Oorspronkelijk geplaatst door Flutterby ***NOD 16 - 28 februari 2011*** 16: 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) Hamstertje Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) SusannaC (2e ronde, 1e kindje) Jillan (5e ronde, 1e kindje) Niekk (1e ronde, 3e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) MayD (2e ronde, 1e kindje) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) Adriana85 (6e Ronde, 1e kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Deesjedees( 2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) Lara1 (8ste ronde , 2e kindje) 26: Flutterby (1e ronde, 2e kindje) 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Ik dacht ik haal hem even een beetje naar voren, dan kan ik even spieken voor wie het allemaal spannende dagen gaan worden...
***NOD 16 - 28 februari 2011*** 16: 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) Hamstertje Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) SusannaC (2e ronde, 1e kindje) Jillan (5e ronde, 1e kindje) Niekk (1e ronde, 3e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) MayD (2e ronde, 1e kindje) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) Adriana85 (6e Ronde, 1e kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Deesjedees( 2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) Lara1 (8ste ronde , 2e kindje) 26: Flutterby (1e ronde, 2e kindje) 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Minke03 (2e ronde, 3e kindje) omdat ik nu weet wanneer ik mijn ei heb gehad is mijn NOD eerder....jippie! Al duurt het met alle klachtjes nu al veelste lang!
Nou nou, ik ben een kwartier bezig geweest met bijlezen en lachen....!!!! Voor de meiden die bang zijn dat ze al te oud zijn, las vanmorgen dat een vrouw in Nederland van 62 haar eerste kindje verwacht.... Dus ik zeg, chill meiden, rustig aan.... ! We hebben nog een jaar of dertig a veertig!!!! Hahahahahahahahaha!!! Nee effe zonder gekheid, dan spoor je toch ook niet helemaal, maargoed.... Wie ben ik om daarover te oordelen, dus hou mn mond maar weer.... Nog effe een vraagje: Ik had zondag ochtend mn smiley, dus ik ben nu ruim 48 uur verder, maar heb nog geen ei gevoeld.... En meestal voel ik dat wel aardig... Maar wat nog belangrijker is, ik heb ook nog steeds een lage temp.... Heb de afgelopen week steeds 36.5 gehad, en had vanmorgen 36.6..... Dat is toch niet de stijging die ik moet zien als mn eitje is gesprongen??? Maar zo'n smiley kan toch niet liegen denk ik dan??
@ Charlotte Heel herkenbaar, dat teveel er mee bezig zijn... maarja, wat doe je eraan???!! En mensen die zeggen dat je er minder mee bezig moet zijn, die mogen dan ook wel een handleiding schrijven hoe dat moet!!! succes met wachten, I join you!!
Komt er nog een hoor: Ik moet dus echt mijn excusses gaan aanbieden en hoe blond ik ook ben ik ga praten tegen het ding van mijn vent. Hij zegt: wel wat harder want ze horen je niet hoor, misschien kan je beter de microfoon gebruiken.. Hahaha zo gezegd zo gedaan, mijn vriend kwam niet meer bij en zegt "kom op niet met een volle mond praten!!!" Pfffff..... ik zal het nooit meer troep noemen
Ik zal er denk ik maar over op houden hihi... Er kunnen natuurlijk ook meiden zijn die dit helemaal geen leuke humor vinden. Sorry voor deze
dankje Hanna80. En ik zit nog 2 weken thuis ook haha! Had teveel vakantieuren op me werk dus heb 2 weken vrij gepland... precies NU!!! haha mja veel leuke dingen doen, zodat ik niet teveel hier mee bezog ben he! Jij ook heeeeeel veel succes met wachten
Hahaha goofie die vind ik goed!! zo iets zou mijn ventje ook zeggen Hanna ik kan je niet helpen, ben niet bekend met tempen. Maar ik denk als je een smile had je er toch moet zijn geweest.... Oh Charlotte vakantie in tijdens je wachtbankje......zoek maar lekker veel afleiding met leuke dingen. zodat de tijd snel voorbij gaat.
Hoi Meiden, En voor de zoveelste keer.. ik kom weer ''invallen''. Vorige week een echo gehad, baarmoeder was schoon en een rijpende eicel was zichtbaar, wat is dat leuk om te zien.. en vooral erg fijn! Gister mijn eisprong gehad. Een dag later dan verwacht. Zondag en maandag waren de testen positief. Vandaag ook getest en het streepje is lichter.. Ik wacht gezellig met jullie mee!
Soepkip, lijkt me idd wel leuk om te zien die rijpende eicel, heb je ook meteen zekerheid. Welkom terug op t wachtbankje, hopelijk gaat de tijd snel voorbij.
16: 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) Hamstertje Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) SusannaC (2e ronde, 1e kindje) Jillan (5e ronde, 1e kindje) Niekk (1e ronde, 3e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) MayD (2e ronde, 1e kindje) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) Adriana85 (6e Ronde, 1e kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Deesjedees( 2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) Lara1 (8ste ronde , 2e kindje) 26: Flutterby (1e ronde, 2e kindje) 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Hoi ladies! Ik heb mezelf op een dag later gezet, ook al heb ik nog steeds geen positieve OT's gehad, echt niet leuk!! Zit best in een dipje, normaal allemaal zo regelmati en voorspelbaar! Gisteren heb ik wel didelijk ovupijn gevoeld, alleen zoals ik al zei, nog nooit rekbaar slijm ontdekt. Hopelijk zegt dit alles niets en heb ik gewoon een keertje een hele korte LH stijging. Nou, nu zal dat wachten wel heul lang gaan duren, want als mn NOD dan eindelijk aanbreekt, durf ik nog steeds niet te testen hoor! We will see, maar lekker afleiding gaan zoeken... @ Soepkip: wat fijn dat je je ei gezien hebt en dat je er weer tegenaan kunt! @ all, met name Goofie: wat hebben jullie heerijke humor, werkt ook wel opbeurend en relativerend! X Josefien
Heyy ladies, nou me is home alone met m'n konijn m'n bday aant vieren haha man lief moest toch ff werken maar komt gelukkig over een uurtje thuis! Had nu dus 2dagen na elkaar positieve ovu testjes en vanmorgen weer!!!! Strange toch?!!' vanmiddag rond half 6 nog ff keertje testen! Heb gister wel buikpijn gehad dus dacht echt dat dat mijn eisprong was!!! Hmm naja genoeg bms gehad afgelopen dagen en vanaaf vast weer(ben jarig hè dan heb je t voort zeggen) dus we wachtten weer af!!! Net als jullie... X
--------------NOD Lijst-------------- 16: 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) Hamstertje Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) SusannaC (2e ronde, 1e kindje) Jillan (5e ronde, 1e kindje) Niekk (1e ronde, 3e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) MayD (2e ronde, 1e kindje) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) Adriana85 (6e Ronde, 1e kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Deesjedees( 2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) Lara1 (8ste ronde , 2e kindje) 26: Flutterby (1e ronde, 2e kindje) 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) Soepkip (4de ronde, 1e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Heb mezelf erbij gezet op 27 februari.
Ik heb een vraagje.. Gebruiken jullie zwangerschapsvitamines? Ik gebruik de combivitamines van VSM. Hier heb ik (per ongeluk) ook de visoliecapsules van gekocht speciaal voor zwangeren maar die slik ik er nu niet bij..
Soepkip hey lieverd fijn dat jij ook schoon bent! Op naar een plakbeeb! Ik slik vit B complex maar vanaf afgelopen jan, ervoro heen trouw foliumzuur alleen