Goofie: Wat vervelend allemaal. Heel erg veel sterkte. En hopelijk is het idd voor een goed doel. Gr Lotte
Jaja daar ben ik eindelijk weer! De huisarts denkt nu misschien weer aan de galblaas... Nouja, zelf heb ik dat gevoel dus niet echt, maar voor de zekerheid heb ik net bloed laten prikken voor vanalles waaronder nieren en galblaas. Ik moet ook een echo laten maken,maar dat kan pas 16 maart Volgens mij moet je eerst bijna dood gaan willen ze je sneller helpen. Als ze iets in mijn bloed vinden kan ik waarschijnlijk eerder als ze er spoed in zien.. Ik moet zeggen vandaag voel ik mij redelijk. De dokter heeft nog wel gezegd dat hij een zwangerschap niet uitsluit, maar dan zou ik wel heel vroeg zijn met klachten. Het kan zei hij, dus ik zei al heel snel, laat het dat maar zijn dan vind ik het best. Het enie wat ik kan doen is testen. Echt bizar, het menselijke lichaam!!!
hey meissie, 16 maart pas????????????!!!!!!!!!!!!!! damn dat duurt echt nog heel lang...nou idd maar hopen dan dat het idd een beginnende zwangerschap is dan heb je iig volgend weekend die zekerheid... en goed te horen dat je je alweer wat beter voeld, dat betekend iig dat de heftigste pijn nu weg is en dan kan t alleen maar beter worden toch?!
he meis.... echt belachelijk dat het 16maart pas kan... kan je niet kijken wat je verzekering voor je kan betekenen? weet niet of je ook nog werkt? anders kunnen arbo-artsen er vaak nog wel druk achter zetten.. ben benieuwd wat er uit je bloedtesten komt... heb je niet gevraagt of ze gelijk op hcg konden testen
Goede middag @Florabella: Hopelijk kan je het een beetje los laten allemaal en kom je ons snel goed nieuws vertellen. Succes met alles. @Goofie: Hopelijk blijft de pijn nu weg. Klote dat ze nu nog steeds niet weten wat het is/was. Hopelijk is het een zwangerschap en heb je straks 2 mooie strepen in je hand. @Kannietwachten: Van harte met je zwangerschap. Het lijkt mij trouwens sterk dat die bloeding een innesteling was want dat zou dan wel heel vroeg geweest zijn (welke CD was dag eigenlijk) maar het zou best wel eens je ovu geweest kunnen zijn.
Ik werk wel,maar op oproep basis en verder zit ik in de WW. Ik wacht gewoon even het bloed af en dan ga ik verder kijken, als er el wat uit het bloed komt dan kan ik waarschijlijk eerder terecht voor een echo.
Wachten duurt lang... ben net bij de kruitvat geweest en heb een zooi testen in geslagen.. ik ga donderdag testen (als ik het uit hou!)
Wachten sucks. Ik moet nog ff langs KV en ik wil donderdag of vrijdag gaan testen. Ben er zenuwachtig van
Kannietwachten gefeliciteerd!!!! wat een mooi nieuwes zo onverwacht en wat vroeg voor je nod. Geniet ervan Goofy, fijn dat de pijn minder is. wel belachelijk dat je zolang moet wachten voor de echo!!! Niet normaal. Ik ga ook donderdag testen....word dus een drukke dag, maar hopelijk ook een hele roze dag!! En ja wachten sucks!!!!!!!!!!!!! de testdrang word steeds erger nou...
Ja, er zijn veel meiden die 27 hun NOD hebben, hoop allemaal op roze! Ik heb 3 pakjes (is 6 testen). Heb ik afgelopen maand ook gedaan.
Heb nog wel testen liggen maar op 9DPO zou dat echt onzin zijn. Het is niet anders dan toch nog ff te moeten wachten. Eerst mijn temp woensdag en donderdag maar eens afwachten want als die gekelderd is heeft het geen zin om te testen. Dus ik ben in de eerste instantie aan het duimen en aan het blazen om mijn temp hoog te houden
Heyy goofie las t al van je test toch jammer dat uw negatief was!! Idd donderdag weer proberen!!! Veel dames gaan donderdag of vrijdag testen die int weekend hun nod hebben zie ik!! Ik wil proberen te wachten tot minimaal zaterdag en rug tot zondag t liefst(as dat lukt) want do en vrij zijn mijn mannetje en ik erg druk en zaterdag hebben we de middag eb avond voor onszelf maar moet ik smorgens werken...dus zondag zou beter zijn maar evt zaterdag!!! Oeh spannend tel de nachtjes af hihigi
@Soepkip: Thanks @Vlinder: Worden spannende nachtjes, ben benieuwd hoe lang je het volhoud om niet testen
Ikke hahaha ja ik ook vind t wel spannend nu hahaga! Merkte net op toilet wel dat mijn Witte afscheiding steeds dunner word weer en meer! Maar heb daar vorige maand eig niet echt opgelet... dus weer nu niet of dat een positief iets is hshaga! De dames die zwanger getest hebben weten jullie daar iets meer over?!!
Lieve meiden, ik ben de draad effe kwijt.... Ik heb een stukje vd NODlijst hieronder gekopieerd 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje), Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Lara1 (8ste ronde , 2e kindje) 26: Flutterby (1e ronde, 2e kindje) 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) Soepkip (4de ronde, 1e kindje) 28: Minke03 (2e ronde, 3e kindje)[ Josefien (6e ronde, 1e kindje) @ Kannietwachten: Heb jij nu al positief getest!!!!???? Wauw!!! Jij staat op dezelfde dag als ik.... Echt bizar dit...!! Super voor je... En ikke, wanneer wil jij nou gaan testen voor t eerst?? Kan je je nog inhouden nu je weet dat iemand die een latere Nod heeft dan jij al positief heeft getest!!?? @ Vlinder, soepkip, diene en goof: Wij zitten allemaal inhetzelfde schuitje qua Nod... Van jou Goof weten we dat je barst vd klachten, ik wens je nog steeds veel sterkte hiermee en hoop dat het allemaal een mooi doel dient Maar de andere meiden?? Hebben jullie al voortekenen??? Hier vrij weinig... Af en toe steekjes in mn baarmoeder/ blaas streek, en nu net kruipt mn kleine ventje lekker tegen mn aan en legt zn hoofd tegen mn borst en toen dacht ik Auwww! verder vrij weinig.... Wanneer gaan jullie testen??? Ik ga proberen om helemaal niet te testen en dus te wachten tot ik ongesteld ben.... (sprak zij dapper...!!!) Ook omdat ik op 28 februari uitgerekend was van ons tweede kindje (lmk) en dan de teleurstelling van een witte test er op die dag niet bij kan hebben denk ik.... God wat zou het bijzonder zijn als we op die dag dan weer zwanger blijken te zijn.... Maar durf het denk ik echt niet aan die test.... Nou, heel verhaal geworden....! pffff XXx
hoi hoi, er is weer wat af gekletst.. @ Goofie, jeetje zeg pas 16 maart wat raar ja...wel fijn dat je je iets beter voelt maar toch.. @ andere meiden al getest? hier is het nog rustig, ben nog steeds niet ongi en vorige maand kreeg ik 2 dagen van te voren bruin verlies en zelfs dat heb ik nog niet...snap er niks van maar goed ga er vanuit dat ik wel gewoon ongi ga worden de komende dagen...zou niet de eerste zijn bij wie het lichaam haar voor de gek houdt.. knuf