Als je op mijn ronde drukt dan komt hij te voorschijn Het kan nog alle kanten op hoor maar ervaring leert dat het maar 1 kant op gaat en dat is naar beneden. Morgen en donderdag zijn echt heeel spannend aangezien ik nog nog nooit een langere LF dan 12 dagen heb gehad (op een kaartje na maar die cyclus was behoorlijk in de war)
Thanks meis! Als ik nu moet kiezen tussen zwart en rood, dan nog graag zwart!!!! Ik denk dat soepkip een foutje had gemaakt... Ik ga zo je temp eens bestuderen en mn oordeel erover geven!!! hahaha
Dat ziet er goed uit.... Ik snap dat je liever niet die tiende graad gezakt was nu, maar volgens mij zegt t nog niks toch?? je zit nog steeds vrij hoog... Begrijp ik hieruit dat jij een thermometer hebt die op twee plaatsen na de komma nauwkeurig is?? Wil je anders ook even naar mijn zielige kaartje kijken>?? Ik vulde zojuist mn temp van vanmorgen in en toen kwam er een note in beeld die erop neerkwam dat ze met deze gegevens niet kunnen garanaderen dat ik een eisprong heb gehad... Fijn hoor... Daar zit je dan met je keurige positieve ovulatietest op dag 14... Snap er echt GEEN KL$%*TE van! (sorry hoor, maar wil ook zo graag een temp die een beetje meewerkt....) Wat moet ik doen zodat jij hem kan bekijken?
in de linker menu heb je optie sharing staan, als je daar op klikt moet je de optie homepage setup kiezen en dan staat er boven in de link naar je kaartje. Ik temp idd met een thermometer die 2 cijfers achter de komma heeft, vind ik wat nauwkeuriger maar de eerste 2 of 3 rondes had ik een gewone thermometer hoor.
jannie, wat erg, sterkte meis!! @Hannah, hier nog steeds niks te zien helaas...wel nog last van mijn buik,drukkend gevoel en voorover gebogen zitten is geen pretje en mijn (.)(.) zijn erg gevoelig al is dit de eerste keer dat ik er last van heb deze cyclus, sinds afgelopen vrijdag opeens... hoe is het met de andere meiden? dit weekend testers toch? spannend hoor... @ Ikke hoop echt voor je dat je temp verder niet daalt.. liefs
Ik vind trouwens net dit stukje tekst wat me dan wel weer geruststelt.... Wellicht heb je de tip gekregen om te temperaturen om zodoende je eisprong vast te kunnen stellen? Nadeel van deze methode is dat het om te beginnen voor lang niet iedere vrouw werkt. Daarnaast zul je (als het al werkt) veelal eerst enkele cycli (vele maanden) moeten meten om te kunnen bepalen of deze methode voor jou werkt. Bovendien bepaal je pas achteraf of je eisprong is geweest. Bijna geen enkele vrouw heeft een dusdanig gelijkmatige cyclus dat deze methode zinvol en bruikbaar is. Ook het gebruik van zeer gevoelige digitale thermometers doet daar niets aan af. Deze thermometers worden vaak onterecht aangeprezen als een volwaardige methode om je eisprong vast te stellen. Ook het "berekenen van je ovulatie" werkt maar tot op zekere hoogte. Bijna geen enkele vrouw heeft een dusdanig gelijkmatige periode dat het berekenen van je vruchtbare dagen zinvol is. Vaak heb je over een langere periode hiervoor de pil gebruikt en duurt het zeer lang voordat je een min of meer regelmatige periode gaat krijgen. Een paar dagen een ovulatietest gebruiken is vele malen betrouwbaarder Maw, die smiley kan dus niet hebben gelogen (en het cervixslijm en de buikpijn....) Hoop t maar...
Omdat je zo aan het dalen bent denk FF dat je ei nog niet geweest is. Waarom heb je witte bolletjes op CD20 en 21, heb je veel later getest, weinig geslapen of zo?? Ben benieuwd wat je temp de aankomende dag gaat doen. Als je temp omhoog schiet dan krijg je denk ik alsnog een kruis.
@ deb: Balen,maar houd hoop he!!!! @ ikke: ja, graag jouw oordeel over die halve sneue grafiek, hahaha!
Ik denk dat er een uur totaal verschil inzat... Maakt hij ze dan wit?? Echt bizar...! Ik heb ook geen eerdere grafieken om op af te gaan, want dit is de eerste keer dt ik me eraan waag... We wachten het maar gewoon weer af...! Jij succes ermee, en ik hoop dat ie morgen weer een tiende hoger is of minimaal gelijk blijft!!!!!!!! ps. Waar ahd je die therm gekocht?? Welk merk?
Had helemaal over jou berichtje heen gelezen, solly Jou kwaaltjes zijn ook spannend hoor en thanks voor het hopen
Als je temp tijd afwijkt of als je sleepdeprived (slapeloze nacht) kiest dan geeft ff een open bolletje omdat dat een reden kan zijn waarom je temp afwijkt. Ze komen met een nieuwe ff zag ik net, zag er grafisch mooi uit hoor en alles krijgt een mooi paars kleurtje Ik heb mijn thermometer bij matcare gekocht maar hij staat niet meer op de site, ze hebben nu alleen nog maar die met 0,1 nauwkeurigheid. Vaag.
he lieve dames! Jannie, wat een vreselijk bericht! Sterkte meis! @ Ikke: hopelijk stijgt je temp toch ineens weer, nog niet bij de pakken neer gaan zitten he! @ all: voelen jullie al dingen/symptomen? Ik voel eigenlijk NIKS! Heel lichtjes misschien gevoelige borsten (aan de bovenkant). Maar heb weinig afscheiding, ben niet moe/misselijk etc. maar ja, niks voelen is misschien ook een symptoom? ik heb niet zoveel vertrouwen op de een of andere manier, dat het gelukt zou zijn..helaas..
Heyy josefien, nou dat heb ik nou ook!! Vorige maand voelde ik vanalles en deze maand hmm eig niet veel! Beetje buikpijn maar kan ook zijn dat ik t merk omdat ik me erop focus en moe maar ben ook erg druk geweest en witte afscheiding maar weet niet of dat goed is of niet... Maar niet echt opmerkelijke dingen niet misselijk geen pijnlijke (.)(.) ofzo... Heb er daarom ook een hard hoofd in maar hoop t zooooooo erg... Had er zo op gehoopt deze maand... Hopelijk is t toch bij ons en bij meer meiden raak en merken we er gewoon nog niet zoveel van...
Hallo allemaal, ik lees altijd met jullie mee maar nu het toch wel weer erg spannend begint te worden dacht ik laat ik ook weer eens een berichtije plaatsen. Alhoewel we deze maand niet echt veel geklust hebben ben ik toch weer erg benieuwd 28 feb is mijn NOD maar ik ga van t weekend er ook een testje tegenaan gooien als ik nog niet ongi ben. Klachten: eigenlijk ook niet veel... vorige maand voelde ik vanalles maar toen was t niet raak... deze maand was erg druk voor ons en dan merk je toch dat je er iets minder tijd voor hebt om aan te denken... ietsje minder dan hoor..haha.. Wordt dus weer een spannend weekend met veel testende meiden geloof ik en hopenlijk veel roze!! liefs Minke