Ik heb me deze maand voorgenomen om WEL te testen voor ovulatie maar niet of ik zwanger ben... Kijken of ik dat vol kan houden
@soepkip, Nou meid ik wens je heel veel sterkte! haha is toch niet vol te houden tot de nod? @stoffeltje, ja ik ben ook benieuwd. Ga het liefste nu al naar bed zodat k morgen meer weet haha
hier ook ovu testen in huis, ga ze zeer zeker gebruiken deze maand , je weet maar nooit, pasen is tenslotten in aantocht dus eieren zoeken moet lukken. "op mijn leeftijd" hebben we niet super veel tijd dus alles "hulpjes' zijn meegenomen. 1 voordeel heb ik wel, mijn vrined vind het niet opvallen als ik weer wil...haha we doen het altijd al vaak dus het worden geen "moetjes " hbe nog niet eerder een ovu test gebruikt dus ik ben benieuwd. wat raden jullie me aan om ze vanaf wanneer te gebruiken?
16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) Wendyenrichard (ronde 18, 2e ronde KID/1e kindje) 17 april: Escal (ronde 2/ 2e kindje) Princess79 (ronde 2 / 1e kindje) 18 april: Biejie (ronde 5 / 2e kindje) 19 april: Hellepelle (ronde 3 na mk / 2e kindje) Surf (1e ronde / 3e kindje) sHamtertje jannie1980 (1ste ronde na 2e vmk/3e kindje) Trine (2de ronde na MK / 1ste kindje) 20 april: Lotte30 (ronde 4, 1e kindje) Yvonne41jaar (ronde drie,2e kindje) 21 april: Meissie2008 (ronde 5, 2e kindje) 22 april: momisake (ronde 1, 3e kindje) Vlinder13 (ronde 4, 1e kindje) Andrea85 (ronde 6, 1e kindje) Mek11(ronde 2, 1e kindje) 23 april: Arnoe (ronde 9, 1e kindje) 24 april: Maart (5e ronde, 2e kindje) Debs1 (4de ronde, 1kindje) 25 april: Waxientje (6e ronde, 2e kindje) parmessar (ronde 2, 2e kindje) 26 april: Adriana85 (ronde 8, 1e kindje) Girafje (ronde 5, 2e kindje) Riene (ronde 2, 2e kindje) Mamvansam (ronde 4, 2e kindje) 27 april: Soepkip (ronde 2 na vmk, 1e kindje) 28 april: Stoffeltje (ronde3, 2e kindje) 29 april: Katja77 (ronde 7, 1e kindje) 30 april: Naliey Inkerbell (ronde 2, 2e kindje) Datumloos; Anja358 Priscil1986 ( ronde 17, 1e kindje )
Vanaf dag 11? Je kan dit lezen in de handleiding, ligt er misschien aan welk merk... (oftewel ik zou vandaag beginnen met testen)
he meiden, zo te lezen begint de klustijd weer voor een aantal. Heb vandaag weer nieuwe ovu testen gekregen met de post en kan over een paar dagen weer beginnen met testen. Manlief vroeg zaterdag in de auto waarom ik zoveel vertrouwde op de ovu testen en waarom het niet veel makkelijker was om een langere tijd vaker te klussen, dat zou hij helemaal niet erg vinden Tot nu toe moest ik hem elke keer zo ver krijgen om een donatie te doen, maar nu wordt meneer ook iets wat ongeduldig... Volgende week maar beginnen met om de dag klussen en testen en bij twee streepjes (licht of knallend) mooi elke dag! Hoop naast een leuk verjaardagkado voor manlief (1 mei) ook een leuk vroeg moederdagkado voor mezelf te krijgen dit jaar!
fijn he.. als die mannen meewerken hier een man die eigenlijk ff een maandje rustig aan wil doen ivm de afgelopen 2 maanden.. maar daar wil ik niets van weten.. hij zal er vandaag en/of morgen toch weer ff aan moeten geloven sinds vandaag weer inzicht in mijn cyclus, dus kan weer gerichter te werk gaan.. buikpijn is sinds 3 dagen ook over, dus kom maar op hier geen ovutesten.. vertrouw op mijn lijf en die heeft tot nu toe altijd gedaan wat tie moest.. mijn afscheiding veranderd zichtbaar en voel elke maand mijn ei.. dus kan 14 dagen erna testen al heb ik die 14e dag nog nooit gered.. altijd op dag 10-12 getest maar ga 15 april een weekend als begeleidster mee op kamp, dus deze keer zal eerder testen er niet inzitten voor mij... en wil eigenlijk de 4w3d afwachten.. dan ben ik die rot periode over...
Escal: Thanx! Jannie1980: Kan me voorstellen dat je deze maand gewoon door gaat! Iedere maand is dan toch een gemiste kans.. althans zo denk ik d'r over.. Girafje: Herkenbaar, mijn mannetje lijkt ook wat ongeduldiger te worden, vroeg toevallig vanmiddag wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.. haha!! Ik hou nog even m'n mond d'r over want het feit dat het een ''moetje'' is vind ik al erg genoeg. *zucht*
Re: NOD 16 - 30 april 2011 16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) Wendyenrichard (ronde 18, 2e ronde KID/1e kindje) 17 april: Escal (ronde 2/ 2e kindje) Princess79 (ronde 2 / 1e kindje) 18 april: Biejie (ronde 5 / 2e kindje) 19 april: Hellepelle (ronde 3 na mk / 2e kindje) Surf (1e ronde / 3e kindje) sHamtertje jannie1980 (1ste ronde na 2e vmk/3e kindje) Trine (2de ronde na MK / 1ste kindje) 20 april: Lotte30 (ronde 4, 1e kindje) Yvonne41jaar (ronde drie,2e kindje) 21 april: Meissie2008 (ronde 5, 2e kindje) 22 april: momisake (ronde 1, 3e kindje) Vlinder13 (ronde 4, 1e kindje) Andrea85 (ronde 6, 1e kindje) Mek11(ronde 2, 1e kindje) 23 april: Arnoe (ronde 9, 1e kindje) 24 april: Maart (5e ronde, 2e kindje) Debs1 (4de ronde, 1kindje) 25 april: Waxientje (6e ronde, 2e kindje) parmessar (ronde 2, 2e kindje) 26 april: Adriana85 (ronde 8, 1e kindje) Girafje (ronde 5, 2e kindje) Riene (ronde 2, 2e kindje) Mamvansam (ronde 4, 2e kindje) 27 april: Soepkip (ronde 2 na vmk, 1e kindje) 28 april: Stoffeltje (ronde3, 2e kindje) 29 april: Katja77 (ronde 7, 1e kindje) 30 april: Naliey Inkerbell (ronde 2, 2e kindje) Datumloos; Anja358 Priscil1986 ( ronde 17, 1e kindje ) De gekleurde lijst naar voren gehaald, op naar ROZE dames!!
hier is klussen overigens soms best lastig, wonen namelijk nog niet in 1 huis ,maar dat heeft ook wel weer een klein voordeeltje, blijft leuk om te klussen,heeft dan een dagje alleen in bed gelegen en wil echt wel Vanavond slaap ik lekker alleen en morgen gaan we er weer voor iedereen succes
Meid ook ik hoop voor jou dat jullie snel zwanger mogen zijn. Wat je beschrijft dat geluksgevoel van zwanger mogen zijn is al heel bijzonder... Dikke knuff en mijn duimen draaien voor je.
Was hier even een paar dagen niet geweest en weet niet meer vanwaar ik zou moeten teruglezen. Zie wel Stoffeltje hier op de lijst staan...dus toch ongi geworden... Hier al 2 dagen weer ovutesten gedaan, nog negatief. En ook weer een keertje geklust. Voor de zekerheid gaan we 10 dagen lang om de dag klussen en hopen dat ik intussen mijn ei spot. Tsja en dan moeten we maar weer zien. Vind ik mijn ei dan nog niet en ben ik ook niet zwanger dan ga ik volgende maand 10 dagen lang 2x per dat een ovutest doen. Het is me wat! Ik was vanochtend bij de HA voor wat anders en heb dit ook even ter sprake gebracht. Vroeg me af wat een gyneacoloog dan evt. zou doen en volgens haar begint die al tml. snel met hormonen. Nou ik geloof niet dat ik dat wil... dus nog maar even zelf doorprutsen en ik geloof ook dat je bij de drogist iets kunt krijgen om een regelmatige cyclus te krijgen. Weet iemand hier precies hoe en wat? Voor zover weer de update van mijn kant! Iedereen HEEL VEEL succes met klussen deze maand en vergeet vooral niet om er ook nog plezier aan te beleven!
Geloof dat de Etos "zwanger worden pillen" bij sommige meiden voor een regelmatige cyclus zorgen!! Succes!
Alles weer even bijgelezen.... Ook hier ongi weer voorbij, nog nooit zo heftig geweest zeg. Buikpijn dat ik had... Ook ik heb ovu testen besteld. Ben benieuwd of dat gaat helpen..... iedereen suc6
@ Inkerbell: bedankt voor je lieve berichtje.. ik hoop natuurlijk ook dat jij snel zwanger bent! @ Waxientje: Ik ga vanaf dag 11 of 12 ook testen en dan op dag 14 2x per dag. Dit omdat ik in op die manier mijn ei gespot heb in februari, anders had ik geen knal test gehad!!! En wat pillen betr. ik ben weer overgestapt op evasin (foliumzuur). Vanaf het moment dat ik multivitamine voor zwangeren slik (of zwanger willen worden) lijkt mijn cyclus langer te worden