NODLijst-------------- 16: Miekemei ( 5e ronde, 2e kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) MiniM (ronde 1, 1e kindje) 18: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) Hamstertje Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) SusannaC (2e ronde, 1e kindje) Jillan (5e ronde, 1e kindje) Niekk (1e ronde, 3e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) Tipsie (1e ronde) MayD (2e ronde, 1e kindje) 0611inge (1e ronde) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) Adriana85 (6e Ronde, 1e kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) Mormie (1e ronde, 5e kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) Lindaaatje (16e ronde, 1e kindje) 23: Deesjedees( 2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) GFH (1e ronde, 1e kindje) 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje), Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Lara1 (8ste ronde , 2e kindje) 26: Flutterby (1e ronde, 2e kindje) 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) Soepkip (4de ronde, 1e kindje) 28: Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Mijzelf maar ff onder charlotte gezet, anders ben ik zo on overzichtelijk
Echt lief dat je dat zegt en dat zou ik ook zeker willen,maar vraag mij af of de pijn daarvoor niet veelste hoog zit!? Pffff... kan er gewoon niet meer tegen en tik dit met dikke tranen Heb nu ook mega koppijn, kan er ook nog wel bij zeg maar... Mannetje is gelukkig heel lief voor mij en zegt steeds dat hij het moeilijk vind om te zien dat ik zoveel pijn heb. Ben misselijk en krijg geen hap door mijn keel, als ik er al aan denk bleehh. Probeer maar veel te drinken en blijf hopen dat het snel weg trekt. Sorry voor iedere keer het zeuren en zeiken,maarja zo kan ik nog eens van mij afschrijven..
Goofie wijfie je zeurt NIET!!! Dit forum is er toch voor om je verhaal kwijt te kunnen en met anderen kan praten over hoe je je voeld!!! As iemand t zeuren vind kunnen ze t ook gewoon niet lezen!!! Toch?! Vind t zo erg voor je dat je je zo voeld!! Kan me voorstellen dat je mannetje t erg moeilijk vind!! Een heeeeeeele dikke troostknuffel van mij!!! En gewoon zeggen hè as je iets kwijt wil!!! Iedereen mag hier posten wat ie wil!! X vlinder!
Florabella, nog getest?!!!! Dames die zwanger zijn!!! Zet jezelf op roze in de lijst dat kijkt leuker
@Goofie, hey lieve meid natuurlijk mag je hier zeggen wat je wilt...kan me zo goed voorstellen dat je het van je af wilt praten en wij bieden je graag een schouder en een 'luisterend' oor... we zijn er voor je hoor... ik hoop echt dat je je snel weer beter voelt!! dikke knuffel
Voor de nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd! Goofie: fijn dat het in ieder geval iets beter gaat, hopelijk snel is de pijn helemaal weg. Ik denk dat ik morgen ook een testje ga wagen (2 dagen voor NOD). Ben benieuwd!
NODLijst-------------- 16: Miekemei ( 5e ronde, 2e kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) MiniM (ronde 1, 1e kindje) 18: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) Hamstertje Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) SusannaC (2e ronde, 1e kindje) Jillan (5e ronde, 1e kindje) Niekk (1e ronde, 3e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) Tipsie (1e ronde) MayD (2e ronde, 1e kindje) 0611inge (1e ronde) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) Adriana85 (6e Ronde, 1e kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) Mormie (1e ronde, 5e kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) Lindaaatje (16e ronde, 1e kindje) 23: Deesjedees( 2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) GFH (1e ronde, 1e kindje) 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje), Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Lara1 (8ste ronde , 2e kindje) 26: Flutterby (1e ronde, 2e kindje) 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) Soepkip (4de ronde, 1e kindje) 28: Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Lijst aangepast
Spannend he, er komen steeds meer meiden die mogen testen! Ik heb zojuist weer even geslapen en ben nu dankzij mijn redbull weer verlost van mijn koppijn. Redbull is het enige hulpmiddel wat als de paracetamol niks doet helpt. Heb ik ooit eens van iemand gehoord dat dat helpt en verrek ik heb er ( als ik geen migraine heb) altijd baat bij.. Misschien een tip voor jullie Zo nu ga ik eens kijken of ik wat naar binnen kan krijgen, heb nog niks op vandaag! Dankje voor jullie steun ( ik heb er echt steun aan ookal ken ik jullie natuurlijk niet persoonlijk) THANKS!!!!!!!!
Hee Goof, we vertellen elkaar hier tot in detail hoe onze afscheiding eruit ziet, en dan zou jij t niet mogen zeggen als je je kut voelt?! Kom nou, doe niet zo gek meis!!! Beterschap.. Jeee, morgen weer testers! Ben zo benieuwd... Hier heel de dag al een opgeblazen baarmoeder gevoel... Hopen dat dAt iets goeds betekent maar...
Hoofdpijn komt vaak voort uit cafeine gebrek.. in de meeste gevallen krijg je hoofdpijn bij tekort aan koffie of drink je dat niet?! (cafeine zit ook in red bull)
@ goofie, praat lekker van je af meis... koppijn zou ook van een evt. zwangerschap kunnen komen he , hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt en snel van de pijn af bent.. over het gebrek aan caffeïne... mijn man is er idd ook aan verslaaft... als hij een dagje uitslaapt in het weekend krijgt ie koppijn door afkickverschijnselen... drink zelf maar 2 a 3 bakjes per dag en helemaal geen cola meer... duurde ff voor ik van de gevolgen (koppijn) af was, maar kan nu lekker uitslapen in het weekend zo ff cadootjes voor mijn schoonouders kopen om te vertellen dat ze opnieuw pake en beppe worden
mooi dat roze in de lijst... mijn ongi zet nog niet door, maar heb ook nog geen oud bloed gehad(dat had ik vorige maand wel als aankondiging zeg maar) mijn (.)(.) zijn wel wat gevoeliger geworden sinds gisteren en dat heb ik nog nooit gehad voor mijn Nod... misschien moet ik morgen toch nog maar een keer testen(word 3de keer *schaam schaam*.... al zou het niet de eerste keer zijn dat mijn lichaam me voor de gek houdt en wat later ongi word(toen was ik er ook veel mee bezig) al werd ik toen na het testen binnen 2u ongi dus misschien is het dan wel goed om te testen want dan komt hij in ieder geval door na het negatief testen... nog meer meiden die gaan testen morgen?