NOD 16 - 28 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Giselle766, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik denk afgelopen woensdag mijn ei, had maandag en dinsdag een positieve ovutest

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Zo, ik heb effe nog bijgelezen, ongeveer 10 pagina's ! Wat wordt er hier veel gekletst zeg, lekker gezellig!

Alle dames op roze: van harte gefeliciteerd!
    Alle dames op rood: sterkte, ik leef met jullie mee

Liefs Adriana

3. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Als hij dinsdag is gesprongen ipv woensdag dan zit je nu op 5DPO en dan zou het eventueel een innesteling kunnen zijn, spannend.

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Zou iik mij daarom zo voelen???
    Even op een rijtje wat er net gebeurde.
    _ Ik werd heel erg misselijk.
    _ Het water ( vloeibare afscheiding) liep langs mijn benen.
    _ Nu dikke roze afscheiding en lage rugpijn
    _ Buik zeurt ook weer.

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Het zou best wel eens kunnen hoor, het verschilt per vrouw. De een voelt het wel, de andere niet en weer een andere is er ziek van. Wanneer wilde je eventueel gaan testen??

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Heb ik eerlijk gezegt nog niet eens over nagedacht:)

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Gezien je ticker kan volgende week zaterdag testen, ben benieuwd of je dat gaat halen ;)

8. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    spannend Goofie, ik ben heel erg benieuwd hoor...

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    haha ja misschien doe ik stiekem al eerder een test;)
    Als dan nu die pijn weg wilt gaan ben ik al tevreden.

10. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Ikke, ik hoop ook zeker voor jou dat dit de laatste ronde is hoor!!

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Hopelijk test jij snel posi meis, wachten sucks

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden

thanks dat hoop ik ook, en anders laat die ongi maar komen dan weet ik ook waar ik aan toe ben!!
    ik zal voor je duimen deze week hoor!!

13. Jillan

Jillan Lid

21 okt 2010
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties allemaal! (k)

PCO & Overgewicht betekent dus inderdaad niet dat zwanger worden niet kan. Dat ervaar ik nu, deze 5e ronde. Ik hoop dat mijn kleine ook blijft plakken natuurlijk maar zwanger worden kan dus wel degelijk.

Ik wens alle lieve dames hier ook een positief bericht toe, zo snel als mogelijk is! (k)

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Zulke verhalen geven een mens goede hoop! Ik hoop met je mee voor een plakbeeb

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    @Ikke, hoe gaat het met jou?

@ Goofy.. Heb je last van obstipatie?.... Doe iniedergeval rustig aan met opstaan, het niet lekker voelen kanmet je bloeddruk te maken hebben (zweten/ zwart voor je ogen etc).. dat heet ortostatische hypotentie. Sterkte meis!

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Soepkip: Hier gaat alles goed hoor maar begin al behoorlijk zenuwachtig te worden voor volgende week. Aan de ene kant heb ik er een goed gevoel over en hoop ik dat de tijd snel gaat zodat ik kan testen en aan de andere kant ben ik bang dat mijn temp weer zal dalen op woensdag (11dpo) zoals bij elke ronde hiervoor. 1 ding is zeker.. de tijd zal het uitwijzen en ik moet maar weer wachten ;)

Hoe is het met jou dan??

17. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heyy meiden jeetje wat een drukte hier hihigi
    iedereen toi toi toi voor komende week!!!
    Goofie, ik blijf je zeggen jij bent vet zwanger aant worden!!!!!!!;)
    zelf heb ik de hele maand een super goed gevoel gehad en ook echt steeds gezegt deze maand gaat t lukken deze maand word ik zwanger maar dat positieve gevoel begint langzaam minder te worden... Gebaseerd op niks haha alleen dat ik niet e ht de bekende klachten heb(zere (.)(.) en misselijk heb ik dus niet) alleen pijn in onderrug en beetje moe, last van krampen! Misschien kont t ook wel omdat t nu deze week spannend word maar hoop zooooooo erg dat t raak is... Maar dat hopen we natuurlijk allemaal;)
    ik heb vorigeweek maandag m'n ei gehad denk ik of dinsdag en volgens mij zou dan pas dinsdag of in de 3dageb daarna de innesteling zijn niet eerder!!! Sommige zie ik dat t op 5dpo is maar daar staat dat dat pas na dik een week is...
    Zou opzich ook logish zijn want t vruchtje moet ong. 10cm afleggen en beweegt ong. 1,5 cm per dag dus dan is 5dageb te kort natuurlijk...hmm naja ik weet t ook niet precies! Proberen maar goede hoop te houden zou echt zoooooo blij zijn... En ik denk ook zooi verdrietig as t niet zo is...:( weet t is pas 2e ronde maar heb gewoon de hele tijd een fijn gevoel erover gehad...
    Naja we zien t wel sorry voor mijn über lange bericht...
    Liefs en knuffel voor jullie allemaal lieverds!!!!!!!

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ze zeggen dat je ei gemiddeld tussen de 5 en 7 dagen aan komt in je BM maar dan kan dus ook wel later. Ik denk dat ze het voor je zelfbescherming zo laat erop zetten. Dan zullen mensen niet te vroeg gaan testen maar dat gaat hier over het algemeen niet op. Mensen testen gemiddeld op 10DPO en dat is toch nog wel vroeg maar ja iedereen doet waar zij zich het beste bij voelt.
    En w.b gevoelens over deze ronde, wij kunnen elkaar de hand schudden. En het maakt trouwens niet uit of je in ronde 2 of ronde heel veel zit, de wens is het zelfde en daarom het gevoel dus ook

19. miekemei

miekemei Lid

11 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle roze-streepjes: PROFICIAT!!!

HIer nog steeds niets... Nog steeds zere borsten, ook krampen, en verder niets...

20. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @ Goofie, nou meid, ik hoop dat die pijn een goed doel heeft!
    Ik blijf duimen! En ook voor de rest van de dames natuurlijk

Deel Deze Pagina