Ik kan in ieder geval de NODlijst voor je naar voren halen!! Ikke NODLijst-------------- 16: Miekemei ( 5e ronde, 2e kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) MiniM (ronde 1, 1e kindje) 18: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) Hamstertje Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) SusannaC (2e ronde, 1e kindje) Jillan (5e ronde, 1e kindje) Niekk (1e ronde, 3e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) Tipsie (1e ronde) MayD (2e ronde, 1e kindje) 0611inge (1e ronde) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) Adriana85 (6e Ronde, 1e kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) Mormie (1e ronde, 5e kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) Lindaaatje (16e ronde, 1e kindje) 23: Deesjedees( 2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) GFH (1e ronde, 1e kindje) 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje), Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Lara1 (8ste ronde , 2e kindje) 26: Flutterby (1e ronde, 2e kindje) 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) Soepkip (4de ronde, 1e kindje) 28: Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje)
Voor alle meiden die positief hebben getest: Gefeliciteerd!!!! Ik ben ook zo benieuwd en kan nu al helemaal niet meer wachten. Mijn mannetje heeft kaarten gekocht voor de 9mnd beurs ( lief he) en daar wilde we morgen heen, ik ga zo hard duimen dat ik morgen de puf heb om te gaan!!! Lijkt mij gewoon leuk om eens mee te maken! We hebben dit weekend een "vrij" weekend samen want mijn vriend zijn zoontje in bij zijn mama. Word een rustig weekend Ben ik even blij dat ik de belangrijkste dagen van de maand gehad heb
Zie weer een paar ongi's extra; Balen meiden En voor de zwanger ladies, van harte meiden Voor de rest: Er moet veeeeel meer roze bij, rood is een hele lelijke kleur @Hannah: Thanks, is wel duidelijk zo
Oké goofie, soms zien ze dat over het hoofd en ik ben helaas ervaringsdeskundige. Ik hoop dat je morgen fit genoeg bent en een fijne dag hebt met je mannetje!!
Ja hebben ze het bij jou welleens over het hoofd gezien??? Ik houd mijzelf altijd goed in de gaten, aangezien ze mij 10jaar lang ziekenhuis in en ziekhuis uit hebben gestuurd met darm problemen, en uiteindelijk op mijn aandringen een onderzoek kwam naar lactose intolerantie.... En ja hoor: Ik had gelijk! Mij maken ze niks meer wijs, ik voel het toch en de dokter niet.
Ik ga jullie weer ff verlaten, even tijd voor mannetje maken. Tot morgen meiden Fijne avond en sweet dreams
NOD-LIJST 16: Miekemei ( 5e ronde, 2e kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) MiniM (ronde 1, 1e kindje) 18: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) Hamstertje Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) SusannaC (2e ronde, 1e kindje) Jillan (5e ronde, 1e kindje) Niekk (1e ronde, 3e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) Tipsie (1e ronde) MayD (2e ronde, 1e kindje) 0611inge (1e ronde) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) Adriana85 (6e Ronde, 1e kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) Mormie (1e ronde, 5e kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) Lindaaatje (16e ronde, 1e kindje) 23: Deesjedees( 2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) GFH (1e ronde, 1e kindje) 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Lara1 (8ste ronde , 2e kindje) 26: Flutterby (1e ronde, 2e kindje) 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) Soepkip (4de ronde, 1e kindje) 28: Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje)
nog 1 op rood, balen meid... pfff wie heeft dit ook? dat je voorover gebogen zit en je onderbuik gevoelig en geirriteerd raakt? beetje opgeblazen gevoel van binnen... merk het de laatste 3 dagen...
Poeh zeg wat moest ik weer een hoop bijlezen....Er wordt flink geklets, gezellig Zwangere dames gefeliciteerd!!!! Dames die ongi zijn geworden balen! veel succes in de volgende ronde!! Goofie wat erg zeg, ik hoop dat de pijn snel gaat afnemen en anders zeker naar de hapost gaan! Flora je houd het spannend!! Deb ik zat gisteravond een tijdje voorover gebogen en kreeg toch opeens krampen!!!! Duimen dat het een goed teken is. Ik heb de laatste tijd zo'n stres op mn werk! echt niet leuk meer...nu denk ik telkens niet opregen is niet goed voor eventuele beeb.....Ben echt bang dat de stres het voor me kan verpesten Baal dr best van.
Oh dat heb ik ook al dagen, vreemde steekjes in mn onderbuik en soms steken die me liezen in trekken....duim duim duim!
ovu's bijna altijd van matcare (dipsticks) @florabella idd goede tempchart! @goofie hier ook een ongi kramp/druk gevoel vandaag. Eisprong heeft duidelijk indruk achtergelaten ik denk ook zo bij jou, nu duimen dat hij lekker gaat innestelen oef pijn is er nog lees ik! ik duimda thet allemaal meevalt meissie! @Soepkip ik heb vorige ronde op 10 dpo heel licht posi getest, dat was 4dgn voor NOD @diene dikke knuffs!! Stress kan wel wat hebben meid! Als jouw lichaam niet al te gevoelig voor is dan zal het wel meevallen denk ik! Hier: ovu weer negatief en temp weer 0.2 omhoog. hopelijk morgen hoger en ben op de wachtbank
OH.....MY........GOD............IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!! Ik ben 1 dag overtijd, heb gevoelige tepels, sinds enkele dagen vlagen hoofdpijn, hier en daar gevoeligheid (lichte kramp) in mijn rechter- en linkerzijden beneden bij mijn lies, de afgelopen twee weken een oneindige snak naar de "funghi" pizza's van "Dr. Oetker" en........ik heb met de KV-test een positief resultaat verkregen vanochtend. Licht maar duidelijk zichtbaar..... Ik kan het nauwelijks bevatten èn durf niet helemaal los te gaan in mijn blijdschap èn ik weet en hou er rekening mee dat er nog van alles mis kan gaan op mijn leeftijd èn met mijn gewicht en pcos.....maar 1 ding is zeker: Er zit HCG in mijn bloed op dit moment en daar ben ik alvast toch heel blij mee! Ik wens alle dames hier ook een positief resultaat toe!!!!!! (k)
Jillan gefelicteerd en ik doe geheel met je mee, want ik heb net weer getest en kwam dus net als gister weer een heel licht streepje....... dus ja t lijkt erop dat we op roze mogen... Qua bevatten en losgaan: hier idem dito, we hebben nu beide het streepje gezien, maar ook ik durf er nog niet helemaal aan, en ja bij mij speelt leeftijd (34), gewicht (107 kg bij 1.76) mee en dan ook nog eens gelijk de 1e ronde........ geniet lekker van je weekend en het streepje