@ikke1981. Zeker jammer! maarja hopelijk wordt dan wel wat. na bijna 3 jaar aanrommelen wordt toch wel tijd denk ik Oh ik had al zo een idee over die lijst, de 2e x had ik dat weg gehaald! Weer wat geleerd alle meiden die ook ongi zijn geworden, balen! Meiden die nog gaan testen of nog in spanning zitten, ik duim voor jullie!
Ik meld mij hier ook even als dat mag Als het goed is heb ik morgen mijn NOD. 10 dpo een negatieve test gedaan. Dus ik denk dat het allemaal game over is. We gaan het mee maken
@alle omo testers: Balen meis maar zo te lezen waren jullie allemaal iets te vroeg dus ik hoop dat de testen alsnog posi worden. @Missas: Jij ook hier, hopelijk mag jij ook snel op rose @Priscil: Na 3 jaar word het idd hoog tijd dat jullie zwanger worden. Hopelijk lukt het snel meis
Jeetje.. wat is het hier rustig geweest vandaag! Kom net terug van mijn werk en had verwacht heel veel bij te moeten lezen.. haha!! Stilte voor de storm denk ik... Op naar een positieve test.. ik ga niet meer testen ik verwacht ongesteld te worden... Pas als ik wel overtijd ben doe ik 'n test... Opvallend dat iedereen die getest heeft (negatief) ook als ''excuus'' heeft dat haar ei later was.. dus de NOD misschien ook.. Ik spreek i.i.g. voor m'n zelf... slaap lekker!!
nog geen testjes gedaan meiden deze morgen? allemaal positief blijven hoor hoop houden, de lijst is veel ste rood er moet nog een hoop roze bij komen deze laatste februari dagen! zelf word ik al een paar nachten wakker van buikpijn, echt zo'n ongi gevoel, maar ben echt zwanger hoor! en gelukkig overdag nergens last van. vanmorgen digitale clearblue gedaan en er kwam netjes zwanger 2-3 op te staan !!!
Hey ladies ik praat ook even met jullie mee...mijn NOD is over 2 dagen, dus het wordt spannend nu. Heb alleen sinds vanmorgen iets heel raars Ik had het gevoel een bal in de buik te hebben, dus ik ff voelen..en idd een harde bal zo groot als een stuiterbal in de vagina. Kan dit iets van een verharde baarmoedermond zijn ofzo, iemand een idee?
Een bal? Ik zou het toch maar ff goed in de gaten houden! En anders nar de dokter, liever een keer te veel gaan dan een keer te weinig...
Hey Dames, Hier nog steeds niks te voelen wat op een ongi gaat lijken. En....een spierwitte test vanmorgen! Dus ik denk dat het toch gewoon ongi gaat worden hoor.. Ben benieuwd! Nog andere testers?????
Hier ook nog steeds geen ongi...Heb vandaag niet getest.. ga morgen testen met een cb digitale... duim duim duim duim duim Succes allemaal
Heey Goofie, Jammer van je test... Wie weet kan het nog maar anders snel door naar de volgende ronde? hoe voel je je verder? Weer wat beter? Hier vandaag weer een knallende ovutest, wederom op dag 11. Dus we hebben weer wat te doen dit weekend
Ik heb vanmiddag ook even een testje er tegenaan gegooid...hagelwit. Ik wacht rustig het ff rustig af..moet nog 2 dagen tot NOD.
Jeetje meiden... Nog een hoop spanningen zo nu jullie nog niet ongi zijn en witte testen hebben! Hopelijk snel op roze... Andere nog nieuwtjes..?
Ik voel mij beetje bij beetje een stukje beter Heb nu wat steekjes in de onderbuik,maar die heb ik ook vaak als mijn eisprong komt Verder was mijn ei deze maand later als verwacht, dus weet dan niet of mij NOD dan wel echt is?? Zolang ik geen bloed zie haha
spannend meiden.. meiden die op rood zijn.... good luck komende ronde.. meiden die zwanger zijn lekker genieten!
Hier ook nog niets... geen tekenen van naderende ongi... wat is die onzekerheid vreselijk zeg... volgende keer wacht ik toch echt pas met testen tot mijn NOD... heb nu geen testen meer liggen dus ik moet wel wachten... wachten... wachten... en vele met mij geloof ik... suc6 allemaal!! Hopenlijk nog wat roze erbij voor deze maand!! liefs minke
Poeh wat een hoop onzekerheid nog hier...! Hier bij mij nog geen nieuws... We zijn op vakantie nu dus ben er ook wat minder op gefocust lijkt t wel. Wil echt pas wachten met testen tot na m'n Nod, zeker ook omdat ik de vorige maand ineens zon lange cyclus had... @Jannie bedankt voor je lieve berichtje!
Ik had donderdag mijn NOD. Ben eigenlijk nooit zoveel overtijd. Er is nog niks te bekenen. Morgen maar even een testje tegen aan gooien. Voel me anders maar moeilijk uit te leggen. 's ochtends misselijk, beetje steekjes in mijn buik. We zullen het zien.