Ben niet zo'n verschrikkelijke koffieleut hihi... Heb ook welleens gehoord dat de natrium in de red bull goed is voor de hoofdpijn. Vind het helemaal niet zo lekker, maargoed het helpt. Het ziet ernaar uit dat mijn dagje samen met mijn mannetje naar de 9mnd beurs niet doorgaat. Geloof niet at ik mij morgen weer topfit voel Ik had de kaarten al gekocht, dus denk dat ik ze maar gratis ga aanbieden aan iemand die toevallig morgen nog wilt. Zonde als ze helemaal niet gebruikt worden toch.. Als er hier iemand is??? Let me know!
NODLijst-------------- 16: Miekemei ( 5e ronde, 2e kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) MiniM (ronde 1, 1e kindje) 18: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) Hamstertje Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) SusannaC (2e ronde, 1e kindje) Jillan (5e ronde, 1e kindje) Niekk (1e ronde, 3e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) Tipsie (1e ronde) MayD (2e ronde, 1e kindje) 0611inge (1e ronde) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) Adriana85 (6e Ronde, 1e kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) Mormie (1e ronde, 5e kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) Lindaaatje (16e ronde, 1e kindje) 23: Deesjedees( 2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) GFH (1e ronde, 1e kindje) 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje), Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Lara1 (8ste ronde , 2e kindje) 26: Flutterby (1e ronde, 2e kindje) 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) Soepkip (4de ronde, 1e kindje) 28: Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Mezelf op rood gezet, helaas. Bovenop ongi nog een griepje te pakken Voel me echt ziek bah.
Balen Goofie dat je nu niet kunt gaan, maar misschien wel verstandig want als je je niet goed voelt is er ook niks aan. Adriana ook jij beterschap.
Hallo Allemaal, Volgens mij hoor ik ook op deze lijst ik heb nl woensdag mijn NOD dag. Ben nieuw op deze site en ben nog een beetje mijn weg aan het zoeken. Maar vindt het super leuk. Voor iedereen die een deze dagen moeten testen, hopen op een positieve. Oo ja kan iemand mij op de lijst erbij zetten? Lukt me echt niet. Sorry Gr Lotte30
HIer nog altijd negatieve test (gisteren) en niet ongesteld... Wel hele zere borsten en soort krampjes onderin....
Goedemorgen. Kon het niet laten heb vanochtend een test gedaan (uiteindelijk 2 omdat ik het niet kan geloven) en 2 hele duidelijke lijnen, zwanger dus! Nu hopen dat het blijft plakken. Wel blaasontsteking denk ik, dus morgen maar weer naar de ha voor een antibioticakuur...
@mothertobe: super ja gefeliciteerd!! hier helaas weer negatief getest vanmorgen...snap er echt niks van....laat mijn lichaam me nu zo in de steek dat het me zo voor de gek kan houden...ben er eigenlijk best wel even verdrietig van...mijn vriend was wel super lief want die zei gewoon dat als ik dacht dat ik zwanger ben dat die test gewoon niet klopt...maar ja het is er een van kruidvat die van 2 voor 5 euro dus kan me niet voorstellen dat de test niet klopt en die is dus omo wit nou ja dan ga ik er maar vanuit dat ik vandaag nog ongi word want dat gebeurt vorige keer ook... baal ontzettend maar goed...zoals mijn vriend al zei misschien hebben wij gewoon wat meer tijd nodig dan de anderen in onze omgeving die in 1x zwanger waren...tsja lief bedoelt natuurlijk... nou meiden fijne zondag allemaal!
@ mothertoBe Gefeliciteerd en geniet ervan... @Lotte Welkom hier @Deb27 Houd de moed erin, eens zal het raak zijn... Hier wat krampen in de lies en heb even geinformeerd of ik eerder de vk moet bellen ivm met mijn leeftijd ik ben 41, het antwoord is zodra een psitieve test dan bellen voor een afspraak en leeftijd mededelen. En alvast informatie zoeken over prenatale diagnostiek
Lieverd je kan altijd het beste van de langste cyclus vanuit gaan. Dat mensen om jullie heen meteen zwanger zijn geworden is heel bijzonder want vaak is dat niet zo! Wij gingen toen vanuit minimaal 3 mnd en waren ook stomverbaasd toen het bij dochtertje meteen raak is. Nog steeds horen we van de artsen/vk's dat dit bijzonder is. Hou de moed erin meid! 6mnd-1jaar duurt het bij velen
misschien een rare vraag maar zou het ook kunnen komen dat mijn cyclus van slag is omdat ik de etos zwanger worden pillen heb geslikt? heb ze maar een week geslikt omdat er toen wat minder positieve verhalen waren over de pillen dat cyclussen opeens langer werden etc...of heb ik ze daar te kort voor geslikt? dank je meiden...en aowyn klopt inderdaad dat het meestal wat langer duurt...en ik heb de laatste maanden een cyclus gehad van 30 dagen...alleen de eerste keer na de pil was het een stuk langer maar daarna een goede cyclus gekregen, gelukkig want heb bijna 14 jaar de pil geslikt...
Oh dat weet ik niet? heb die pillen nooit geslikt? Ik denk dat die pillen dat mssn doen als er iets al afwijkt Ik slikte geloof ik 9jaar de pil toen. Was gestopt omdat ik het toen door iets medische niet hoefte. Dus 2mnd alvast kunnen ontpillen en had 30 dgn cyclussen en ik dacht ook in de ronde dat ik zwanger werd van mijn dochtertje maar met de echo gaf aan dat ik 28 dgn cyclus had gehad. 3mnd ontpillen is wel achterhaald maar bij sommigen kan het even duren voordat jouw lijf weer op eigen gang is
Ik ben vrijwel meteen gestart met de Etos pillen en heb een cyclus van 27 dagen. En slikte de pil al15 jaar.
hey meiden, sorry dat ik zo weinig meeschrijf, maar lees wel steeds alles bij! Ik ga verhuizen over ene tijdje en ben daar erg druk mee, geeft gelukkig wel veel afleiding in deze wachtweek. Alle zwangeren: supergefeliciteerd! Alle ongi's: superbalen, hopelijk is het de volgende keer raak!