hej allemaal, mag ik me ook bij jullie voegen? mijn NOD is 27 feb, het is de 2de ronde voor ons 3de kindje hoe is het verder met iedereen? hier gister de hele tijd buikpijn, en soms ook echt hevig, maar geen bloed dus ben benieuwd
Goofie beterschap, hoop dat je je snel weer fit voelt!! hebben jullie dat ook dat mensen vinden dat je er teveel mee bezig bent als je nog niet zolang bezig bent? wordt er zwaar geiiriteerd van....
Moeten is ook niet leuk! Ik ben er ook even klaar mee voor deze ronde geloof ik Als we zin hebben hebben we zin, anders maar niet. Mooie test trouwens.
Goofie ik hou jouw hand vast want heb nu ook mega pijn :/ ff doorheenbijten en duimen op iets moois deb27 ja grrr maakt niet uit hoelang je bezig bent trouwens. In het begin na mijn MA kreeg ik het te horen en nu nog.
ja zo irritant...alsof het wat uitmaakt, als je er eindelijk voor gaat hoop je toch elke maand dat het raak is? volgens de omgeving (al zijn er maar een aantal die het weten) zijn mijn symptomen er alleen maar omdat ik het zo onwijs graag wil... zou dat echt wat uitmaken? ik wist niet eens dat vorig week de innestelingsdatum was, wist ik pas toen ik het had opgezocht... en ik mag toch aannemen dat ik ook al ontpild ben... waarom snappen mensen het niet dat je gewoon graag wil en dat je enthousiasme en hoop echt niet minder is...
Geen last van dat mensen vinden dat ik er te veel mee bezig ben, praat er namelijk niet over tot ik een zwaar positieve test in mn hand heb.
tsja dat had ik misschien ook maar beter kunnen doen, al zijn er maar een paar die het weten hoor....maar vind het inderdaad erg vervelend en vooral omdat degene die het zegt al 15 jaar probeer t zwanger te worden en ik snap opzich wel dat zij het zegt maar het is wel even teleurstellend als je het niet verwacht...misschien volgende maand alleen maar op het forum praten en niet met de mensen die het weten
Mensen weten het bij mij sinds mijn MA. nu inmiddels 5 mk's dus is geen geheim dat wij voor een brusje bezig zijn. Mensen zeggen soms dingen met de beste bedoelingen en soms niet. maar kan anders aankomen bij ons. Heb ik iig wel. En het is ook een feit, vanaf dag 1 dat je bezig bent wil je graag. En iemand zei iets wijs (sammie of heitje of lydia?) Zwanger worden doe je tussen jouw benen, niet tussen jouw oren
hoi meiden, Ben bang dat het hier deze maand weer niet gelukt is. Na wc bezoek rood bloed bij het afvegen. Het rare is dat ik maandag pas ongi moet worden! Ben altijd regelmatig (30 dagen) dus vind dit een beetje vreemd.
Heyy girafje hopen dat t niet doorzet!!!!! Keep fingers crossed!!!! En ik vind hem geweldig zwanger worden doe je tussen je benen niet tussen je oren!!!! Geweldig!!!! Hier ook geen mensen die t zeggen, scheeld dat ook maar 2 mensen t weten, m'n bazin(die is zelf ook bezig vandaar maar daar lukt t allemaal niet zo) en een vriendin! Heb t er met m'n bazin nooit over hebben we afgesproken en met die vriendin af en toe, die is zelf ook bezig dus dat scheeld! Maar je hoort t wel vaak van mensen dat ze zeggen je moet er niet mee bezig zijn blabla maar ja ik denk dan weer je stopt toch met voorbehoedsmiddelen met een reden?!!! En iedere maand hoop je dan toch dat t raak is!!! Dan ben je er toch sowieso mee bezig?! Of ben ik nou dom?
Vind ik ook Vlinder, je bent er zowiezo mee bezig of je nou wilt of niet. Tis steeds op 'geplande momenten' klussen, soms 's ochtends een ovutestje of zw. test doen, elke dag foliumzuur slikken, letten op je voeding en ook geen alcohol. Het is praktisch onmogelijk om er niet mee bezig te zijn. Ik zal blij zijn vant weekend dat ik weer lekker kan werken, dan schiet de tijd tenminste een beetje op hihi. En maar hopen dat er geen rode duiveltjes komen..... Girafje, hopelijk zet het niet door, sterkte ermee!
wil me hier ook aanmelden. Mijn nod is 21 februari maar weet niet of ik die dagen nog kan wachten om te testen. Misschien dat ik het morgen ga doen, heeft iemand ervaring met eerder testen?
@ Aowyn: Lieverd, ben zo blij voor je!!!!!!!!!!! @ Zwangeren: GEFELICITEERD, hopelijk volgen er nog veel meer!! @ Sterkte voor de meiden die helaas ongesteld zijn geworden (
Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd Voor de red devils, op naar de volgende maand en wie weet....
Buikpijn neemt iets af hier, pfff de chagerijntjes zijn nu ook aanwezig! Kan mijzelf nou niet echt vrolijk noemen, zal er ook wel bij horen