NOD 16 - 28 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Giselle766, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    hahaha lig hier ook onder de tafel!! zie het helemaal voor me ;)
    Spreek ze vandaag maar goed aan en lief voor ze zijn!!

Bij mij mag het tegenwoordig ook zolang mogelijk binnen blijven, als ik niet persee naar de wc moet ga ik zelfs gewoon slapen om ze zolang mogelijk de kans te geven hun doel te bereiken.
    Ik heb eens gehoord dat het helpt als je een koud washandje oid tegen je vagina aan legt, dat het help om de zwemmers binnen te houden. ze houden niet van kou en zwemmen dan de andere kant op, naar binnen dus. Iemand hier ervaring mee? heb het zelf nog niet geprobeerd.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whaha koud washandje...wat een onzin zeg...krijg je alleen maar een koude poes van.

Dames geloof mij (en mijn gyn) dat als er geloosd is....dat er genoeg binnen is..alles wat er uit komt is natuurlijk en is of niet goed genoeg of gewoon teveel!

Dus je kunt je gewoon meteen gaan wassen, wel oppassen met zeep enz, want dat dood de zwemmers binnenin ook.....

En plassen en opstaan mag ook gewoon meteen hoor....hahahahaha

3. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heu antares, je heb zeker helemaal gelijk hoor en denk dat iedereen dat ook weet maar ti's zo'n gevoelsdingetjr;)
    dan heb je er iig alles aan gedaan toch hihigi later kun je daar alleen maar om lachen:D
    ti's trouwens maar goed dat wij met onze collecte bussen niet langs de deuren hoeven voor donaties want t regent hier;)

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja snap em wel..maja na 3,5 jaar en nu weer bijna 3 jaar weet je onderhand wel dat op je kop gaan staan en de horlepiep dansen bij volle maan zelfs niet helpen....

hmm donaties...eens zien wat manlief nog te geven heeft vandaag...hij heeft wel al een reep chocolade gegeven voor valentijn hahahaha

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Jullie zijn hilarisch :D :D
    Hier geen valentijn vierders, zijn we niet romantisch genoeg voor (en niet commercieel genoeg :p )

6. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

Ja ik krijg morgen denk ik nieuwe de testen binnen die ik heb besteld, ik wil het nu zowiezo een keer 's ochtends doen dus dan word de eerste keer pas woensdag maar ga inderdaad proberen te wachten tot donder ;) Bedankt voor het turen in ieder geval hihi

7. Jojo2010

Ik had de foto in een ander topic geplaatst, ik zal even kijken of ik hem morgen hier in dit topic kan zetten... Hij staat op een andere computer de foto ;) Hopelijk kan ik donderdag een duidelijke showen hihi

8. Jojo2010

Haha wat is het hier gezellig vandaag :D Ik ga nu lekker slapen, hier was het ook een saaie valentijnsdag hihi

Weltrusten alvast iedereen!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hey meiden.. kom alleen ff zwaaien.. heb ff een dikke dip.. en nee nog geen posi ovu :(

10. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Aowyn meissie niet dippen:( is niet goed!!!
    Heb je al geprobeerd 2x per dag testen?!'misschien mis je hem anders net?! Blijf je ondertussen wel gewoon donaties ontvangen van man lief?!!
    Slaap lekker lief meisje!!! Morgen schijnt t zonnetje weer!

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Ach meissie toch, knuffel voor je dip. En w.b ovu testen, ik hoop dat je snel een ei zal vinden. Ik had 's ochtends een posi test en aan het eind van de middag al niet meer dus ik had ook een hele korte piek, misschien is dat bij jou ook het geval.

12. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Ja het is idd allemaal een gevoelsdingetje...

Antares ik hoop zo dat het lange wachten voor jou snel voorbij is!!

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aowyn...dikke dikke knuffel meis..en idd misschien korte LF piek...en heb je eitje al gehad!

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Lief van jullie dames... ja ik heb vandaag liefst 3x al getest (lang leve die grote ovu pakket lol) gisteren ook 3x.. de eerste was iets donkerder en toen werden ze weer licht.. ik wil heel graag geloven dat mijn ei al geweest is maar alles wat mijn lichaam zegt is dat hij nog moet komen.. heb ook geen zin in klussen vanaaf... ach laat het aan mannetje over.. wilt hij dan doe ik het wel natuurlijk..

maar ik hou erover op.. wil niet negatief doen enzo

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Gewoon lekker alles van je af schrijven meis, we zijn er ook voor slechte momenten hoor! Hopelijk heb je snel duidelijkeid

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    M'n ongi staat voor de deur denk ik...
    Behoorlijk wat krampen en ook wat meer afcheiding...
    Mocht ik t morgen nog niet zien, gooi ik er toch nog maar een testje tegen aan?!
    Welterusten!

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    miniM zegt niks ongi krampen hoor echt heel veel meiden die dat hebben en gewoon zwanger zijn dus... geen bloed geeft moed!

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou geen bloed geeft moed kan ik toch niet zeggen. Tenminste niet na het zien van mijn temp vanmorgen. Heb er flink de balen in en als het dan toch moet komen dan schiet verdomme maar op!

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Knuffel voor jou!

20. charlotte23

charlotte23 Actief lid

23 nov 2010
    133
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik heb al een tijdje meegelezen en expres nog niet meegepraat tot mijn ei is geweest! Anders ben ik er toch weer teveel mee bezig! Mijn ei is 13 februarie geweest. Ik sta al op de NOD lijst bij 25 Feb. Me ei is 2 dgn later dan ik had verw8 maar ik laat mezelf wel staan bij 25..Miss korte LF?! Nu het afwachten dan aangebroken is vind ik het toch fijn om gezellig met jullie mee te kletsen! Hopelijk LIJKT het dan dat de aankomende 10 dgn dan wat minder lang duren! De eerste testers komen er al aan! Echt spannend! Ik wens iedereen veel roze toe!

Liefs Charlotte ( zo, meteen al heel verhaal;))

Deel Deze Pagina