Ja he, weet ook niet waarom die tickers van babytijd dat doen. Je kan alleen maar af tellen tot je volgende ovu en die is geweest
Hahahaha ja echt iets voor een man om zoiets te zeggen!! Deb idd nog vroeg, Ik blijf duimen dat je over een paar dagen wel een mooie 2de streep hebt!
@iedereen.. Wat gezellig om hier mee te kletsen zeg! En nee, ik had het niet over ovutesten maar echt over de zwangerschapstesten. Voel vandaag trouwens heel duidelijk dat ik ongesteld ga worden, dus helaas... Nu maar hopen voor jullie ! Enne, voortaan maar niet te vroeg testen... Heeft geen zin denk ik inderdaad. Liefs,
Goofie ik lig hier compleet in een deuk om die opmerking. Heerlijke droge (nou ja het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk ) mannen humor.
Ja echt, je had zijn kop erbij moeten zien.... Ik zal hem straks wel even vriendelijk verzoeken om echt een serieze donatie te doen Anders laat die donatie ook maar zitten hihi
Ja ik moet zeggen ben niet zo makkelijk hoor, wil wel een donatie ontvangen maar dat moet wel aan de volgende eisen voldoen: - snelle zwemmers - levend zaad wat goed blijft plakken Whahahaha... anders heb ik er toch niks aan!!! Trouwens ook nog zoiets: Ben normaal echt blij als ik die troep kwijt ben, maar nu wil ik niet opstaan na het hoe je het noemen wilt want dan ben ik bang dat het er uitloopt, gekkenhuis!
@ Goofie: Geweldige opmerking van manlief! hier nog iemand die normaal gesproken meteen gaat douchen na de "donatie" maar nu ook zo lang mogelijk blijft liggen
@goofie en girafje: ik herken het helemaal! Het wachtbankje duurt lang, ik wil die winterslaap ook wel...
Ik kom even niet meer bij.... Ik zeg dus net dat jullie het allemaal erg grappig vinden zijn opmerking. Dus ik vertel dat ik het troep heb genoemd en ik het dus liefdevol moet gaan toespreken.. Zegt hij: Oke toe maar zal hem uit mijn broek hangen, maar denk erom wel hard praten anders horen de achterste zaadjes je niet.. Jeetje dat word nog wat straks, ik weet hoe hij in elkaar zit en gaat mij dus nu in de zeik nemen en zeggen dat ik dus echt mijn excusses moet gaan aanbieden..
Ik zal Piet van sbs6 weer nieuws even bellen om te vragen of er nog een strenge winter komt, zodat wij ons allemaal kunnen terug trekken in onze winterslaap. Zo niet... dan zijn we misschien nog optijd om voor de NOD een vakantie te boeken
Hahagaha meiden ik zit net alle berichten terug te lezen hylarish ik kom niet meer bij hahaha!!! Heerlijk ff positieve energie voor t slapen gaan strax weer een gulle donatie ontvangen van manlief en ook ik ben normaal van t grondige schoonmaakwerk daarna maar nu blijf ik ook liggen knieën omhoog op bed alles voor t goede doel en nu slapiedoen en morgen bday feestje whuhuuu iedereen nog fijne avond!! Succes met excuses maken tot morgen!!! Liefs vlinder
Ja die collectebussen moeten niet te snel leeg. Er moet wel wat te rammelen overblijven natuurlijk Oké nu stop ik echt hoor dit gaat de verkeerde kant op. Ik word er gewoon melig van