Hoi meiden, Uitslag van mijn bloed was binnen vandaag De waardes van mijn leverfuncties waren verhoogd. De assistente vond dit raar en kreeg van allerlei vragen, of ik bv alcohol gebruik ( nou dus nooit) of veel medicijnen slik ( ook niet) Nu gaat ze het met de dokter bespreken wat nu... Ik ben zooooo bang dat wil je niet weten. Bleeehhh had stiekem zo gehoopt dat ik mij gewoon vreselijk had aangesteld met de pijn, maar er is dus duidelijk iets niet goed. Kan wel de hele tijd huilen, terwijl het nog niet eens gezegd is dat er wat ernstigs aan de hand is. Nu kan ik weer wachten tot morgen 2uur want na 2en kan ik bellen met de dokter. Pff....Kunnen die waardes niet gewoon hoger zijn omdat ik stiekem zwanger ben ofzo ( zou wel te makkelijk zijn he) Zucht
@Goofie: Wat onwijs kut voor je meis, hopelijk valt het allemaal mee en ben je er met een kuurtje van iets er snel weer vanaf. Knuffel en sterkte ff
@ Goofy: Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt voor je! Dat de assistent dat vraagt is helemaal niet raar. Een verhoogde leverfunctie komt namelijk veel voor en heeft vaak te maken met je levensstijl. Als dit niet het geval is dan is er idd wat anders aan de hand.. Maar we houden het positief al lijkt me dat nu erg moeilijk voor je! Dikke knuf!
Hi allemaal, Helaas mag ik op rood. Zou een van jullie dat voor mij willen doen? Vast bedankt! Iedereen op het wachtbankje: veel sterkte nog met de laatste dagen wachten. Ik hoop op roze voor jullie! Groeten doudou
--------------NODLijst-------------- 16: Miekemei ( 5e ronde, 2e kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) MiniM (ronde 1, 1e kindje) 18: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) Hamstertje Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) SusannaC (2e ronde, 1e kindje) Jillan (5e ronde, 1e kindje) Niekk (1e ronde, 3e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) Tipsie (1e ronde) MayD (2e ronde, 1e kindje) 0611inge (1e ronde) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) (VMK) Adriana85 (6e Ronde, 1e kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) Mormie (1e ronde, 5e kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) Lindaaatje (16e ronde, 1e kindje) 23: Deesjedees (2de ronde, 1ste kindje) Lotte30 (2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) GFH (1e ronde, 1e kindje) 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje), Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Lara1 (8ste ronde , 2e kindje) 26: Flutterby (1e ronde, 2e kindje) 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) Soepkip (4de ronde, 1e kindje) 28: Minke03 (2e ronde, 3e kindje)[ Josefien (6e ronde, 1e kindje) Ikhouvanjou, (1e ronde, 1e kindje) Natasja73 (2e ronde, 2e kindje) Doudou op rood gezet, sterkte meis!! Ik zie dat je bijna een jaar bezig bent
Iemand iets vernomen van liefkleinkonijn, lindaaatje, deesjedees en Lotte? En natuurlijk van de andere dames die tot nu toe op grijs staan?! Het wordt weer tijd voor roze!!
Dank je! Heb jij ervaring hiermee of weet je er toevallig gewoon veel vanaf?? Ik hoop zo dat het niks ergs is, ben de hele dag al bang!
Vandaag een gigantisch opgeblazen buik en wat dunnere afscheiding, het blijft netjes wit, dus laat die roze test maar komen. Ik denk verder maar ( zeg ik heel makkelijk) zo min mogenlijk aan alles wat er niet goed aan mij kan zijn... Zolang ik nu van de pijn af ben, ben ik al even gelukkig! Ik zag weer iemand op rood:x Stomme duvels!!!
Hey meiden, Heb net eindelijk alles bijgelezen.....pfff is weer goed gekletst hier Heb ik mn best gedaan om reacties te scrijven en nu is alles opeens weg!!!! Grrrrrrrrrr Dus nog maar ff in het kort Janie dikke knuf!!! wat erg voor je meid, veel sterkte! Vlinder we zijn er toch zodat je je ei kwijt kunt zodat we je kunnen steunen!!! Dus het is geen gezeur!!!! Dikke knuf Er zijn nog een paar meiden in een flinke dip, jullie ook een dikke knuf!! Hopelijk komt alles snel goed en is ierdereen zwanger en zijn we van dit "onzekere" gedoe iedere maand af! dames die ongi zijn geworden ook een dikke knuf en veel geluk in de volgende ronde. Nieuwe meiden welkom Goofie ik hoop dat het niks ernstigs is!!! Ik zal voor je duimen dat er niks an de hand is en hopelijk krijg je morgen toch een goede uitslag. Dikke knuf!! Ik zag dat ik niet de enige ben die morgen gaat testen, hopelijk wordt het een roze dag!!! Ben benieuwd, dacht dat ik vandaag ongi zou worden omdat ik gister bruine afscheiding had en meestal is het de dag erna afgelopen. maar nog geen ongi in zicht en buiten vanmorgen een heel klein beetje bruin, de rest van de dag niks meer! Dus hopen dat die morgen ook niet komt!!! Nu lekker naar mn bedje toe zodat het weer snel ochtend is en ik meer weet... Slaap lekker allemaal
--------------NODLijst-------------- 16: Miekemei ( 5e ronde, 2e kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) MiniM (ronde 1, 1e kindje) 18: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) Hamstertje Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) SusannaC (2e ronde, 1e kindje) Jillan (5e ronde, 1e kindje) Niekk (1e ronde, 3e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) Tipsie (1e ronde) MayD (2e ronde, 1e kindje) 0611inge (1e ronde) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) (VMK) Adriana85 (6e Ronde, 1e kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) Mormie (1e ronde, 5e kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) Lindaaatje (16e ronde, 1e kindje) 23: Deesjedees (2de ronde, 1ste kindje) Lotte30 (2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) GFH (1e ronde, 1e kindje) 25: Charlotte23 (4e ronde, 1e kindje), Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Lara1 (8ste ronde , 2e kindje) 26: Flutterby (1e ronde, 2e kindje) 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) Vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) Soepkip (4de ronde, 1e kindje) 28: Minke03 (2e ronde, 3e kindje)[ Josefien (6e ronde, 1e kindje) Ikhouvanjou, (1e ronde, 1e kindje) Natasja73 (2e ronde, 2e kindje) Mijzelf op ROZE gezet!!! Ben zoooo blij Hopelijk volgen er meer dames. Kom later weer spieken hoor