Heyy goofie meissie, potverdikkie dat is idd geen goed nieuws hoopte zo dat de dokter je blij zou maken!! Maar meissie probeer t ff van je af te zetten weet dat dat makkelijk klinkt maar wie weer neemt de pijn af en ben je volgend weekend megahappy!!!! Ga zooooo hard voor jou duimen!!! Knuffel voor jou!!!!!
Ja ik mag hopen dat ik volgende week getroost wordt met de pijn die ik nu heb.. Heb net een test gedaan en die gaf negatief dus kunnen we een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitsluiten.. Maar die blinde darm, oej dat vind ik eng!
Goofie, wat rottig dat je dit krijgt te horen, nu weet je nog steeds niks zeker. Hopelijk wordt de pijn snel minder! Spannend Florabella, ik zou de hoop vestigen op die ovutest, je hoort vaak dat die ook bij een zwangerschap positief zijn.
maak me even gek Adriana haha!! Ik moet zo mijn broertje van het station halen, kan ik meteen even naar de kruidvat crossen..... By de way, heb de hele dag al rugpijn en die rotbanner blijft dat ook nog aangeven, hoezo ik wil geen hoop krijgen LOL
Hallo daar, ik zou gisteren ongie moeten worden, maar zie nog geen teken..dit wordt wel mn eerste keer ongie na pilstop dus ik weet dat het wat langer kan gaan duren..maar ben er toch best zenuwachtig over..dus hierbij mijn NOD berichtje..
Goofie, ik hoop dat de pijn afzakt meid! Hier wat steekjes, verder nog geen klachten. Nog een paar dagen wachten!
Dank jullie wel allemaal, allemaal een knuf terug! Ik heb net op bed gelegen en ben in slaap gevallen Kan nou niet zeggend at de pijn minder is, hij trekt helemaal door naar mijn rug. pfff... wou dat iemand mij kon vertellen wat dit is!
oh Goofie, wat vervelend dit allemaal. Misschien is het toch verstandig om naar de huisartsenpost te gaan en zeggen dat het niet vol te houden is. De hele dag met pijn is ook niets, en het eet alleen maar energie van je....knuff
Ik kijk de boel gewoon nog even aan en ga meteen naar de huisartsenpost als het erger wordt, nu zit ik even lekker en gaat het wel. Moet alleen niet aan eten denken, nou wel goed voor mijn lijn.. haha..
Goofie, shit he....had zo gehoopt dat de huisarts je kon gerust stellen... meid veel beterschap....dikke knuf
Ik kan je verhaal gewoon kopieeren hoor! Heb ook negatief getest. Kijk maar naar FF. Alleen heb nu toch wel zere borsten. Of dat is van een ongi die eraan komt of toch een zwangerschap, ik weet het niet. Nog maar even wachten!