Haha ook herkenbaar. En nu dat het een paar weken niet kon (durfde ook eerst niet toen ik wist dat ik zw was) klaagt hij over geen seks LOL Hier nemen de krampen en bloeden steeds beetje bij beetje af. Ik hoop vrijdag niet meer te vloeien of minimaal
@Hanna, ik heb voor t eerst ovu testen gebruikt. Besteld via internet bij zwanger&kids. Zaterdag een light 2e streepje, gister een knal test (en geklust) en nu weer een wat lichter streepje dan gister. Dus denk dat we goed zaten... Nu afwachten.... Denk overigens wel dat m'n cyclus dus korter is want had m'n knaltest al de 11e dag van m'n cyclus...
Florabella, idd heel herkenbaar. heb ook wel tegen mn vriend gezegd dat kan toch niet, je bent een man en mannen willen toch veel sex.....hahaha maar ja...soms ook niet dus Hanna ja idd gaat genoeg geld aan op dus ik zekerhandig Ik gebruik de dipstiks van z&k, vind ze heel fijn en zijn niet duur. en als je ze besteld de volgende dag in de bus. Aowyn, fijn dat het allemaal al wat minder wordt, hopelijk is het snel over en kun je naar de volgende ronde.
Hier ook een man thuis van wie het niet iedere dag hoeft hoor. Heb ook de ovu van zwanger en kids. Gisteren knaltest dus gisteravond aan de bms.
Hey lieve chica's, hier is de ongi gelukkig aan het afnemen. Vanaf as. zondag weer beginnen met een goed klusschema van om de dag. Hopelijk vind ik volgend weekend dan mijn ei. Mijn vent is tot vrijdag in Londen voor werk, gelukkig valt dat niet net een week later, dan was ik gewoon mee gegaan ofzo haha... Hij heeft trouwens nog geen last van 'tegenzin', maar ik ben soms wel bang dat dat gaat komen als we nog maanden moeten wachten...Pff, ben gewoon echt TE ongeduldig merk ik! Heb trouwens ook al leuke namen bedacht voor een kindje (j/m), en ben nu bang dat als 1 van mijn vriendinnen/familie eerder is dan ik dat die namen dan al gekozen worden, haha, slaat nergens op, maar legt daardoor nog meer druk op me..Wat een doos ben ik soms toch haha
Heyy josefien, ik snap de druk helemaal heb dat zelf ook wel een beetje,.. En ti's pas de 2e maand hahaga! Ik heb zelf de ovulatietesten van sensitest gekocht op advies van een vriendin!! Die zijn heeel erg betrouwbaar! Ze hebben daar zelfs ovulatietesten ook speciaal voor vrouwen die hun eisprong moeilijk kunnen vinden!! Word heel discreet verpakt en je hebt ze de volgende dag in huis! Liefs vlinder
Meiden bedankt voor de lieve reacties!! Ik voel me goed.. ondanks dat ik nu ongesteld geworden ben lijkt het wel alsof ik opgelucht ben?! heel gek!! Vol goede moed gaan we verder, en heb mezelf voorgenomen om niet te testen maar gewoon af te wachten of ik ongesteld wordt...
Nou meiden, heb net twee dure pakken digitale ovu testen gekocht... Wil mn ei echt niet missen.... Dan maar even droog brood eten
Het kletsten begint op gang te komen hier Hier gelukkig nog geen verplichte nummertjes maar moet niet met een schema aan komen hoor want dan word het ook klagen Ook verschillende merken ovu testen gebruikt en tot nu toe heb ik alleen echt een knal test met CB digitaal gehad. Nu heb ik ook de midstream testen van babyboomshop en die worden ook behoorlijk donker. @Aowyn en Soepkip: Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met jullie. Hopelijk mogen jullie snel weer een wondertje dragen.
Josefien ik herken het wel. Wij hebben de namen ook al klaar alleen dat ei wil zich maar niet laten vangen Hoop ook iedere keer dat niet iemand anders met de namen er vandoor gaat. Hanna ik wilde die testen ook kopen, maar vond ze toch te duur. Doe het toch nog maar even met de goedkopere versies.
ik wil ook mij ei vinden! Moet alleen na de mk goed speuren, ik heb geen idee of mijn cyclus weer op gang is en wanneer dit is gebeurd....Spannende dagen komen er dus aan!
Hoi Meiden! Ik meld mij ook op dit forum!!! Mijn NOD is 18 Februari, Heb in Oktober j.l een MA gehad, maar mn cyclus is wel weer rederlijk netjes op gang gekomen! Schommelt tussen 32 en 30 dagen. Nu dacht ik gister mn ei al wel te voelen....We wachten maar rustig af
Welkom Hamstertje! Gezellig dat je meekletst! Ik gebruik zelf altijd de ovutesten van Testjezelf.nu, die zijn niet duur en heb ik goede ervaringen mee (altijd rond dag 14e of 15e dag positief). 1 keer waren ze op en moest ik ineens Predictor testen kopen, maar dat doe ik nooit meer; die testen waren wel 4 dagen positief! Op naar een geslaagde klusperiode met roze resultaat meiden!
Ook ik sluit me hier aan . Allereerst alle meiden met een (v)mk veel sterkte gewenst. Zelf heb ik ook afgelopen periode een vmk gehad, net mijn eerste ongi weer achter de rug dus op naar de klus. Snap dus hoe jullie je voelen! Hoop dat mijn cyclus weer normaal is deze maand, maar geen idee. Maar veel klussen voor de zekerheid. Uitgaande van een normale cyclus van 29 dagen heb ik zo rond de 22e mijn NOD. Ik ben 26 en denk dat dit ongeveer de 6e ronde is (juni 2010 gestopt met de pil).
Heyy hamstertje welkom!!! Word nu gezellig vol hier hihi!! Op naar een maand vol roze naampjes in de NOD-lijst en roze streepjes op de test!!!! Over 2weken xitten we al op de helft van de maand en gaan de eerste ladies van dit forum al testen!!!! Spannend!!!!!!!!!!! Iedereen veel plezier met de "drukke klusdagen"
hihi ik heb ook zin in de test momenten, deze dagen voor de echte klus voelen zo nutteloos. Je kan nu alleen maar wachten op een ei.... na dat ei kan je stiekem voelen naat klachtjes en jezelf gek maken
Welkom alle dames, even een korte regel van dit forum: WE GAAN ALLEMAAL OP ROZE DEZE RONDE!!! Zo dat kan maar gezegd zijn hihi