benieuwd
Helaas meiden, wederom negatief... Maar ook nog niet ongi, dus er is nog een beetje hoop. Wel al heel de dag buikpijn...
MiniM beetje cliché maar geen bloed geeft moed!!!! We gaan er gewoon vanuit dat je tevroeg getest hebt!!! Keep my fingers crossed for you!!!
Dat van dat bad wist ik helemaal niet. Word spontaan sjaggie! Ik vind niks zo heerlijk als een goed heet bad @Miekemei ja dat kan. Had ik namelijk ook laatste keer. Maandag niks en dinsdag knaltest. Of wacht lees nu verder en heb jij het over ovu of zwangerschapstesten? Ik heb het namelijk over de eerste Goofie je bent nog wel op tijd hoor denk ik. SusannaC balen zeg, maar wie weet was het nog te vroeg. Kan me voorstellen dat je dan teleurgesteld bent. Daarom test ik echt nooit voor NOD. Josefien ik heb wel altijd dat rekbare slijm. Ik voel daarentegen mij eisprong echt nooit. Ik heb de hele dag al last van mijn buik dus ongi zit er echt aan te komen vrees ik. Zo niet dan ga ik zaterdag testen, maar ik acht de kans zeer klein dat het raak is. Time will tell.
Ja gelijk heb je, doe ik ook niet meer haha. Echter zag ik een heel licht klein streepje (donker roze streepje van ongeveer 1 mm) precies binnen 5 minuten, en tot mijn grote verbazing zien andere mensen op het forum hem ook (terwijl ik hem zelf niet zie op de foto haha )
Hmmm net weer een testje gedaan en duidelijk nog steeds een knallende ovutest... Ti's toch echt meer dan 24uur geleden dat ik m'n eerst knallende ovutest had hahaha maargoed vanaaf dus weer BMS!!! En morgen maar weer ff testen dan hè
SuzanneC ik heb ff naar je foto getuurd en zie wel wat jij ziet denk ik ik zou morgen ff overslaan maar over 2 of 3 dagen weer testen!! Dan heb je meer kans dan morgen al!! Je nod is donderdag pad toch?! Ik zou wachten tot dan(als t lukt haha) maar de moed niet opgeven want ik zie ook echt wel wat!!!
Susanna ik heb ook gekeken en zag ook die rechterstreep (als eerste eigenlijk) Ik zou als ik jou was toch over een dag of 2 nog eens testen.
Goede avond @Goofie: Jee, je ei komt er aan en als je vanavond klust is het ook goed hoor, je ei springt niet gelijk. En een winterslaap tijden de LF lijkt mij een strak plan @Susanna: Een nega test op 10 DPO zegt nog helemaal niks hoor dus laat de moed nog niet zakken en ben benieuwd of de streep donkerder zal worden. Kan je de test plaatsen want ik zie niks. @Josefien: Hier dus wel eggwhite bij ei. En doe jij wel eens aan je BM voelen? Daar zit het meestal dus dat kan je dan controleren. @Antares: Dat klopt, de temp van het water mag niet boven de temp van je lichaam uit komen. @miniM: Hoeveel DPO zit je nu?? Hier is het verder errug rustig op de wachtbankje