16: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) 21: Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) 25: charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) 26: 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Zo heb mezelf maar even erbij gezet, dit zou mijn nod zijn als ik weer een normale cyclus heb van 28 dagen, drukke dag de 27ste!!! hahaha
16: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) 21: Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) 25: charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) 26: 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Ik heb een gok gemaakt voor mijn NOD, na mijn ei weet ik hem precies!
16: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) 21: Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) 25: charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) 26: 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Zo, sta ook op de lijst gezet!
Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) 21: Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) 25: charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) 26: 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Heb mezelf er ook even bij gezet!!
16: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) 21: Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) 25: charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) 26: 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Mezelf toegevoegd!
@Vlinder13, ben er inderdaad mee eens dat de pil ook voor mij een libido killer is geweest. Kon het toen ook al merken dat ik in mijn stopweek juist meer zin had, maar dat is niet echt de week dat ik iets wil doen zeg maar. Ik niet jarig in februari, maar wel 25 februari 10 jaar bij elkaar dus ik vind roze dan ook een mooi cadeau voor ons en iedereen! Het klussen vindt manlief hier helemaal niet erg...
16:[/B] Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Hamstertje, Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) 21: Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) 25: charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) 26: 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Hi ladies, Heb mezelf ook even bij jullie op de lijst gezet. Lijkt me gezellig om mee te kletsen!
Goede avond @Goofie: Van mij mag de maand ook wel voorbij vliegen aangezien mijn NOD pas op 23 feb is, kan ook niet wachten Ik heb trouwens een korte ongi, 2 dagen medium en daarna of licht of spotting waarbij ik mij wel eens heb afgevraagd of ik wel dik genoeg bm slijmvlies aanmaakte dus over beide valt wel wat te zeggen. @Girafje: Jij ook welkom en hopelijk vind je een mooi ei met de testen @Deb: Balen dat je vriend niet wilde klussen, hopelijk schieten jullie alsnog raak @Aowyn: Gelukkig kan je het goed bespreekbaar maken bij je mannetje en neem de tijd voor de verwerking. @Jannie: Hier ook geen schema, wil lief echt niet aan en ik kan hem daarin geen ongelijk geven. We proberen het toch nog een beetje spontaan te houden. Hier trouwens ook een stuk betere libido sinds het stoppen, ga die rommel nooit meer slikken @Doudou: jij ook welkom hier! Het word echt druk nu Zal straks wel een hele uitdaging worden om alles bij te lezen
16: Miss C (7e Ronde, 1e Kindje) 17: Babbel ( 11e ronde, 1e kindje) Goo (ronde 1, 1e kindje) 18: Hamstertje, Mama van zoon (3e ronde, 2e kindje) DeeDeeBowtie (9e ronde, 1e kindje) Deb27 (4de ronde, 1e kindje) 19: 20: Biejie (3e Ronde, 2e Kindje) Maayke01 (6e Ronde, 2e kindje) 21: Anouk79 (3e ronde, 1e kindje) Jannie1980 (1e Ronde, 3e Kindje) 22: Liefkleinkonijn (2e Ronde, 1e Kindje) Girafje (3e ronde, 2e kindje) MotherToBe (5e ronde, 1e na vmk, 1e kindje) 23: Ikke81 (9e ronde, 1e kindje) Deesjedees( 2de ronde, 1ste kindje) 24: Antares(2e Ronde met metformine, 2de Kindje) Florabella (3e ronde, 1e na mk, 1e kindje) Doudou (11e ronde, 3e kindje) 25: charlotte23 (4e ronde, 1e kindje) 26: 27: Goofie (2e ronde, 1e kindje) vlinder13 (2e ronde, 1e kindje) Kannietwachten (2de ronde, 1ekindje) Diene (13e ronde, 1e kindje) Josefien (6e ronde, 1e kindje) Hanna80 ( 5de ronde sinds lmk, 2e kindje) 28: Aowyn (meer dan een jaar bezig, 2e kindje) Minke03 (2e ronde, 3e kindje) Mezelf er ook bijgezet voor 23 februari als het goed is. vorige ronde voelde ik me ei. Nu nog nerges last van. Duurt ook nog 5 dagen, maar vorige ronde had ik al wel steken in mijn buik. Was ook wel de eerste ronde
Welkom nieuwe dames! Deb idd balen dat je vriend niet wilde klussen. Ik ken het gevoel....Daarom heb ik het ook besproken met mn vriend omdat het wel eens voorkwam dat hij tijdens het ei niet wilde en ik daar erg van baalde. tijdens de eerste rondes viel het wel mee, maar nu dat het zolang duurt wil ik geen kans missen. Nu gaat het best goed. het kwam weleens voor dat het een beetje moeten werd voor ons beide, maar nu zorg ik ervoor dat ik tijdens mijn ei "speciale" avondjes ervan maak waardoor de zin er wel is
welkom nieuwe dames... wat een lijst weer... vind het altijd zo jammer dat er zoveel dames zijn die weer doorschuiven.. gun iedereen een snelle zwangerschap.. @ikke81, ook ik heb idd 2 dagen medium en daarna is het zo goed als weg.. ik ben normaal niet zo van het initiatief, al vermoed ik ondertussen dat dat idd door de hormonen is gekomen... nu wel maar ja, geen hormonen en een onwijze motivatie dus nu moet ie er wel aan geloven... duim voor iedereen een mooie roze maand toe
Hey ladies! Ff copy/pasten voor jullie 8) Wij hadden een aardige mannelijke Gyn (v.d. Linden) met co ass erbij. Na de laatste vmk en alle 5 mk's te hebben besproken een echo gehad. Ik was weer schoon en mooi. Hij kon niet meer zien dat ik zwanger was geweest. Maar door de testen en zondagavond en kwaaltjes was het overduidelijk. Snelle pijnloos echo en liet mij beide stokken zien en die bekende streep in mijn bm. Toen verder besproken. Hij vond dat wij erg vruchtbaar waren. Vooral omdat ik 5 keer zwanger bent geweest in een jaar tijd en ook na de mk's meteen weer mijn cyclus had. En ook door de feit van K. en mijn MA kan ik een gezonde zwangerschap hebben. En daarmee, samen met ons vruchtbaarheid maken wij de percentage's nog kleiner dan dat ze al waren (onder 1%) Maar door de 5 mk's gingen we voor alle zekerheid testen doen. Ik moet bloed testen voor de volgende dingen: TRO (hematologie) APT (stolling) HOM, GLU, TSH (bloed chemie) En hij heeft zelf bijgeschreven: hupus anticoagulaus en anti cardiolipine en samen beide een chromosomen onderzoek. Ik heb begrepen van een vriendin (arts) dat de meeste onderzoeken zijn voor stollingsonderzoek. Als de bloed ingeleverd is dan een nieuwe afspraak maken voor de uitslagen (chromosomen niet, duurt erg lang, ong. 6mnd. Tenzij ik weer zwanger raak, dan worden wij vooraan geschoven). Omdat de chr. onderzoek alleen op ma di en wo kan doen we alles op dinsdag. En dan gelijk naar boven voor een nieuwe afspraak voor de meeste onderzoeken. Hij zei dat hij verwachte dat het gewoon puur pech was. Maar komt er toch iets uit (hij hoopt en verwacht van niet) dan helpt dit ook met alles begrijpen. Hij begreep dat wij het goed zat waren maar dat wij zo door moesten gaan (klonk flauw zei hij maar was niet zo bedoeld) en wachten en hopen dat de volgende zwangerschap wel goed bleef gaan. Hij zei dat hij niet van op zou kijken als ik volgende keer zwanger binnenkomt. Als ik posi test moet ik ook gelijk bellen en wordt er een afspraak gemaakt voor 2 redenen. De eerste voor mij/ons om enige zekerheid of geruststelling/duidelijkheid te geven. Tweede om mijn zwangerschap te volgen of het goed blijft gaan en hoe het eruit ziet in het begin. We hebben weer frisse moed en zijn ook opgelucht want wij hoeven geen rust/break te nemen. Mijn lichaam herstelt zich tot nu toe steeds super, dus was het nvt! Lichamelijk kan mijn lichaam het hebben maar mentaal is het wel steeds zwaar zei hij. Dat was het voorlopig geloof ik.
@Eowyn: Wat een hoop info voor jullie om te verwerken. Het is iig een duidelijk en helder verhaal en ik vind het behoorlijk hoopvol klinken. Hopelijk zijn jullie snel zwanger van een plakbeeb, is hoog tijd!