NOD 16 - 28 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Giselle766, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wow dat lijkt echt op elkaar!! Wanneer ga jij weer testen?!
    Ik heb deze ronde voor het eerst echt mijn ei gevonden, deze was twee dagen eerder dan waar ik altijd als gem vanuit ging.
    De vorige keer testte ik op dag 29 positief maar misschien dat mijn ei toen ook wel op dag 16 er al was en ik dus pas met 13 DPO positief testte ipv 11 DPO.....tja je verzint vanalles om hoop te hebben hihi

2. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Hoi Hoi
    mijn NOD is 23 februari, maar heb wel posi getest vandaar met de ultra gevoelige van zw&k.

Liefs

3. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Proficiat meid!

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Proficiat Vonnie!! Dat de zon maar mag schijnen voor jullie !!!

5. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!

Mijn ei was 2 dagen later dan de berekening aangaf. Is wel fijn dat je dat kunt zien aan de hand van je temp. Ik weet niet wanneer ik weer ga testen. Heb vaker gelezen dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Maar als ik zo enkel alleen naar mn lichaam luister.... Wacht denk tot mn NOD. Als ik dan nog niet ongi ben ga ik weer testen. Maar dat wachten is zo vermoeiend!!!

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    gefeli meis.... ook al zo lekker vroeg :D kon je het ook al niet laten;)??
    ik kon officieel pas de 20ste testen (ei was 1 dag eerder) maar heb gisterochtend met kv2v5 al posi getest zoals je al had kunnen lezen...

hoop dat er snel een hooooooooop meiden volgen...

7. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Jeetje Jannie, wat ben jij snel zwanger eigenlijk!!!! Zit net naar je banner te kijken... Super hoor!!!

Florabella..... Je maakt het wel spannend hoor!! Ik hou je hier in de gaten....

Goofie, meissie, houd je rustig ....!!! Komt vast allemaal goed.... !!!!
    En zoals hier al gemeld is, als je het toch van het weekend niet vertrouwt, ga je gewoon naar de ha post.... Daar zijn ze voor hoor... Sterkte ermee!

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hier beginnen nu de kleine klachtjes.... Pijn in mn liezen, en in het midden van mn onderbuik kleine steekjes als ik erg druk ben.... Ook af en toe wat pijnlijke tepels...!!

Khad mn ha nog gebeld over het feit dat mn temp niet gestegen is, maar zijn theorie is dat ik toch gewoon een eisprong heb gehad, omdat ik natuurlijk en een positieve ovu heb gehad, en de bijbehorende pijn en het draderige slijm (sorry hoor!!;))
    dus dat heeft me toch wel een beetje gerustgesteld.... !!!!!

Ps Miekemei en deb al nieuws? Of heb ik t ff gemist??
    En tipsie al meer duidelijkheid?

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Goofie wat vervelend zeg. Heel veel sterkte. Als je het echt niet meer houdt wel de Huisartsenpost bellen hè?
    Florabella wat apart dat de ovutest wel posi is. Nog maar een zwangerschapstestje er tegenaan gooien dus. Ik ga weer voor je duimen.

10. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    @Hannah, fijn dat de huisarts je heeft gerustgesteld...nu nog 10 dagen wachten...en dan hopelijk roze voor jou...

hier is het nog rustig, mijn (.)(.) doen sinds gisteren wat zeer, flink gevoelig...maar ongi is er nog niet..
    maar ja heb gisteren getest met 2kv5 en die was negatief, dus ongi zal wel komen een dezer dagen...

11. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    @ deb
    Oh irritant is dat niemandsland he... Dat je geen positieve test in je handen heb maar ook niet ongesteld bent nog.... Dan kan het nog alle kanten op!!!! Probeer positief te blijven....
    Ik ken zoooooveel gevallen waarbij een test pas positief werd op zn vroegst de dag na de nod...
    Suc6!!;)

12. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    'Ikke' waar ben jij eigenlijk???????!!!:(

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    was zelf ook wel erg verbaast hoor... was nog geen dikke streep, maar wel een duidelijke... en dat gewoon met een kv2v5 test...
    vind het nog wel erg spannend hoor... moet eerst nog maar zien dat ik morgen niet ongi word....
    de klachten worden wel steeds meer... zere ()(), misselijk, nog steeds een gespannen buik... en ik neem het graag voor lief ;)

14. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    dank je wel voor je bemoedigende woorden...ik hoop echt dat ik zwanger ben maar als ik dat niet ben dan heeft mijn lichaam me onwijs voor de gek gehouden:S

en als ik zo lees op het forum gebeurt dat best vaak:S

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Zijn er meiden die al 4 dagen voor NOD positief getest hebben met een cylus van 27 dagen? Vorige maand had ik 2 dagen eerder positief maar had niet 4 dagen voor NOD getest.. Ben benieuwd!

*zucht* wachten duurt lang..

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ja tis allemaal voor een goed doel!:)

17. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    echt super hoor!!! hoop dat alles goed zal gaan...

ik heb dezelfde klachten als jouw maar testte gisteren negatief...vandaag/morgen moet mijn ongi doorkomen dus ben benieuwd...

18. verrassing06

verrassing06 Nieuw lid

5 feb 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb vandaag vroegtijdig (direct na menstruatieweek) mijn nuvaring verwijderd. nu schijnt het dat je dan wel direct weer vruchtbaar bent, maar ik vraag me af of die bloeding dan niet alsnog komt als ik eventueel bevrucht zou zijn. ik denk dat ik gewoon af moet wachten en er vanuit moet gaan dat ik eerst gewoon ongesteld word (ook al ben ik dat net geweest) en dan daarna op een nieuwe eisprong moet wachten.. vind het wel heel spannend hoor... het liefst zou ik natuurlijk nu direct zwanger raken! maar niet te veel hopen, gewoon afwachten, anders ga ik mezelf alleen maar op zitten vreten en gek zitten testen op ovulaties en mogelijk zwangerschap. geduld hebben is best moeilijk! succes iedereen en gefeliciteerd aan degenen die al zwanger zijn!!

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik ben er weer, ben druk geweest de afgelopen dagen. Heeft iemand ff een update voor mij want dit is echt heeeeel veel lees werk. Daarna zal ik weer braaf mee lezen hoor ;)

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ze hebben mijn urine na gekeken en die was helemaal schoon, verder wat klop acties op mijn rug en ook daar kon hij niks mee..
    Die heb ik al eens gehad, dus weet precies hoe dat voelt...AUW!!!
    Ga daar nu ook maar niet vanuit.

Deel Deze Pagina